Włochy dla klienta VIP. Nowa marka Sono Travel Club promuje się w Polsce
Pomysł zrodził się jeszcze przed pandemią, ale dopiero teraz przybrał konkretną formę. Sono Travel Club to nowa marka stworzona przez grupę Destination Italia. Jest skoncentrowana na turystyce luksusowej i skierowana do klientów wymagających indywidualnego podejścia. W Warszawie zainaugurowała swoją obecność na polskim rynku, zachęcając do współpracy polskie biura podróży.
Zarząd firmy Destination Italia uznał Polskę za jeden z priorytetowych rynków dla swojej nowo powstałej marki, Sono Travel Club. Na zaproszenie Włoskiej Izby Handlowo-Przemysłowej do Warszawy przyjechał przedstawiciel firmy, Mario Presutti. Spotkanie z polską branżą turystyczną i dziennikarzami odbyło się w kameralnej atmosferze restauracji Belvedere. Przy wyśmienitej włoskiej kuchni i toskańskich winach prezentowano ofertę Sono Travel Club i zachęcano do współpracy.
Włochy romantycznie albo rodzinnie
„Sono” czyli po włosku „jestem” ma oddawać wizję nowo utworzonego oddziału włoskiego DMC. Jest nią najwyższa dbałość o klienta i zapewnienie mu wyjątkowych przeżyć poprzez skrojony na miarę luksusowy wyjazd do Włoch. Jaki produkt chce skierować do klientów z Polski Sono Travel Club? Przede wszystkim unikatowe miejsca, nie tylko znane włoskie miasta-dzieła sztuki, ale też bardziej oddalone od głównego turystycznego nurtu mniejsze, kameralne miejscowości, pozwalające doświadczyć prawdziwego włoskiego życia, romantyczne przeżycia. A także kulinaria z najwyższej półki, z których słyną włosi, a także enoturystyka i wyjątkowe, unikatowe aktywności dla rodzin – na te filary oferty stawia Sono Travel Club z myślą o polskim kliencie VIP.
Prywatna, romantyczna kolacja dla dwojga na Ponte Vecchio we Florencji, przejażdżka łodzią przy zachodzie słońca i z kieliszkiem wina w Portofino, przelot balonem nad toskańskimi winnicami to przykłady produktów z kategorii „romantycznej”. Z kolei „polowanie” na lwy w Wenecji, poszukiwanie skarbów ukrytych w legendarnej Italii, warsztaty z wytwarzania mozaik i garncarstwa, zabawa w gladiatora, kursy rysunku czy nauka tworzenia masek karnawałowych to oferta dla rodzin, które chcą zafundować dzieciom wyjątkowe wakacje.
Trufle i lot balonem nad winnicami
Z oferty kulinarnej Sono Travel Club proponuje między innymi, oprócz oczywiście warsztatów i nauki włoskiej kuchni, wspólne poszukiwanie trufli, nauka wyrobu serów i makaronów, a także deserów i włoskich lodów. Z kolei w ramach enoturystyki można degustować najlepsze włoskie wina, a także brać udział w winobraniu i zwiedzać prywatnie najsłynniejsze włoskie winnice.
„W centrum naszej wizji jest klient, jego potrzeby, upodobania i bezpieczeństwo. Jesteśmy do dyspozycji klienta cały tydzień, 24 godziny na dobę, proponujemy obsługę w wielu językach, podajemy numery alarmowe zarówno dla klienta, jak i dla agenta, można do nas dzwonić, wysyłać maile, pisać na Whatsappie. Nasi klienci są bardzo wymagający, marka jest stworzona wyłącznie z myślą o produkcie luksusowym i obsłudze klientów VIP” – mówił Mario Presutti.
Jak podkreślał Stefano Zedde z Włoskiej Izby Handlowo-Przemysłowej, Włosi liczą na odbudowę popytu po pandemii. W jego przekonaniu jednym z rynków, które będą liczyły się w procesie odbudowy turystycznej kraju, są Polacy. W 2019 roku Włochy odwiedziło około 2 mln turystów z Polski.
Do grupy Destination Italia, audytowanej przez PWC firmy zatrudniającej ponad 100 osób, należą też m.in. marki: Lensed Star, lastminute.com,
POWIĄZANE WPISY
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2024
Inauguracja sezonu letniego na Dolnym Śląsku już 27–28 kwietnia
Oficjalnie letni sezon turystyczny rozpocznie się na Dolnym Śląsku 27–28 kwietnia na…
0 Komentarzy6 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
17 kwietnia 2024
Mazowsze – Złoty Partner XIV Forum Promocji Turystycznej
Forum odbędzie się już 11 kwietnia 2024 we Wrocławiu. Złotym Partnerem wydarzenia jest…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty
16 kwietnia 2024
Targi IMEX Frankfurt 2024 odbędą się od 14 do 16 maja
Biuro Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej po raz kolejny organizuje…
0 Komentarzy2 Minuty