Weco-Travel, Air France, KLM i Hotel Nobu Warsaw zaprezentowali ofertę wyjazdów incentive
W restauracji hotelu Nobu odbyło się spotkanie tematyczne dotyczące wyjazdów incentive do USA podczas którego przedstawiono najnowsze rozwiązania i usługi dla podróżnych linii lotniczych Air France i KLM. Zaprezentowano ofertę hotelu Nobu Warsaw oraz wybranych hoteli tej sieci w Stanach Zjednoczonych, jak również atrakcje, którymi firma Weco-Travel wzbogaca programy dla grup w tym kraju.
Magdalena Koros, Account Manager Air France i KLM zaprezentowała bogatą siatkę połączeń tej linii w Polsce. W Warszawie dostępne są codzienne rejsy obsługiwane przez AF i KLM. W Gdańsku pasażerowie mogą skorzystać z codziennych lotów obsługiwanych przez KLM. W Krakowie KLM oferuje codzienne połączenia, a Air France trzy razy w tygodniu. Wrocław ma łączność z KLM sześć razy w tygodniu, a Poznań pięć razy w tygodniu również z KLM.
Ważnym punktem prezentacji było też przedstawienie nowych poczekalni business lounge na lotniskach w Paryżu i Amsterdamie. Wejście jest bezpłatne dla pasażerów klasy biznes oraz posiadaczy kart Flying Blue na poziomie gold i platinum. Płatne wejściówki są dostępne poprzez stronę internetową AF-KL, gdzie pasażerowie mogą zalogować się do swojej rezerwacji lub zakupić je bezpośrednio w recepcji. Zaprezentowano też program SAF, który ma na celu zmniejszenie emisji CO2 z podróży służbowych o co najmniej 75 proc. i wspieranie zrównoważonego rozwoju.
Następnie Stefan Bauer, general manager hotelu Nobu Warsaw opowiedział o ofercie swojego obiektu, w której skład wchodzą m.in. 116 pokoi, zaplecze konferencyjno-bankietowe, centrum fitness i restauracja Nobu oraz jedyny sakebar w Warszawie, który oferuje wybór sake, autorskich drinków i koktajle.
Spotkanie zakończył Maciej Gruczyński – head of incentives department Weco-Travel opowiadając o pomysłach jakie firma ma na zapewnienie wrażeń w trakcie organizowanych przez wyjazdów opartych o konkretne eventy odbywające się w USA oraz przygotowując specjalne oferty o wybrany, amerykański motyw przewodni.
Spotkanie w Nobu było nie tylko okazją do zaprezentowania nowości, ale również do wysłuchania koncertu jazzowego czterokrotnego laureata nagrody Grammy – Stanleya Clarke w klubie Jassmine, zlokalizowanego w podziemiach hotelu Nobu Warsaw.
POWIĄZANE WPISY
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 lipca 2024
Badanie GfK i eSky.pl: Polacy chętniej jeżdżą na wakacje poza szczytem sezonu. 33 proc. wyjedzie w czerwcu lub wrześniu
Jedna trzecia Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje poza szczytem sezonu. Połowa z nich…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Według Polaków do all inclusive warto dopłacić ok 500 zł. Wybierają ten typ wypoczynku nie tylko ze względu na alkohol
Wbrew obiegowym opiniom alkohol jest jednym z mniej istotnych powodów, dla którego…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Rejsy z Rainbow: luksus kurortu z bogatym programem objazdówki
Z myślą o miłośnikach komfortu i ciekawych destynacji biuro podróży Rainbow przygotowało…
0 Komentarzy8 Minuty
8 lipca 2024
Biura podróży – rosną ceny sierpniowych imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 lipca 2024
Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki No Limits by Itaka
Marka No Limits by Itaka rozwija produkt adresowany do osób poszukujących aktywnego…
0 Komentarzy1 Minuty