Warszawski Courtyard najlepszy na świecie w programie lojalnościowym Marriott Bonvoy
![Nagrodzona ekipa warszawskiego hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport Sukces warszawskiego hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport](https://www.waszaturystyka.pl/wp-content/uploads/2021/09/phh.jpg)
Courtyard by Marriott Warsaw Airport, należący do Polskiego Holdingu Hotelowego, zajął pierwsze miejsce w rankingu wszystkich 1273 hoteli marki Courtyard na świecie oraz pierwsze miejsce w Europie wśród wszystkich hoteli sieci Marriott pozyskując najwięcej nowych uczestników programu lojalnościowego Marriott Bonvoy.
W ramach inicjatywy „It All Starts With You” zespół hotelu Courtyard podniósł poprzeczkę innym hotelom, osiągając w sierpniu ponad 165 proc. celu wyznaczonego przez sieć Marriott i tym samym znalazł się w ścisłej czołówce najlepszych hoteli Marriott na świecie.
Warszawski Courtyard zajął pierwsze miejsce pod względem liczby nowych członków pozyskanych do programu wśród wszystkich hoteli sieci Marriott w Europie oraz pierwsze miejsce w rankingu wszystkich hoteli marki Courtyard na świecie.
Dzięki pracy całego zespołu elitarne grono członków programu Marriott Bonvoy w samym sierpniu zasiliło 1658 nowych gości.
Artur Derela, dyrektor hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport, powiedział: „Budowanie sukcesu jest codzienną pracą każdej osoby zatrudnionej w hotelu. Począwszy od pracowników biur, ale przede wszystkim osób w recepcji, gastronomii czy housekeepingu, których praca i uśmiech składają się na doświadczenie gościa. Codziennie nie tylko stajemy na wysokości wyzwań naszego hotelu ale również staramy się inspirować naszych gości i tworzyć atmosferę, w której czują się swobodnie. Jestem niezwykle dumny, że nam się to udaje.”
W comiesięcznym rankingu Marriott Bonvoy są uwzględniane wyniki z ponad 7400 hoteli Marriott na świecie – 30 marek w 134 krajach. W programie Marriott Bonvoy zarejestrowanych jest na świecie ponad 140 milionów hotelowych gości sieci Marriott.
W warszawskim hotelu Courtyard członkowie programu stanowią średnio 20 proc. wszystkich gości indywidualnych, co świadczy o lojalności gości względem hotelu i potwierdzeniem wysokiej jakości usług świadczonych przez hotel.
POWIĄZANE WPISY
26 lipca 2024
MultiSport dostępny w ośrodkach Grupy PKL
Grupa PKL łączy sport i rekreację przez cały rok, oferując wyjątkowe atrakcje w swoich…
0 Komentarzy4 Minuty
26 lipca 2024
Turystyka w kolorze silver. Najlepsze miejsca na wypoczynek dla aktywnych seniorów
Wyjazdy przynoszą wiele korzyści, takich jak poprawa nastroju i zdrowia, poszerzanie…
0 Komentarzy3 Minuty
26 lipca 2024
PLL LOT i Viasat podpisują umowę na dostawę internetu na pokłady Dreamlinerów
Polskie Linie Lotnicze LOT, w ramach modernizacji kabin samolotów Boeing 787 Dreamliner,…
0 Komentarzy3 Minuty
25 lipca 2024
Na lotnisku Charlesa de Gaulle’a powstały prywatne apartamenty lotniskowe i nowe lobby dla pasażerów pierwszej klasy
Air France udostępnił prywatne apartamenty lotniskowe dla pasażerów klasy pierwszej,…
0 Komentarzy5 Minuty
25 lipca 2024
Rekordowe wyniki a&o w pierwszej połowie roku. Blisko 3 mln noclegów i 10 proc. wzrost przychodów
Sieć hosteli a&o odnotowała 2,98 mln noclegów, co stanowi wzrost o 5 proc. w porównaniu z…
0 Komentarzy3 Minuty
22 lipca 2024
Accor rozszerza portfolio. Mercure Szczyrk Resort nowym członkiem ALL
Accor szykuje otwarcie nowego obiektu w Polsce – Mercure Szczyrk Resort. Hotel, liczący…
0 Komentarzy2 Minuty
22 lipca 2024
Coolcationing – rośnie popularność chłodniejszych destynacji na wakacje
Firma kiwi.com sprawdziła, które z chłodniejszych krajów w tym roku najczęściej wybierają…
0 Komentarzy3 Minuty
22 lipca 2024
Nocowanie.pl: właściciele obiektów noclegowych są zdezorientowani przed wdrożeniem „Lex Kamilek”
Choć miejscowości wypoczynkowe wypełniły się dziećmi na wakacjach, to gospodarze nie…
0 Komentarzy6 Minuty
19 lipca 2024
Travelist.pl: wybrzeże wciąż na topie, ale wrzesień kusi cenami
Zbliżający się koniec lipca zachęcił ekspertów z portalu Travelist.pl do analizy…
0 Komentarzy3 Minuty