20-lecie Travelport Poland
Firma Travelport, w której roczne obroty wynoszą 7 bilionów USD, świętowała ostatnio dwudziestolecie swojej działalności w Polsce. Firma Travelport prężnie działała w centrum polskiej branży turystycznej już od otwarcia swojego oddziału w Polsce w 1994 r.
Od tego czasu pomogła wielu biurom podróży korzystającym z jej usług w transformacji ich działalności. Celem firmy jest nieustanne przekształcanie branży turystycznej dla swoich klientów. To dzięki takim rozwiązaniom jak Travelport Smartpoint i Travelport Rich Content and Branding, biura podróży mogą przeznaczać mniej czasu na przeprowadzanie transakcji, a więcej na sprzedaż i obsługę klienta.
Zespół firmy w Polsce opracował lokalnie i wprowadził na rynek nowe produkty, w tym rozwiązania TripGate i Best Buy Plus, które zwiększają elastyczność, automatyzację i integrację procesów, przynosząc klientom jeszcze większe korzyści.
Jarosław Adamski, wiceprezes FRU.PL powiedział: „Mogę śmiało powiedzieć, że nie osiągnęlibyśmy tak wielkiego sukcesu bez firmy Travelport. Jej pracownicy to autentyczni entuzjaści elektronicznych rozwiązań dla branży turystycznej i wiarygodni partnerzy. Skuteczne uruchomienie naszego projektu było wynikiem dziesiątek godzin rozmów, szkoleń i cierpliwej pomocy ich sztabu.”
Z kolei Dawid Pszeniczka, dyrektor ds. operacyjnych Aero.pl dodał: „Miałem przyjemność współpracować z firmą Travelport przez ponad dziewięć lat. W tym czasie nasze relacje były wyjątkowo bliskie dzięki fantastycznym ludziom, którzy tam pracują.”
Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający w firmie Travelport, odpowiedzialny za region Europy Wschodniej powiedział:„Chciałbym skorzystać z tej okazji i pogratulować naszemu zespołowi w Polsce oraz wszystkim pracownikom, którzy wytrwale pracowali nad tym, aby firma Travelport była siłą napędową polskiej branży turystycznej. Życzenia otrzymane od naszych klientów były ciepłe, osobiste i pełne uznania dla 20 lat naszych osiągnięć. Bardzo się cieszę z tego, że miałem swój osobisty wkład w rozwój firmy w Polsce i czekam na kolejne 20 lat.”
POWIĄZANE WPISY
24 kwietnia 2025
Itaka wprowadza własną markę lotniczą. Air 001 wchodzi na rynek
Air 001 to nowy projekt Itaka Holdings. W odpowiedzi na potrzebę większej kontroli nad…
0 Komentarzy4 Minuty
23 kwietnia 2025
Abu Dhabi gościło najlepszych sprzedawców Itaki
Blisko 200 najlepszych partnerów sprzedażowych Itaki spotkało się w dniach 10–17 kwietnia…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2025
Rainbow Złotym Partnerem XVI Forum Promocji Turystycznej
Pozostało już kilka dni do kolejnej edycji Forum Promocji Turystycznej organizowanego…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2025
Rainbow: najlepsze zagraniczne kierunki na majówkę 2025
Biuro podróży Rainbow przygotowało przegląd kierunków na majówkę, które właśnie w tym…
0 Komentarzy7 Minuty
16 kwietnia 2025
Więcej lotów z Bydgoszczy do Turcji w sezonie letnim 2025
Port Lotniczy Bydgoszcz ogłosił rozszerzenie siatki połączeń do Turcji w sezonie letnim…
0 Komentarzy1 Minuty
12 kwietnia 2025
Powstał thriller inspirowany wyprawą z Rainbow
Wyprawa do Kenii zorganizowana przez biuro podróży Rainbow stała się inspiracją dla…
0 Komentarzy1 Minuty
12 kwietnia 2025
Zagraniczni turyści odkrywają Bieszczady. Liczba odwiedzających wzrosła o 52 proc. jesienią 2024
Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna poinformowała o wzroście liczby turystów…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Jak zmienia się świat podróży służbowych? Eksperci spotkali się na Forum Liderów Business Travel
Forum Liderów Business Travel, organizowane przez BCD Travel Poland, przyciągnęło do…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Wakacje.pl: Wielkanoc z widokiem na morze. Polacy coraz częściej świętują za granicą
Z danych biura Wakacje.pl wynika, że najczęściej wybieranymi kierunkami na Wielkanoc i…
0 Komentarzy5 Minuty