Wizz Air: bilety najlepiej kupować bezpośrednio u nas

Linia lotnicza Wizz Air zachęca wszystkich pasażerów do kupna biletów i usług WIZZ bezpośrednio na stronie wizzair.com lub za pośrednictwem mobilnej aplikacji. Wybór kanałów WIZZ pozwala uzyskać najlepsze ceny i najświeższe dane na temat lotu, lokalnych ograniczeń w zakresie podróży, a także praw pasażerów i opcji zwrotu pieniędzy.
Wizz Air nie ma możliwości kontaktu z klientami, którzy dokonują rezerwacji za pośrednictwem biur podróży. Agencje te w procesie rezerwacji biletów wykorzystują własny system uwierzytelnienia i zazwyczaj nie przekazują pasażerom powiadomień od linii lotniczej. W efekcie klienci nie otrzymują istotnych informacji o statusie swoich lotów.
Wizz Air zautomatyzował proces zwrotów, aby przyspieszyć otrzymywanie rekompensat dla podróżnych. W przypadku odwołania lotów przez Wizz Air, klienci, których to dotyczy, automatycznie otrzymują 120 proc. wartości pierwotnej ceny w postaci punktów ważnych przez 24 miesiące od daty odwołania lotu. Klienci mogą zdecydować się również na zwrot gotówki – Wizz Air zobowiązuje się do przelania środków tą samą metodą, którą wykonano płatność, w ciągu 30 dni od daty żądania zwrotu gotówki. Pasażerowie, którzy dokonują rezerwacji w biurach podróży, aby otrzymać zwrot, powinni skontaktować się z odpowiednią agencją i tam wnioskować o zwrot środków.
Rezerwacje w biurach podróży kosztują więcej, ponieważ firmy doliczają dopłatę do taryf Wizz Air. Rezerwacje na stronie wizzair.com lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej linii zapewniają więc nie tylko dostęp do najważniejszych informacji na temat podróży, ale również do najniższych cen.
Paulina Gosk, manager ds. komunikacji korporacyjnej w Wizz Air, powiedziała:„Dostarczanie pasażerom informacji na temat ich lotów, jest i zawsze było ważnym elementem działalności Wizz Air. Szczegółowe dane, szczególnie obecnie, są kluczowe dla wszystkich podróżujących. Naszym celem jest aktualizowanie bazy o najbardziej aktualne informacje i udostępnianie ich pasażerom. Aby otrzymywać powiadomienia i najniższe ceny, zachęcamy do rezerwacji bezpośrednio na stronie wizzair.com lub za pośrednictwem mobilnej aplikacji linii.”
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rozkład lotów na lato 2026
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rekordowy rozkład lotów na lato 2026,…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
WP Holding sprzedaje Fluege.de chińskiej grupie Tongcheng Travel
Fluege.de ma nowego właściciela. WP Holding zawarło umowę sprzedaży Invia Flights Germany…
0 Komentarzy1 Minuty











[…] Wizz Air: bilety najlepiej kupować bezpośrednio u nas […]