Włochy dla klienta VIP. Nowa marka Sono Travel Club promuje się w Polsce

Pomysł zrodził się jeszcze przed pandemią, ale dopiero teraz przybrał konkretną formę. Sono Travel Club to nowa marka stworzona przez grupę Destination Italia. Jest skoncentrowana na turystyce luksusowej i skierowana do klientów wymagających indywidualnego podejścia. W Warszawie zainaugurowała swoją obecność na polskim rynku, zachęcając do współpracy polskie biura podróży.
Zarząd firmy Destination Italia uznał Polskę za jeden z priorytetowych rynków dla swojej nowo powstałej marki, Sono Travel Club. Na zaproszenie Włoskiej Izby Handlowo-Przemysłowej do Warszawy przyjechał przedstawiciel firmy, Mario Presutti. Spotkanie z polską branżą turystyczną i dziennikarzami odbyło się w kameralnej atmosferze restauracji Belvedere. Przy wyśmienitej włoskiej kuchni i toskańskich winach prezentowano ofertę Sono Travel Club i zachęcano do współpracy.
Włochy romantycznie albo rodzinnie
„Sono” czyli po włosku „jestem” ma oddawać wizję nowo utworzonego oddziału włoskiego DMC. Jest nią najwyższa dbałość o klienta i zapewnienie mu wyjątkowych przeżyć poprzez skrojony na miarę luksusowy wyjazd do Włoch. Jaki produkt chce skierować do klientów z Polski Sono Travel Club? Przede wszystkim unikatowe miejsca, nie tylko znane włoskie miasta-dzieła sztuki, ale też bardziej oddalone od głównego turystycznego nurtu mniejsze, kameralne miejscowości, pozwalające doświadczyć prawdziwego włoskiego życia, romantyczne przeżycia. A także kulinaria z najwyższej półki, z których słyną włosi, a także enoturystyka i wyjątkowe, unikatowe aktywności dla rodzin – na te filary oferty stawia Sono Travel Club z myślą o polskim kliencie VIP.
Prywatna, romantyczna kolacja dla dwojga na Ponte Vecchio we Florencji, przejażdżka łodzią przy zachodzie słońca i z kieliszkiem wina w Portofino, przelot balonem nad toskańskimi winnicami to przykłady produktów z kategorii „romantycznej”. Z kolei „polowanie” na lwy w Wenecji, poszukiwanie skarbów ukrytych w legendarnej Italii, warsztaty z wytwarzania mozaik i garncarstwa, zabawa w gladiatora, kursy rysunku czy nauka tworzenia masek karnawałowych to oferta dla rodzin, które chcą zafundować dzieciom wyjątkowe wakacje.
Trufle i lot balonem nad winnicami
Z oferty kulinarnej Sono Travel Club proponuje między innymi, oprócz oczywiście warsztatów i nauki włoskiej kuchni, wspólne poszukiwanie trufli, nauka wyrobu serów i makaronów, a także deserów i włoskich lodów. Z kolei w ramach enoturystyki można degustować najlepsze włoskie wina, a także brać udział w winobraniu i zwiedzać prywatnie najsłynniejsze włoskie winnice.
„W centrum naszej wizji jest klient, jego potrzeby, upodobania i bezpieczeństwo. Jesteśmy do dyspozycji klienta cały tydzień, 24 godziny na dobę, proponujemy obsługę w wielu językach, podajemy numery alarmowe zarówno dla klienta, jak i dla agenta, można do nas dzwonić, wysyłać maile, pisać na Whatsappie. Nasi klienci są bardzo wymagający, marka jest stworzona wyłącznie z myślą o produkcie luksusowym i obsłudze klientów VIP” – mówił Mario Presutti.
Jak podkreślał Stefano Zedde z Włoskiej Izby Handlowo-Przemysłowej, Włosi liczą na odbudowę popytu po pandemii. W jego przekonaniu jednym z rynków, które będą liczyły się w procesie odbudowy turystycznej kraju, są Polacy. W 2019 roku Włochy odwiedziło około 2 mln turystów z Polski.

Do grupy Destination Italia, audytowanej przez PWC firmy zatrudniającej ponad 100 osób, należą też m.in. marki: Lensed Star, lastminute.com,
POWIĄZANE WPISY
5 lipca 2022
Magiczne Maroko i jego atrakcje, czyli kolorowe miasta, lokalna kuchnia oraz wielopokoleniowe tradycje
Maroko jest najstarszym królestwem w świecie muzułmańskim. Kryje w sobie wiele…
0 Komentarzy12 Minuty
5 lipca 2022
Fly.pl: w czerwcu Turcja, Grecja i Egipt wzięły 60 proc. rynku
W czerwcu wśród klientów fly.pl, 58,2 proc. rezerwowało wyjazdy do Turcji, Grecji lub…
0 Komentarzy4 Minuty
4 lipca 2022
XI Forum Promocji Turystycznej za 100 dni na lotnisku w Radomiu
Już za 100 dni (12 października) w terminalu Lotniska w Radomiu odbędzie się XI edycja…
0 Komentarzy2 Minuty
4 lipca 2022
Biura podróży – wielki spadek cen w Maroku
W minionym tygodniu, średnia cena dla wycieczek z wylotami pomiędzy 1 i 7 sierpnia 2022…
0 Komentarzy4 Minuty
1 lipca 2022
TMR otworzył w Beszenowej sezon letni
W ostatni weekend słowacka spółka Tatry Mountain Resorts otworzyła sezon letni. Gwoździem…
0 Komentarzy3 Minuty
1 lipca 2022
Itaka: przywróciliśmy siatkę połączeń na Lato 2022
Dzięki podpisanej umowie z UIA, mogliśmy przeorganizować siatkę połączeń i mamy możliwość…
0 Komentarzy3 Minuty
30 czerwca 2022
Miasto o dziesięciu obliczach: czarujący, aromatyczny, wielokolorowy Bangkok
To miasto jest jak zuchwały demon, który rzuca wyzwanie bogom – przekracza granice…
0 Komentarzy32 Minuty
29 czerwca 2022
Kuba: w tym roku odwiedzi nas 2,5 mln turystów
W 2019 roku Kubę odwiedziło 4,2 mln turystów, obecnie odradzamy się po covidzie, jesteśmy…
0 Komentarzy4 Minuty
28 czerwca 2022
Polska Izba Turystyki szuka rzecznika prasowego
Polska Izba Turystyki zaprasza wszystkich chętnych do wzięcia udziału w rekrutacji. Do…
0 Komentarzy2 Minuty