OSAT szkoliło biura podróży z wykorzystania AI
![OSAT przeprowadza szkolenie na temat sztucznej inteligencji w pracy biura podróży. /fot. OSAT](https://www.waszaturystyka.pl/wp-content/uploads/2023/12/szkoleniaosat_WT.jpeg)
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych (OSAT) zorganizowało szkolenie na temat wykorzystania sztucznej inteligencji w biurach podróży
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych (OSAT) zawsze przykładało i przykłada ogromną wagę do kompetencji oraz profesjonalizmu zrzeszonych agentów.
Już od 2019 roku stawiając na rozwijanie wiedzy i kompetencji swoich członków, OSAT rozpoczęło cykl szkoleń dotyczących wykorzystania mediów społecznościowych w branży turystycznej. To podejście umożliwiło członkom budowanie swojej obecności w mediach społecznościowych w trudnym okresie pandemii COVID-19. Kolejnym krokiem jest przygotowanie branży turystycznej do wykorzystania sztucznej inteligencji.
Szybko zmieniające się otoczenie biznesowe wymaga od agentów elastyczności i gotowości do adaptacji. Dlatego OSAT 1 grudnia 2023 roku w Warszawie zorganizowało szkolenie na temat wykorzystania sztucznej inteligencji w biurach podróży. Szkolenie przyciągnęło członków stowarzyszenia z całej Polski, którzy mieli okazję pogłębić swoją wiedzę na temat nowoczesnych technologii w turystyce.
Szkolenie poprowadził Krzysztof Adamski, doświadczony Trener Turystyki.
Podczas prezentacji uczestnicy dowiedzieli się, jak sztuczna inteligencja może usprawnić procesy rezerwacyjne, personalizować oferty, zwiększyć jakość obsługi klienta oraz pomagać w analizie danych rynkowych
Podczas szkoleń OSAT stawia na interaktywne metody nauczania, które angażują agentów i pomagają im przekładać zdobytą wiedzę na praktyczne umiejętności. Ponadto, organizacja dba o to, aby szkolenia były dostosowane do indywidualnych potrzeb agentów, umożliwiając im rozwijanie się w obszarach, które są kluczowe dla ich roli. Stowarzyszenie planuje kontynuować organizację podobnych wydarzeń. Zapraszani będą eksperci z zakresu mediów społecznościowych i sztucznej inteligencji. Wdrażanie nowości w biurach podróży ma znacząco zwiększyć efektywność pracy.
POWIĄZANE WPISY
23 lipca 2024
Nowa atrakcja turystyczna w Zagrzebiu. Muzeum Krawatów już otwarte
Od niedawna Zagrzeb może pochwalić się jedynym w swoim rodzaju muzeum dedykowanym…
0 Komentarzy3 Minuty
23 lipca 2024
Odkryj Austrię offline. Projekt iamAUT zaprasza influencerów na cyfrowy detoks
Österreich Werbung, we współpracy z międzynarodowymi influencerami, uruchomił projekt…
0 Komentarzy2 Minuty
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 lipca 2024
Badanie Avis: Polacy coraz chętniej wybierają spontaniczne podróże
Blisko 75 proc. Polaków zdecydowałoby się na spontaniczną podróż, wynika z najnowszego…
0 Komentarzy2 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
18 lipca 2024
PSYjazna Wielkopolska. Kampania zachęca do zwiedzania z czworonogiem
W związku z coraz silniejszym trendem podróżowania z psami Wielkopolska Organizacja…
0 Komentarzy2 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
15 lipca 2024
Sun & Snow: miejsc na wakacje nie zabraknie, ale tańsze oferty szybko znikają
Jak zapewnia firma Sun & Snow miejsc dla turystów nie zabraknie – choć wiele ofert…
0 Komentarzy2 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty