Warszawska Organizacja Turystyczna partnerem Kampanii Społecznej Biała Lilia

Zadaniem Kampanii Społecznej Biała Lilia jest pokazanie lokali gastronomicznych podczas pandemii, w których konsument poczuje się komfortowo i bezpiecznie. Głównym celem Kampanii jest pomoc lokalom gastronomicznym w powrocie do normalności i powolne, choć systematyczne oswajanie gości.
Dzięki odznaczeniu (certyfikatowi) – Biała Lilia – klienci odwiedzający lokale gastronomiczne będą mieli pewność, że lokal posiadający ten znak jest bezpieczny.
Certyfikacja nie będzie prowadzona automatycznie, nadając certyfikat Białej Lilii organizatorzy akcji chcą w realny sposób pomóc lokalom oraz zadbać o klienta, który będzie wiedział, że Biała Lilia to najwyższa jakość.
Barbara Tutak, prezes WOT, podkreśliła: „Jesteśmy pewni, że lokale dokładają wszelkich starań by ich miejsca spełniały wszystkie wymogi higieniczne zaktualizowane w czasie COVID-19, niemniej certyfikat który pojawi się w świadomości konsumentów będzie tego swoistym gwarantem.
Wspominaliśmy nieraz, że równolegle z wprowadzaniem wytycznych regulacji, powinny iść działania informacyjne, promocyjne, które pomogą konsumentowi oswoić się z nową rzeczywistością.
Chcemy też, żeby lokale, zwłaszcza członkowskie wdrażały potrzebne regulacje z myślą o swoich gościach. Z powyższych powodów wsparliśmy tę akcję.”
Organizatorem kampanii jest firma Diversey, jeden z producentów profesjonalnych środków czystości w Polsce. To pomysłodawca kampanii zadba poprzez działania w telewizji, radiu i mediach społecznościowych, aby dołączając się bezpłatnej Kampanii Społecznej Biała Lilia, stali i nowi klienci wrócili do swoich ulubionych lokali jak najszybciej. To organizatorzy akcji pokażą, że lokal wziął udział w Kampanii Społecznej Biała Lilia.
Weryfikacja lokalu potwierdzająca spełnienie wymogów higienicznych nastąpi po przeprowadzenia bezpłatnego audytu.
POWIĄZANE WPISY
5 marca 2021
Hampton by Hilton otworzy dwa nowe hotele w Polsce
W tym roku planowane jest otwarcie hotelu Hampton by Hilton w Białymstoku, zaś w roku…
0 Komentarzy4 Minuty
4 marca 2021
Sabre nawiązało współpracę z Kiwi.com
Sabre ogłosiło nawiązanie globalnej współpracy z Kiwi.com. W ramach partnerstwa dostawca…
0 Komentarzy2 Minuty
4 marca 2021
NYX Hotel Warsaw przywitał pierwszych gości
Pierwsi goście pierwszego w Polsce hotelu lifestylowej marki NYX Hotels by Leonardo…
0 Komentarzy2 Minuty
4 marca 2021
Wizz Air otworzy bazę w Palermo
Linia Wizz Air ogłosiła dzisiaj otwarcie nowej bazy w Palermo, gdzie w czerwcu 2021 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
4 marca 2021
Singapore Airlines – będą opłaty za rezerwacje przez GDS
Od 1 września Singapurskie Linie Lotnicze Singapore Airlines – SIA uruchomią technologię…
0 Komentarzy2 Minuty
3 marca 2021
Itaka startuje ze sprzedażą Zimy 2021/22
Biuro Itaka wystartowała dzisiaj ze sprzedażą oferty sezonu Zima 2021/22. W ofercie…
0 Komentarzy3 Minuty
3 marca 2021
Ryanair: będziemy walczyć o zerową emisję CO2
Linia lotnicza Ryanair ogłosiła dołączenie do ambitnej inicjatywy paliwowej „Fueling…
0 Komentarzy3 Minuty
3 marca 2021
Niemiecka Centrala Turystyki na ITB NOW 2021
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) wraz z 23 partnerami z niemieckiej branży…
0 Komentarzy3 Minuty
2 marca 2021
Polka Travel z certyfikatem Profesjonalnego Organizatora Podróży Motywacyjnych
Do grona rekomendowanych organizatorów Poland Convention Bureau POT dołączyła firma Polka…
0 Komentarzy1 Minuty