WOT: poznaj stolicę w te wakacje
Warszawska Organizacja Turystyczna wystartowała z nową kampanią zachęcającą do zwiedzania miasta latem. W trakcie jej trwania WOT chce zaprezentować stolicę na różnych płaszczyznach – od pobytu w hotelach, przez wizyty w restauracjach i muzeach.
Akcja głównie będzie prowadzona na profilu – www.facebook.com/WarszawskaOrganizacjaTurystyczna. Ma ona ułatwić odbiorcom zidentyfikowanie poszczególnych podmiotów ze wspólnym działaniem i ze stowarzyszeniem. W treści postów będzie podkreślany letni charakter miasta, zachęcający do korzystania z ofert.
Kampania przy zaangażowaniu członków WOT daje szansę na kontynuowanie jej w różnych odsłonach – w kolejnych porach roku, a także tworzenie treści przez podmioty zrzeszone w organizacji w obszarach geolokalizacyjnym, tematycznym i okolicznościowym.
Atrakcje stolicy
Miasto jest pełne atrakcji, a komunikacja miejska pozwala na przemieszczanie się w różne części Warszawy. Ciekawymi programami wypełnione zostały koncepty obszarów zrewitalizowanych takich jak Koneser, Elektrownia Powiśle, Browary Warszawskie czy Fabryka Norblina.
Przez całe lato w Łazienkach Królewskich w każdą niedzielę o godz. 12.00 i 16.00 odbywają się koncerty chopinowskie, których można też posłuchać podczas codziennych wieczornych koncertów.
Muzea oferują zwiedzanie wystaw, np. w Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie czy Muzeum Domków Lalek, Gier i Zabawek, Muzeum Iluzji – gdzie propozycje skierowane są dla wszystkich, choć zainteresowane powinny być również rodziny z dziećmi.
Akcje jakie zostały przygotowane specjalnie na lato, to np. Wakacje w Zamku 2022, które mają na celu przekonać, że czeka tam mnóstwo przygód, zagadek, tajemnic i dobrej zabawy. Wystawy w Zachęcie – Narodowej Galerii Sztuki, w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowskim, czy Muzeum Sztuki Nowoczesnej mają służyć jako uzupełnienie wymienionych propozycji.
Zaraz po zwiedzaniu można skorzystać z relaksu w Oasis Bueaty Day Spa czy po prostu udać się na Bulwary Wiślane lub na jedną z warszawskich plaż. Chwili wytchnienia można doświadczyć też w parkach miejskich, ogrodach oraz rezerwatach zlokalizowanych w granicach miasta.
Organizatorzy akcji zapewniają, że kampania nie jest skierowana wyłącznie do turystów, ale także do mieszkańców Warszawy. Przez najbliższe tygodnie liczą na zaangażowanie obserwujących profile w mediach społecznościowych na komentarze i używanie hasztagu OdkrywajWarszawęLatem.
WOT przedstawił dane o warszawskim rynku konferencyjnym za maj 2022
POWIĄZANE WPISY
19 sierpnia 2022
WOT proponuje noclegi dla grup szkolnych
Nowy produkt dla wycieczek szkolnych odwiedzających stolicę przygotowała Warszawska…
0 Komentarzy2 Minuty
18 sierpnia 2022
IGHP: letnie wyniki bardzo dobre. Koszty rosną, ceny noclegów też
Z najnowszego badania Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego wynika, że w lipcu hotele…
0 Komentarzy6 Minuty
17 sierpnia 2022
Nekera rusza ze sprzedażą lata 2023. W ofercie nowości w Bułgarii i wyspa Gozo
Touroperatorzy w połowie sierpnia startują z przedsprzedażą oferty na lato 2023. Nekera…
0 Komentarzy2 Minuty
17 sierpnia 2022
Nowe managerki w Mercure Warszawa Centrum
Mercure Warszawa Centrum rozbudowuje swoją kadrę o doświadczone managerki. Do hotelowego…
0 Komentarzy2 Minuty
17 sierpnia 2022
Województwo Podkarpackie Złotym Partnerem XI Forum Promocji Turystycznej
Za 56 dni, 12 października odbędzie XI Forum Promocji Turystycznej w Terminalu Lotniska…
0 Komentarzy3 Minuty
17 sierpnia 2022
Rainbow startuje z przedsprzedażą oferty Lato 2023
Biuro podróży Rainbow rozpoczęło przedsprzedaż oferty Lato 2023 – na razie na rynek…
0 Komentarzy4 Minuty
17 sierpnia 2022
Stena Line wprowadza nowy prom na linii Gdynia-Karlskrona
Stena Line wprowadzi zapowiadany nowy 240-metrowy prom klasy E-Flexer na trasę…
0 Komentarzy2 Minuty
17 sierpnia 2022
Green Buzzg – letnia kampania promująca atrakcje Zagrzebia
Letnia kampania promująca atrakcje kulturalne Zagrzebia, pod nazwą Buzzg, obfituje w…
0 Komentarzy2 Minuty
17 sierpnia 2022
Linie Emirates podpisały umowę z Aegan. Osiem nowych połączeń do Grecji
Emirates rozpoczęły współpracę code-share z greckim przewoźnikiem Aegan. Dzięki nowemu…
0 Komentarzy1 Minuta