Warszawska Organizacja Turystyczna partnerem Kampanii Społecznej Biała Lilia

Kampania “Biała Lilia”

Zadaniem Kampanii Społecznej Biała Lilia jest pokazanie lokali gastronomicznych podczas pandemii, w których konsument poczuje się komfortowo i bezpiecznie. Głównym celem Kampanii jest pomoc lokalom gastronomicznym w powrocie do normalności i powolne, choć systematyczne oswajanie gości.

Dzięki odznaczeniu (certyfikatowi) – Biała Lilia – klienci odwiedzający lokale gastronomiczne będą mieli pewność, że lokal posiadający ten znak jest bezpieczny.
Certyfikacja nie będzie prowadzona automatycznie, nadając certyfikat Białej Lilii organizatorzy akcji chcą w realny sposób pomóc lokalom oraz zadbać o klienta, który będzie wiedział, że Biała Lilia to najwyższa jakość.

Barbara Tutak, prezes WOT, podkreśliła: „Jesteśmy pewni, że lokale dokładają wszelkich starań by ich miejsca spełniały wszystkie wymogi higieniczne zaktualizowane w czasie COVID-19, niemniej certyfikat który pojawi się w świadomości konsumentów będzie tego swoistym gwarantem.
Wspominaliśmy nieraz, że równolegle z wprowadzaniem wytycznych regulacji, powinny iść działania informacyjne, promocyjne, które pomogą konsumentowi oswoić się z nową rzeczywistością.
Chcemy też, żeby lokale, zwłaszcza członkowskie wdrażały potrzebne regulacje z myślą o swoich gościach. Z powyższych powodów wsparliśmy tę akcję.”

Organizatorem kampanii jest firma Diversey, jeden z producentów profesjonalnych środków czystości w Polsce. To pomysłodawca kampanii zadba poprzez działania w telewizji, radiu i mediach społecznościowych, aby dołączając się bezpłatnej Kampanii Społecznej Biała Lilia, stali i nowi klienci wrócili do swoich ulubionych lokali jak najszybciej. To organizatorzy akcji pokażą, że lokal wziął udział w Kampanii Społecznej Biała Lilia.
Weryfikacja lokalu potwierdzająca spełnienie wymogów higienicznych nastąpi po przeprowadzenia bezpłatnego audytu.