20 lat Hotelu Felix
BEST WESTERN Hotel Felix obchodzi 20-lecie swojej działalności. Felix był pierwszym obiektem otwartym pod marką Best Western w Warszawie.
O jego wyborze zadecydowała m.in. lokalizacja – warszawska Praga Południe, która jest coraz popularniejszym miejscem wydarzeń kulturalnych, jak i biznesowych.
Gheorghe Marian Cristescu, dyrektor Best Western na Polskę powiedział: „BEST WESTERN Hotel Felix jest dla nas szczególnym obiektem. Jego otwarcie w 2011 roku stanowiło początek obecności marki Best Western w Warszawie. Dzisiaj mamy już w naszym portfolio 4 hotele w województwie mazowieckim. Podstawą naszego sukcesu jest udana współpraca z zaufanymi partnerami, takimi jak Satoria Group.”
Michał Świgost, dyrektor sprzedaży i marketingu w Satoria Group SA, która jest właścicielem hotelu, dodał: „Dzięki wprowadzonym międzynarodowym standardom Best Western, a także uruchomieniu nowoczesnego zaplecza konferencyjnego już po roku działalności w sieci zanotowaliśmy prawie 20 proc. wzrost przychodów, które z roku na rok rosną.”
Wzrost przychodów wiąże się nierozerwalnie ze wzrostem liczby odwiedzających hotel gości. W ciągu ostatnich trzech lat warszawski obiekt odwiedziło ponad 200 tys. osób, z czego 32 proc. stanowili obcokrajowcy. Zmiana struktury dokonywanych w hotelu rezerwacji wynika z międzynarodowego charakteru sieci Best Western i wspólnego dla wszystkich obiektów systemu rezerwacyjnego. Gośćmi hotelu są zarówno klienci korporacyjni, mający do dyspozycji nowoczesne hotelowe centrum konferencyjne, jak i turyści odwiedzający Warszawę m.in. przy okazji różnych wydarzeń kulturalno-sportowych, którym często patronuje BW Hotel Felix.
Michał Świgost dodał: „Ostatnio nasz obiekt był oficjalnym hotelem Pucharu Świata w Windsurfingu, który odbył się na Stadionie Narodowym w Warszawie. Dzięki nawiązywaniu współpracy z różnymi partnerami zyskujemy nowych i zadowolonych klientów, dla których marka Best Western stanowi zapewnienie jakości i satysfakcji. W kolejnej dekadzie działalności chcemy dalej rozwijać naszą ofertę i rozszerzać grono naszych klientów, planujemy m.in. szerszą współpracę z biurami podróży.”
POWIĄZANE WPISY
1 października 2024
Karpacz walczy o odbudowę ruchu turystycznego
Po powodzi w południowej Polsce turystyka w regionie stanęła przed dużym wyzwaniem.…
0 Komentarzy3 Minuty
27 września 2024
Mercure Katowice Centrum świętuje trzecie urodziny
Hotel Mercure Katowice Centrum obchodzi trzecią rocznicę działalności podkreślając swoje…
0 Komentarzy3 Minuty
24 września 2024
Nowi dyrektorzy w hotelach B&B Hotels Polska
Sieć hotelowa B&B Hotels Polska stawia na wzrost liczby hoteli i kadrę zarządzającą. Do…
0 Komentarzy4 Minuty
24 września 2024
IGHP: hotelarze zadowoleni z wakacji. Sierpień lepszy od lipca
3/4 ankietowanych hotelarzy oceniło sezon wakacyjny dobrze – wynika z ankiety Izby…
0 Komentarzy6 Minuty
24 września 2024
Pierwszy hotel Radisson RED w Niemczech
Radisson Hotel Group otworzyła pierwszy hotel Radisson RED w Niemczech. Nowy obiekt tej…
0 Komentarzy2 Minuty
20 września 2024
„Go get it” – ruszyła nowa kampania wizerunkowa sieci ibis
Sieć hoteli ibis na swoje 50. urodziny rusza z nową globalną kampanią „Go get it”, która…
0 Komentarzy3 Minuty
13 września 2024
Accor wprowadza markę Swissôtel do Rumunii
Grupa Accor otworzyła pierwszy hotel marki Swissôtel w Rumunii. Obiekt powstał w…
0 Komentarzy2 Minuty
10 września 2024
Mercure Szczyrk Resort otwarty dla gości. Może pomieścić tysiąc osób
Najwyżej zlokalizowany hotel w Szczyrku, położony na wysokości 600 m n.p.m – Mercure…
0 Komentarzy2 Minuty
9 września 2024
Radisson wprowadza markę Prize by Radisson do Polski
Radisson Hotel Group ogłosił rebranding marki prizeotel na Prize by Radisson oraz…
0 Komentarzy1 Minuty