Włochy dla klienta VIP. Nowa marka Sono Travel Club promuje się w Polsce
![Prezentacja Sono Travel Club](https://www.waszaturystyka.pl/wp-content/uploads/2022/04/sono-travel-club-prezentacja.jpeg)
Pomysł zrodził się jeszcze przed pandemią, ale dopiero teraz przybrał konkretną formę. Sono Travel Club to nowa marka stworzona przez grupę Destination Italia. Jest skoncentrowana na turystyce luksusowej i skierowana do klientów wymagających indywidualnego podejścia. W Warszawie zainaugurowała swoją obecność na polskim rynku, zachęcając do współpracy polskie biura podróży.
Zarząd firmy Destination Italia uznał Polskę za jeden z priorytetowych rynków dla swojej nowo powstałej marki, Sono Travel Club. Na zaproszenie Włoskiej Izby Handlowo-Przemysłowej do Warszawy przyjechał przedstawiciel firmy, Mario Presutti. Spotkanie z polską branżą turystyczną i dziennikarzami odbyło się w kameralnej atmosferze restauracji Belvedere. Przy wyśmienitej włoskiej kuchni i toskańskich winach prezentowano ofertę Sono Travel Club i zachęcano do współpracy.
Włochy romantycznie albo rodzinnie
„Sono” czyli po włosku „jestem” ma oddawać wizję nowo utworzonego oddziału włoskiego DMC. Jest nią najwyższa dbałość o klienta i zapewnienie mu wyjątkowych przeżyć poprzez skrojony na miarę luksusowy wyjazd do Włoch. Jaki produkt chce skierować do klientów z Polski Sono Travel Club? Przede wszystkim unikatowe miejsca, nie tylko znane włoskie miasta-dzieła sztuki, ale też bardziej oddalone od głównego turystycznego nurtu mniejsze, kameralne miejscowości, pozwalające doświadczyć prawdziwego włoskiego życia, romantyczne przeżycia. A także kulinaria z najwyższej półki, z których słyną włosi, a także enoturystyka i wyjątkowe, unikatowe aktywności dla rodzin – na te filary oferty stawia Sono Travel Club z myślą o polskim kliencie VIP.
Prywatna, romantyczna kolacja dla dwojga na Ponte Vecchio we Florencji, przejażdżka łodzią przy zachodzie słońca i z kieliszkiem wina w Portofino, przelot balonem nad toskańskimi winnicami to przykłady produktów z kategorii „romantycznej”. Z kolei „polowanie” na lwy w Wenecji, poszukiwanie skarbów ukrytych w legendarnej Italii, warsztaty z wytwarzania mozaik i garncarstwa, zabawa w gladiatora, kursy rysunku czy nauka tworzenia masek karnawałowych to oferta dla rodzin, które chcą zafundować dzieciom wyjątkowe wakacje.
Trufle i lot balonem nad winnicami
Z oferty kulinarnej Sono Travel Club proponuje między innymi, oprócz oczywiście warsztatów i nauki włoskiej kuchni, wspólne poszukiwanie trufli, nauka wyrobu serów i makaronów, a także deserów i włoskich lodów. Z kolei w ramach enoturystyki można degustować najlepsze włoskie wina, a także brać udział w winobraniu i zwiedzać prywatnie najsłynniejsze włoskie winnice.
„W centrum naszej wizji jest klient, jego potrzeby, upodobania i bezpieczeństwo. Jesteśmy do dyspozycji klienta cały tydzień, 24 godziny na dobę, proponujemy obsługę w wielu językach, podajemy numery alarmowe zarówno dla klienta, jak i dla agenta, można do nas dzwonić, wysyłać maile, pisać na Whatsappie. Nasi klienci są bardzo wymagający, marka jest stworzona wyłącznie z myślą o produkcie luksusowym i obsłudze klientów VIP” – mówił Mario Presutti.
Jak podkreślał Stefano Zedde z Włoskiej Izby Handlowo-Przemysłowej, Włosi liczą na odbudowę popytu po pandemii. W jego przekonaniu jednym z rynków, które będą liczyły się w procesie odbudowy turystycznej kraju, są Polacy. W 2019 roku Włochy odwiedziło około 2 mln turystów z Polski.
![Sono Travel Club](https://www.waszaturystyka.pl/wp-content/uploads/2022/04/sono-travel-club-prezentacja-2.jpeg)
Do grupy Destination Italia, audytowanej przez PWC firmy zatrudniającej ponad 100 osób, należą też m.in. marki: Lensed Star, lastminute.com,
POWIĄZANE WPISY
26 lipca 2024
Odkrywaj Wrocław na rowerze
Wrocław odkrywać można na wiele sposobów. Jedną z opcji jest… rower. W ramach akcji…
0 Komentarzy4 Minuty
25 lipca 2024
Ryanair zarobił w pierwszym kwartale 2024 o prawie połowę mniej. Pasażerowie kupili wyloty w niższych cenach
Ryanair poinformował, że zysk zysk za pierwszy kwartał wynosił 360 mln euro w porównaniu…
0 Komentarzy5 Minuty
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Magdas Hotel: zobacz, jak powstała przyjazna przestrzeń dla uchodźców
W centrum Wiednia, pośród zabytkowych ulic, znajduje się wyjątkowy obiekt – Magdas Hotel,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
17 lipca 2024
Hotel Arche Fabryka Samolotów w Mielnie – nowa miejscówka na mapie MICE
Rok po otwarciu Hotel Arche Fabryka Samolotów w Mielnie udostępnia nową przestrzeń…
0 Komentarzy8 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
15 lipca 2024
Targi ITTF Warsaw – cała branża turystyczna w sercu Warszawy
W dniach 21–23 listopada 2024, w Pałacu Kultury i Nauki odbędzie się II edycja…
0 Komentarzy2 Minuty
15 lipca 2024
Resabee Dynamic Packaging – personalizowane oferty wycieczek zwiększają zyski biur podróży
Odkryj korzyści dynamicznego pakietowania z Resabee Dynamic Packaging. Spersonalizowane…
0 Komentarzy5 Minuty