Warszawski Courtyard najlepszy na świecie w programie lojalnościowym Marriott Bonvoy

Sukces warszawskiego hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport
Nagrodzona ekipa warszawskiego hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport/fot. archiwum PHH

Courtyard by Marriott Warsaw Airport, należący do Polskiego Holdingu Hotelowego, zajął pierwsze miejsce w rankingu wszystkich 1273 hoteli marki Courtyard na świecie oraz pierwsze miejsce w Europie wśród wszystkich hoteli sieci Marriott pozyskując najwięcej nowych uczestników programu lojalnościowego Marriott Bonvoy.

W ramach inicjatywy „It All Starts With You” zespół hotelu Courtyard podniósł poprzeczkę innym hotelom, osiągając w sierpniu ponad 165 proc. celu wyznaczonego przez sieć Marriott i tym samym znalazł się w ścisłej czołówce najlepszych hoteli Marriott na świecie.

Warszawski Courtyard zajął pierwsze miejsce pod względem liczby nowych członków pozyskanych do programu wśród wszystkich hoteli sieci Marriott w Europie oraz pierwsze miejsce w rankingu wszystkich hoteli marki Courtyard na świecie.
Dzięki pracy całego zespołu elitarne grono członków programu Marriott Bonvoy w samym sierpniu zasiliło 1658 nowych gości.

Artur Derela, dyrektor hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport, powiedział: „Budowanie sukcesu jest codzienną pracą każdej osoby zatrudnionej w hotelu. Począwszy od pracowników biur, ale przede wszystkim osób w recepcji, gastronomii czy housekeepingu, których praca i uśmiech składają się na doświadczenie gościa. Codziennie nie tylko stajemy na wysokości wyzwań naszego hotelu ale również staramy się inspirować naszych gości i tworzyć atmosferę, w której czują się swobodnie. Jestem niezwykle dumny, że nam się to udaje.”

W comiesięcznym rankingu Marriott Bonvoy są uwzględniane wyniki z ponad 7400 hoteli Marriott na świecie – 30 marek w 134 krajach. W programie Marriott Bonvoy zarejestrowanych jest na świecie ponad 140 milionów hotelowych gości sieci Marriott.
W warszawskim hotelu Courtyard członkowie programu stanowią średnio 20 proc. wszystkich gości indywidualnych, co świadczy o lojalności gości względem hotelu i potwierdzeniem wysokiej jakości usług świadczonych przez hotel.

Festiwal Steków w warszawskim hotelu Courtyard