Wiener z nowym produktem dla branży – gwarancje ubezpieczeniowe dla touroperatorów

Wiener stworzył nową ofertę produktową dla przedsiębiorstw. Jest to pakiet przygotowany z myślą o biurach podróży, firmach organizujących zakup usług turystycznych oraz nowych organizatorach turystyki, którzy poszukują obowiązkowych gwarancji.
Wśród przygotowanych ubezpieczeń znajdują się m.in. gwarancje dla organizatorów turystyki, które honorowane są przez wszystkie urzędy marszałkowskie w Polsce. Każda gwarancja jest przygotowywana indywidualnie, przez zespół ekspertów, w oparciu o roczne obroty, charakter prowadzonej działalności i sytuację finansowo-operacyjną firmy.
Kolejnym produktem jest ubezpieczenie w podróży dla klientów biur. Ubezpieczony może być cały wyjazd w bardzo szerokim zakresie – łącznie z kosztami leczenia za granicą i następstw nieszczęśliwych wypadków, OC, bagażem podróżnym czy sprzętem sportowym. W ofercie są także ubezpieczenia kosztów rezygnacji z imprezy turystycznej, lub ubezpieczenia od anulacji biletu lub noclegu dla klientów organizatorów wyjazdu.
„Postanowiliśmy uzupełnić naszą ofertę ubezpieczeń dla firm o produkty przygotowane specjalnie dla organizatorów turystyki. Widzimy duży potencjał w tym zakresie i chcemy dynamicznie rozwijać ten segment ubezpieczeń. Na polskim rynku obecnie funkcjonuje ponad 4,4 tys. organizatorów turystyki i wierzymy, że po trudnym okresie pandemii, sektor ten czeka szybki rozwój” – wyjaśnia Adam Dwulecki, członek zarządu Wiener.
Szeroki zakres oferty
Ofertę ubezpieczeń podróżnych Wiener wyróżnia szeroki zakres i kompleksowość. Gwarancje turystyczne zapewniają: pokrycie niezbędnych kosztów kontynuacji imprezy turystycznej lub powrotu uczestników do kraju, zwrot wpłat za imprezę, gdy ta nie zostanie zorganizowana lub zwrot części wpłat przy częściowym braku jej realizacji.
Do dyspozycji organizatorów wyjazdów turystycznych Wiener stworzył zespół ekspertów, który zapewnia szybką i profesjonalną obsługę. Nowym klientom oferowane jest bezpłatne szkolenie z obsługi systemów i produktów zarówno on-line, jak i w siedzibie touroperatora, a także dostęp do łatwego i intuicyjnego portalu do ubezpieczania klientów B2B.
POWIĄZANE WPISY
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Ryanair przedstawia najpopularniejsze kierunki Polaków w okresie świątecznym
W okresie świąteczno-noworocznym Polacy najchętniej wybierają Włochy, Hiszpanię i Maltę,…
0 Komentarzy3 Minuty
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty










