Włochy dla klienta VIP. Nowa marka Sono Travel Club promuje się w Polsce

Pomysł zrodził się jeszcze przed pandemią, ale dopiero teraz przybrał konkretną formę. Sono Travel Club to nowa marka stworzona przez grupę Destination Italia. Jest skoncentrowana na turystyce luksusowej i skierowana do klientów wymagających indywidualnego podejścia. W Warszawie zainaugurowała swoją obecność na polskim rynku, zachęcając do współpracy polskie biura podróży.
Zarząd firmy Destination Italia uznał Polskę za jeden z priorytetowych rynków dla swojej nowo powstałej marki, Sono Travel Club. Na zaproszenie Włoskiej Izby Handlowo-Przemysłowej do Warszawy przyjechał przedstawiciel firmy, Mario Presutti. Spotkanie z polską branżą turystyczną i dziennikarzami odbyło się w kameralnej atmosferze restauracji Belvedere. Przy wyśmienitej włoskiej kuchni i toskańskich winach prezentowano ofertę Sono Travel Club i zachęcano do współpracy.
Włochy romantycznie albo rodzinnie
„Sono” czyli po włosku „jestem” ma oddawać wizję nowo utworzonego oddziału włoskiego DMC. Jest nią najwyższa dbałość o klienta i zapewnienie mu wyjątkowych przeżyć poprzez skrojony na miarę luksusowy wyjazd do Włoch. Jaki produkt chce skierować do klientów z Polski Sono Travel Club? Przede wszystkim unikatowe miejsca, nie tylko znane włoskie miasta-dzieła sztuki, ale też bardziej oddalone od głównego turystycznego nurtu mniejsze, kameralne miejscowości, pozwalające doświadczyć prawdziwego włoskiego życia, romantyczne przeżycia. A także kulinaria z najwyższej półki, z których słyną włosi, a także enoturystyka i wyjątkowe, unikatowe aktywności dla rodzin – na te filary oferty stawia Sono Travel Club z myślą o polskim kliencie VIP.
Prywatna, romantyczna kolacja dla dwojga na Ponte Vecchio we Florencji, przejażdżka łodzią przy zachodzie słońca i z kieliszkiem wina w Portofino, przelot balonem nad toskańskimi winnicami to przykłady produktów z kategorii „romantycznej”. Z kolei „polowanie” na lwy w Wenecji, poszukiwanie skarbów ukrytych w legendarnej Italii, warsztaty z wytwarzania mozaik i garncarstwa, zabawa w gladiatora, kursy rysunku czy nauka tworzenia masek karnawałowych to oferta dla rodzin, które chcą zafundować dzieciom wyjątkowe wakacje.
Trufle i lot balonem nad winnicami
Z oferty kulinarnej Sono Travel Club proponuje między innymi, oprócz oczywiście warsztatów i nauki włoskiej kuchni, wspólne poszukiwanie trufli, nauka wyrobu serów i makaronów, a także deserów i włoskich lodów. Z kolei w ramach enoturystyki można degustować najlepsze włoskie wina, a także brać udział w winobraniu i zwiedzać prywatnie najsłynniejsze włoskie winnice.
„W centrum naszej wizji jest klient, jego potrzeby, upodobania i bezpieczeństwo. Jesteśmy do dyspozycji klienta cały tydzień, 24 godziny na dobę, proponujemy obsługę w wielu językach, podajemy numery alarmowe zarówno dla klienta, jak i dla agenta, można do nas dzwonić, wysyłać maile, pisać na Whatsappie. Nasi klienci są bardzo wymagający, marka jest stworzona wyłącznie z myślą o produkcie luksusowym i obsłudze klientów VIP” – mówił Mario Presutti.
Jak podkreślał Stefano Zedde z Włoskiej Izby Handlowo-Przemysłowej, Włosi liczą na odbudowę popytu po pandemii. W jego przekonaniu jednym z rynków, które będą liczyły się w procesie odbudowy turystycznej kraju, są Polacy. W 2019 roku Włochy odwiedziło około 2 mln turystów z Polski.

Do grupy Destination Italia, audytowanej przez PWC firmy zatrudniającej ponad 100 osób, należą też m.in. marki: Lensed Star, lastminute.com,
POWIĄZANE WPISY
2 lutego 2023
Sieć Fostertravel.pl: styczeń lepszy od zeszłorocznego o 279 proc.
Fostertravel.pl nie zwalnia tempa i otworzył kolejne dwa salony w Żukowie i Izabelinie. W…
0 Komentarzy1 Minuta
2 lutego 2023
Fly.pl: Egipt, Turcja i Tunezja biorą ponad połowę rynku
W styczniu wśród klientów fly.pl, 52,2 proc. rezerwowało wyjazdy do Egiptu, Turcji lub…
0 Komentarzy3 Minuty
1 lutego 2023
Śniadanie biznesowe dla branży z MICE Expert
Grażyna Grot-Duziak działająca pod własną marką MICE Expert zorganizowała śniadanie…
0 Komentarzy1 Minuty
31 stycznia 2023
Wakacje.pl: prezes UOKiK się pomylił, nie wpływamy na wysokość cen
Wakacje.pl S.A. wydały oświadczenie w związku z dzisiejszym komunikatem Urzędu Ochrony…
0 Komentarzy1 Minuta
31 stycznia 2023
UOKiK: Wakacje.pl z zarzutami za mylące ceny
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny postawił spółce Wakacje.pl zarzut wprowadzania konsumentów w…
1 Komentarz3 Minuty
30 stycznia 2023
Travelplanet.pl: w minionym roku wakacje zdrożały o ponad 18 proc. w porównaniu do 2021
Travelplanet.pl przygotował Raport Podróznika na podstawie zarezerwowanych wakacji, który…
0 Komentarzy8 Minuty
30 stycznia 2023
Biura podróży – średnia cena sierpniowa wyższa o ponad 900 zł
W ostatnim tygodniu badanie w biurach podróży w Polsce, średniej ceny imprez wobec cen…
0 Komentarzy3 Minuty
27 stycznia 2023
Najwyższa wieża zamkowa w Portugalii, śpiew i byk
Miasto Beja w regionie Alentejo w Portugalii, słynie z dwóch rzeczy: najwyższej wieży…
0 Komentarzy4 Minuty
27 stycznia 2023
Starożytne pismo i szewc z żelaza w Almodôvar
Dla miłośników historii Portugalii małe miasteczko Almodôvar w regionie Alentejo jest…
0 Komentarzy3 Minuty