Weekend portugalski w Warszawie. Czwarta edycja już od 16 czerwca w Hali Gwardii
Od 16 do 18 czerwca w Hali Gwardii w Warszawie odbędzie się czwarta edycja Weekendu Portugalskiego, zorganizowanego przez Atlantika i Portugalia Gourmet. Tegoroczne wydarzenie ma na celu promocję różnorodności kulturalnej i kulinarnej Portugalii ze szczególnym naciskiem na archipelag Madery.
Weekend Portugalski ma na celu promocję kulturalnej i gastronomicznej różnorodności Portugalii. W tym roku szczególny nacisk położony zostanie na archipelag Madery, promując go jako miejsce wyjazdów turystycznych i wprowadzając po raz pierwszy na polski rynek produkty charakterystyczne dla tego regionu.
W ramach wydarzenia odbędą się m.in. Festiwal Enoturystyki połączony z degustacją win, warsztaty kulinarne, koncerty muzyki na żywo, zajęcia dla rodzin, a także konkursy z możliwością wygrania wyjazdów do Portugalii. Ponadto odwiedzający będą mogli spróbować lokalnych potraw, takich jak bolo do caco, bolo de mel, poncha – lokalny drink na bazie rumu, a także maderskich win. Będzie to również szansa na kupienie regionalnych produktów.
POWIĄZANE WPISY
27 marca 2024
Rekordowa liczba gości w Lipsku. 3,8 mln noclegów w 2023 roku
Według danych Saksońskiego Urzędu Statystycznego, Lipsk odnotował 1 979 968 przyjazdów i…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Drezno i Kraina Łaby: 5,5 mln noclegów i 2,5 mln przyjazdów w 2023 roku
W roku 2023 Drezno i Kraina Łaby odnotowały rekordowe wyniki – 5,5 mln noclegów i…
0 Komentarzy2 Minuty
22 marca 2024
Grupa eSky wyśle Brytyjczyków na city break i wakacje w pakiecie. Firma uzyskała licencję ATOL
Grupa eSky, właściciel globalnej platformy podróży od kwietnia zaoferuje swoje pakiety…
0 Komentarzy5 Minuty
19 marca 2024
Andrzej Ilków nowym prezesem PPL S.A.
Andrzej Ilków został powołany przez Radę Nadzorczą Spółki Polskie Porty Lotnicze na…
0 Komentarzy4 Minuty
18 marca 2024
Analiza cinkciarz.pl: efekty przystąpienia Rumunii i Bułgarii do Strefy Schengen na ceny, turystykę i e-commerce
Cinkciarz przedstawił analizę wpływu przystąpienia Rumunii i Bułgarii do strefy Schengen…
0 Komentarzy3 Minuty
18 marca 2024
Wakacje.pl startuje z nową kampanią rekrutacyjną kreowaną przez sztuczną inteligencję
Wakacje.pl stworzyły nową kampanię rekrutacyjną, a jej przygotowanie „zleciły” sztucznej…
0 Komentarzy3 Minuty
15 marca 2024
Blisko 15 mln turystów odwiedziło Egipt w 2023
Na targach ITB Egipt pochwalił się 15 mln odwiedzających w 2023 roku, nowa kampanią…
0 Komentarzy6 Minuty
15 marca 2024
Austria na ITB: innowacje, zrównoważony rozwój i austriacki styl życia
Na ITB Austria przedstawiła nową kampanię promocyjną odwołującą się do „Lebensgefühl” –…
0 Komentarzy7 Minuty
15 marca 2024
ENIT: podwyżki w gastronomii i więcej kobiet w turystyce
Narodowa Agencja Turystyki Włoskiej zakończyła proces restrukturyzacji. Forma spółki…
0 Komentarzy1 Minuty