Warszawska Organizacja Turystyczna partnerem Kampanii Społecznej Biała Lilia

Zadaniem Kampanii Społecznej Biała Lilia jest pokazanie lokali gastronomicznych podczas pandemii, w których konsument poczuje się komfortowo i bezpiecznie. Głównym celem Kampanii jest pomoc lokalom gastronomicznym w powrocie do normalności i powolne, choć systematyczne oswajanie gości.
Dzięki odznaczeniu (certyfikatowi) – Biała Lilia – klienci odwiedzający lokale gastronomiczne będą mieli pewność, że lokal posiadający ten znak jest bezpieczny.
Certyfikacja nie będzie prowadzona automatycznie, nadając certyfikat Białej Lilii organizatorzy akcji chcą w realny sposób pomóc lokalom oraz zadbać o klienta, który będzie wiedział, że Biała Lilia to najwyższa jakość.
Barbara Tutak, prezes WOT, podkreśliła: „Jesteśmy pewni, że lokale dokładają wszelkich starań by ich miejsca spełniały wszystkie wymogi higieniczne zaktualizowane w czasie COVID-19, niemniej certyfikat który pojawi się w świadomości konsumentów będzie tego swoistym gwarantem.
Wspominaliśmy nieraz, że równolegle z wprowadzaniem wytycznych regulacji, powinny iść działania informacyjne, promocyjne, które pomogą konsumentowi oswoić się z nową rzeczywistością.
Chcemy też, żeby lokale, zwłaszcza członkowskie wdrażały potrzebne regulacje z myślą o swoich gościach. Z powyższych powodów wsparliśmy tę akcję.”
Organizatorem kampanii jest firma Diversey, jeden z producentów profesjonalnych środków czystości w Polsce. To pomysłodawca kampanii zadba poprzez działania w telewizji, radiu i mediach społecznościowych, aby dołączając się bezpłatnej Kampanii Społecznej Biała Lilia, stali i nowi klienci wrócili do swoich ulubionych lokali jak najszybciej. To organizatorzy akcji pokażą, że lokal wziął udział w Kampanii Społecznej Biała Lilia.
Weryfikacja lokalu potwierdzająca spełnienie wymogów higienicznych nastąpi po przeprowadzenia bezpłatnego audytu.
POWIĄZANE WPISY
18 lutego 2025
Hydropolis wprowadza ciche godziny
Hydropolis we Wrocławiu dąży do pełnej dostępności, oferując szereg udogodnień dla osób z…
0 Komentarzy6 Minuty
18 lutego 2025
Polacy coraz chętniej podróżują. Blisko 9 mln turystów pod ochroną TFG
W 2024 roku na zorganizowany wyjazd z biurem podróży wyjechało ponad 8 mln 750 tys. osób.…
0 Komentarzy3 Minuty
18 lutego 2025
Rekordowa liczba polskich turystów w Hiszpanii. Ponad 2,4 mln osób w 2024 roku
W 2024 roku Hiszpania pobiła kolejny rekord pod względem liczby polskich turystów – kraj…
0 Komentarzy2 Minuty
18 lutego 2025
Polskie miasta i obiekty kongresowe na Instagramie
Poland Convention Bureau (POT) promuje nową kolekcję interaktywnych grafik do…
0 Komentarzy3 Minuty
12 lutego 2025
Pociąg do kultury połączył Berlin, Poznań i Warszawę
Do 16 lutego na wyznaczonych połączeniach między Berlinem, Poznaniem i Warszawą będzie…
0 Komentarzy2 Minuty
11 lutego 2025
PHH z pierwszymi certyfikatami Green Key
Grupa Kapitałowa Polskiego Holdingu Hotelowego (PHH) zdobyła pierwsze certyfikaty Green…
0 Komentarzy1 Minuty
11 lutego 2025
Film promujący Dolny Śląsk zdobywa Grand Prix na FilmAT Festival 2024
Spot promujący Dolny Śląsk „Odkryj tajemniczy Dolny Śląsk” zdobył Grand Prix podczas XIX…
0 Komentarzy2 Minuty
10 lutego 2025
Ryanair wprowadza nową trasę na Maltę
Ryanair poinformowała o swoim letnim rozkładzie lotów na 2025 rok z Rzeszowa. Obejmuje on…
0 Komentarzy2 Minuty
6 lutego 2025
Restauracje ważniejsze niż zabytki? Młodzi podróżni zmieniają priorytety
Ponad 70 proc. młodych podróżnych uważa, że kulinarne doświadczenia to kluczowy element…
0 Komentarzy5 Minuty