Wielka Brytania zaprasza Amerykanów i Niemców na prowincję

Kampania „Countryside is GREAT” ruszyła na początku roku, na jej pierwszy etap przeznaczono 3 mln funtów. Ma potrwać trzy lata i być rozszerzona na inne kraje, w tym również na Polskę.
Paul Gaugre, odpowiadający za działania PR w VisitBritain, organizacji odpowiedzialnej za promocje turystyczną Wielkiej Brytanii, powiedział: „Chcemy podczas tej kampanii pokazać, że Wielka Brytania to nie tylko Londyn czy inne wielkie miasta. Że posiadamy piękne, zachwycające miejsca poza miastami. Miejsca, w których możemy pochwalić się niespotykanymi, gdzie indziej krajobrazami. Chcemy przekonać turystów, że warto czasami skosztować życia poza miastem, przejść się na spacer wśród lasów i pól, zajść do wiejskiego pubu na piwo.”
Celem głównym kampanii jest promowanie przyrodniczych zasobów Zjednoczonego Królestwa. Głównymi partnerami akcji promocyjnej są Parki Narodowe oraz poszczególne regiony i hrabstwa, w tym Highlands, Lake i Peak District, Cotswolds, Kornwalia, Pembrokeshire, północna Walia, Warwickshire, czy Yorkshire.
Sally Balcombe, dyrektor generalna VisitBritain, dodała: „Chcemy zachęcić turystów do poznawania brytyjskiej przyrody. Wielka Brytania ma piękne parki narodowe i obiekty z Listy Światowego Dziedzictwa UNESCO, które nie zostały jeszcze odkryte przez zagranicznych gości. Zakwaterowanie w przytulnych hotelikach, wycieczki hydroplanami, wędrówki piesze, kulinarne kursy, wizyty na wiejskich targowiskach – brytyjskie wsie i miasteczka mają wiele do zaoferowania. Naszą ambicją jest wygenerowanie poprzez kampanię „Countryside is GREAT” 70 mln funtów w wydatkach zagranicznych turystów w kolejnych trzech latach.”
POWIĄZANE WPISY
28 listopada 2025
Gruzja na cztery pory roku
Pani Ambasador Gruzji, JE Diana Zhgenti uświetniła konferencję prasową i warsztaty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Madera rozwija turystykę kulinarną: plantacje, winnice, warsztaty
Kulinaria stają się jednym z filarów promocji Maderze, a rosnąca liczba inicjatyw…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2025
Visit Madeira rusza z nową kampanią, która promuje odpowiedzialne podróżowanie
Agencja Visit Madeira rozpoczęła kampanię świadomościową zachęcającą odwiedzających oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2025
Zimowe ośrodki Trentino stawiają na pełną dostępność usług
Region Trentino wzmacnia swoją pozycję jako kierunek przyjazny osobom z…
0 Komentarzy1 Minuty
17 listopada 2025
Dubai Airshow 2025: Emirates prezentują nowe technologie i produkty
Emirates zaprezentują na Dubai Airshow 2025 nowe technologie i rozwiązania, które mają…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2025
World Travel Awards wyróżnia Portugalię jako najlepszy kierunek w Europie
Podczas 32. gali World Travel Awards 2025 w Forte Village Resort na Sardynii Portugalię…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2025
Raport Registradores de España: Polacy wciąż aktywni na rynku nieruchomości w Hiszpanii
Hiszpania pozostaje atrakcyjnym kierunkiem dla zagranicznych inwestorów, w tym Polaków. W…
0 Komentarzy2 Minuty










