Weco-Travel, Air France, KLM i Hotel Nobu Warsaw zaprezentowali ofertę wyjazdów incentive
W restauracji hotelu Nobu odbyło się spotkanie tematyczne dotyczące wyjazdów incentive do USA podczas którego przedstawiono najnowsze rozwiązania i usługi dla podróżnych linii lotniczych Air France i KLM. Zaprezentowano ofertę hotelu Nobu Warsaw oraz wybranych hoteli tej sieci w Stanach Zjednoczonych, jak również atrakcje, którymi firma Weco-Travel wzbogaca programy dla grup w tym kraju.
Magdalena Koros, Account Manager Air France i KLM zaprezentowała bogatą siatkę połączeń tej linii w Polsce. W Warszawie dostępne są codzienne rejsy obsługiwane przez AF i KLM. W Gdańsku pasażerowie mogą skorzystać z codziennych lotów obsługiwanych przez KLM. W Krakowie KLM oferuje codzienne połączenia, a Air France trzy razy w tygodniu. Wrocław ma łączność z KLM sześć razy w tygodniu, a Poznań pięć razy w tygodniu również z KLM.
Ważnym punktem prezentacji było też przedstawienie nowych poczekalni business lounge na lotniskach w Paryżu i Amsterdamie. Wejście jest bezpłatne dla pasażerów klasy biznes oraz posiadaczy kart Flying Blue na poziomie gold i platinum. Płatne wejściówki są dostępne poprzez stronę internetową AF-KL, gdzie pasażerowie mogą zalogować się do swojej rezerwacji lub zakupić je bezpośrednio w recepcji. Zaprezentowano też program SAF, który ma na celu zmniejszenie emisji CO2 z podróży służbowych o co najmniej 75 proc. i wspieranie zrównoważonego rozwoju.
Następnie Stefan Bauer, general manager hotelu Nobu Warsaw opowiedział o ofercie swojego obiektu, w której skład wchodzą m.in. 116 pokoi, zaplecze konferencyjno-bankietowe, centrum fitness i restauracja Nobu oraz jedyny sakebar w Warszawie, który oferuje wybór sake, autorskich drinków i koktajle.
Spotkanie zakończył Maciej Gruczyński – head of incentives department Weco-Travel opowiadając o pomysłach jakie firma ma na zapewnienie wrażeń w trakcie organizowanych przez wyjazdów opartych o konkretne eventy odbywające się w USA oraz przygotowując specjalne oferty o wybrany, amerykański motyw przewodni.
Spotkanie w Nobu było nie tylko okazją do zaprezentowania nowości, ale również do wysłuchania koncertu jazzowego czterokrotnego laureata nagrody Grammy – Stanleya Clarke w klubie Jassmine, zlokalizowanego w podziemiach hotelu Nobu Warsaw.
POWIĄZANE WPISY
7 czerwca 2023
Coral Travel zakontraktował na lato i zimę miejsca w Enter Air za 408 mln zł
Enter Air i Coral Travel Poland zawarły umowę czarteru dotyczącą współpracy w sezonie…
0 Komentarzy2 Minuty
6 czerwca 2023
Nocowanie.pl: polska branża turystyczna jest coraz bardziej eko
Ankieta przeprowadzona przez serwis Nocowanie.pl wśród właścicieli obiektów noclegowych…
0 Komentarzy3 Minuty
6 czerwca 2023
Nowość w eSky: pakietowanie dynamiczne. Serwis chce konkurować z touroperatorami
Grupa eSky wprowadza nową ofertę dynamicznego pakietowania i rozwiązania typowe dla…
0 Komentarzy2 Minuty
6 czerwca 2023
Biura podróży – sierpniowe ceny wycieczek poszły w górę
W minionym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 31 lipca i 6 sierpnia…
0 Komentarzy4 Minuty
6 czerwca 2023
Meetings Week Poland 2023 już od 12 czerwca w Warszawie
W dniach 12-13 czerwca 2023 roku odbędzie się jedenasta edycja konferencji Meetings Week…
0 Komentarzy3 Minuty
5 czerwca 2023
Raport Wakacje.pl o trendach podróżniczych na sezon letni. „Turcja, Grecja i Egipt nadal na topie”
Analiza Wakacje.pl wykazuje, że dwóch na trzech klientów wybierze się na tegoroczny urlop…
0 Komentarzy4 Minuty
2 czerwca 2023
Fly.pl odnotowuje rekordową sprzedaż w maju. Polacy wybierają wycieczki do Turcji, Egiptu i Grecji
Biuro podróży Fly.pl odnotowało kolejny rekordowy miesiąc sprzedaży w maju. W porównaniu…
0 Komentarzy2 Minuty
2 czerwca 2023
Itaka rusza z nowym projektem videocastów
Itaka rozszerza swoje działania promocyjne, aby w nowy sposób dotrzeć do klientów. Już…
0 Komentarzy1 Minuty