Wyspa chorwacka na środku Tamizy w Londynie

Inauguracja kampanii marketingowej „Full of Life” Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej wypadła imponująco – na płynącej przez Londyn Tamizie pojawiła się chorwacka wyspa. Wyspa dryfowała po rzece a następnie przybiła do brzegu w pobliżu mostu Tower Bridge na dwudniową imprezę promocyjną pod hasłem „Full of Life”. Powstanie wyspy i wybranie jej na symbol kampanii było zainspirowane faktem, że w Chorwacji znajduje się aż 1244 wysp, które są charakterystycznym elementem tego kraju.
Na chorwackiej wyspie na odwiedzających czeka wiele atrakcji – m.in. średniowieczna wieżyczka, piękne chorwackie kwiaty i tradycyjny zespół muzyczny.
Ratomir Ivicic, dyrektor Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej, powiedział: „Emocje towarzyszące odwiedzinom Chorwacji. Turyści poznają różne aspekty tego wyjątkowego kraju, mają więc różne wspomnienia związane z takimi dobrami jak kultura, piękno przyrody czy gastronomia. To właśnie wyróżnia Chorwację na tle innych krajów śródziemnomorskich.”
Kampania „Full of Life” skupia się na bogatych, zróżnicowanych możliwościach aktywnego spędzania czasu w Chorwacji — od popularnych zabytków historycznych po znakomite wina i światowej klasy festiwale muzyczne. Kampania obejmuje Internet, telewizję i prasę, a także szereg działań na platformach cyfrowych i w mediach społecznościowych (#CroatiaFullOfLife).
Program jest częścią strategicznego planu marketingowego Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej na lata 2014–2020, którego celem jest wzmocnienie siły wizerunku Chorwacji, zwiększenie średnich wydatków osób odwiedzających Chorwację oraz liczby turystów poza sezonem. W pierwszych ośmiu miesiącach 2015 roku turystyka chorwacka odnotowała znakomite wyniki, przy czym z Polski przyjechało 603 062 turystów, a liczba noclegów wyniosła 4 011 925 (odpowiednio 575 868 i 3 798 475 w analogicznym okresie w 2014 roku).
POWIĄZANE WPISY
28 listopada 2025
Gruzja na cztery pory roku
Pani Ambasador Gruzji, JE Diana Zhgenti uświetniła konferencję prasową i warsztaty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Madera rozwija turystykę kulinarną: plantacje, winnice, warsztaty
Kulinaria stają się jednym z filarów promocji Maderze, a rosnąca liczba inicjatyw…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2025
Visit Madeira rusza z nową kampanią, która promuje odpowiedzialne podróżowanie
Agencja Visit Madeira rozpoczęła kampanię świadomościową zachęcającą odwiedzających oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2025
Zimowe ośrodki Trentino stawiają na pełną dostępność usług
Region Trentino wzmacnia swoją pozycję jako kierunek przyjazny osobom z…
0 Komentarzy1 Minuty
17 listopada 2025
Dubai Airshow 2025: Emirates prezentują nowe technologie i produkty
Emirates zaprezentują na Dubai Airshow 2025 nowe technologie i rozwiązania, które mają…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2025
World Travel Awards wyróżnia Portugalię jako najlepszy kierunek w Europie
Podczas 32. gali World Travel Awards 2025 w Forte Village Resort na Sardynii Portugalię…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2025
Raport Registradores de España: Polacy wciąż aktywni na rynku nieruchomości w Hiszpanii
Hiszpania pozostaje atrakcyjnym kierunkiem dla zagranicznych inwestorów, w tym Polaków. W…
0 Komentarzy2 Minuty










