Widzimy się w Sopocie. Nowa kampania miasta zachęca turystów biznesowych
„Widzimy się w Sopocie” to hasło kampanii promocyjnej miasta prowadzonej od listopada ubiegłego roku. Jej częścią jest nowo powstały film zachęcający turystów biznesowych do odwiedzenia kurortu.
W filmie zobaczymy popularne sopockie plenery m.in.: pas nadmorski, molo i marinę, przystań rybacką, wnętrza Państwowej Galerii Sztuki czy dworca kolejowego. Bohaterowie filmu to bywalcy światowych metropolii, którzy właśnie w Sopocie zdecydowali się zorganizować kameralne spotkanie biznesowe, a przy okazji także koncert w Operze Leśnej. Różnorodna oferta sopockiego kurortu pozwala im, przy okazji obowiązków biznesowych, realizować własne pasje i hobby.
„Bez kompleksów podchodzimy do promocji potencjału biznesowego Sopotu. Kurort gościł głowy państw, ambasadorów, uczestników międzynarodowych konferencji, przedsiębiorców. Wiemy jak fantastyczne i niestandardowe wydarzenia można zrealizować w sopockich przestrzeniach. Ale nie samą pracą człowiek żyje – nowy film pokazuje, jak w naszym mieście można połączyć obowiązki służbowe z chwilą wytchnienia, spacerem po plaży, wizytą w teatrze czy galerii sztuki”i – podkreśla Magdalena Czarzyńska-Jachim, prezydentka Sopotu.
„Film pokazuje najnowszy trend w turystyce polegający na wydłużaniu pobytu biznesowego o dzień lub dwa, aby móc realizować w tym czasie własne pasje czy sportowe hobby. Mam nadzieję, że taka kombinacja biznesu z wypoczynkiem zachęci polskich i zagranicznych gości do przyjazdu do Sopotu, szczególnie poza ścisłym sezonem turystycznym” – dodaje prezydentka.
Obraz pokazuje wnętrza sopockich hoteli i lokali gastronomicznych, Operę Leśną, a także zabiegi SPA oraz ogólnodostępną infrastrukturę dla rowerzystów, amatorów pieszych wycieczek czy żeglowania. Jeden z bohaterów filmu przypływa do sopockiej mariny jachtem, aby za chwilę organizować spotkanie biznesowe w sali z widokiem na morze i park, przy al. Mamuszki 14. Pozostali bohaterowie, po spotkaniach służbowych także znajdują w Sopocie czas na swoje pasje i relaks, aby na końcu ulec pokusie wyjątkowych dań wyróżnionych przez przewodnik Michelin i znakomitych gofrów, które można zjeść w Sopocie.
„Sopot ma wszelkie możliwości ku temu, by skutecznie przyciągać turystów biznesowych. Siłą kurortu jest nie tylko fantastyczne położenie, ale także różnorodna baza hotelowo-gastronomiczna, świetna oferta kulturalna i dobra dostępność komunikacyjna. To wszystko pokazujemy w nowym filmie, a towarzyszy temu dowcipny komentarz” – podkreśla Bartłomiej Barski, prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej.
„Nowy materiał filmowy, zrealizowany w polskiej i angielskiej wersji językowej, będzie doskonałą wizytówką miasta, którą możemy pokazywać podczas prezentacji, wystąpień, spotkań z meeting plannerami czy na targach branżowych” – dodaje prezes.
Film w polskiej i angielskiej wersji językowej można zobaczyć w serwisie YouTube:
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Mazowsze pełne legend – odkryj trzy zamki, które pokochają dzieci
Mazowsze skrywa wiele miejsc owianych fascynującymi legendami, które potrafią pobudzić…
0 Komentarzy6 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
4 grudnia 2025
Nowy Targ – stolica Podhala pełna atrakcji
Nowy Targ to górska stolica Podhala, malowniczo położona nad Białym i Czarnym Dunajcem. Z…
0 Komentarzy4 Minuty
3 grudnia 2025
Mazowieckie city breaks – odkryj Radom, Płock, Siedlce i Żyrardów
Jesień i zima to idealny moment, aby spojrzeć na Mazowsze z innej, mniej oczywistej…
0 Komentarzy8 Minuty
28 listopada 2025
Magdalena Krucz rekomendowana na prezeskę POT
Proces wyboru nowego prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej wciąż trwa, a branża…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2025
Niemcy częściej wybierają Polskę. Dane DRV wskazują na wyraźny wzrost zainteresowania
Niemieccy turyści coraz częściej wybierają Polskę jako cel podróży. Dane Deutscher…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Opole zapowiada świąteczny jarmark i nowe atrakcje
Tegoroczny Jarmark Bożonarodzeniowy w Opolu wystartuje 28 listopada i potrwa do 23…
0 Komentarzy1 Minuty
25 listopada 2025
Kasina Ski&Bike otwiera sezon narciarski
Kasina Ski&Bike jako pierwszy ośrodek Grupy Pingwina rozpoczęła sezon narciarski,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 listopada 2025
Dolnośląska Organizacja Turystyczna prezentuje nowy spot – Dolny Śląsk Travel
Dolnośląska Organizacja Turystyczna zaprezentowała nowy spot promocyjny „Dolny Śląsk…
0 Komentarzy2 Minuty










