Warszawska Organizacja Turystyczna partnerem Kampanii Społecznej Biała Lilia

Zadaniem Kampanii Społecznej Biała Lilia jest pokazanie lokali gastronomicznych podczas pandemii, w których konsument poczuje się komfortowo i bezpiecznie. Głównym celem Kampanii jest pomoc lokalom gastronomicznym w powrocie do normalności i powolne, choć systematyczne oswajanie gości.
Dzięki odznaczeniu (certyfikatowi) – Biała Lilia – klienci odwiedzający lokale gastronomiczne będą mieli pewność, że lokal posiadający ten znak jest bezpieczny.
Certyfikacja nie będzie prowadzona automatycznie, nadając certyfikat Białej Lilii organizatorzy akcji chcą w realny sposób pomóc lokalom oraz zadbać o klienta, który będzie wiedział, że Biała Lilia to najwyższa jakość.
Barbara Tutak, prezes WOT, podkreśliła: „Jesteśmy pewni, że lokale dokładają wszelkich starań by ich miejsca spełniały wszystkie wymogi higieniczne zaktualizowane w czasie COVID-19, niemniej certyfikat który pojawi się w świadomości konsumentów będzie tego swoistym gwarantem.
Wspominaliśmy nieraz, że równolegle z wprowadzaniem wytycznych regulacji, powinny iść działania informacyjne, promocyjne, które pomogą konsumentowi oswoić się z nową rzeczywistością.
Chcemy też, żeby lokale, zwłaszcza członkowskie wdrażały potrzebne regulacje z myślą o swoich gościach. Z powyższych powodów wsparliśmy tę akcję.”
Organizatorem kampanii jest firma Diversey, jeden z producentów profesjonalnych środków czystości w Polsce. To pomysłodawca kampanii zadba poprzez działania w telewizji, radiu i mediach społecznościowych, aby dołączając się bezpłatnej Kampanii Społecznej Biała Lilia, stali i nowi klienci wrócili do swoich ulubionych lokali jak najszybciej. To organizatorzy akcji pokażą, że lokal wziął udział w Kampanii Społecznej Biała Lilia.
Weryfikacja lokalu potwierdzająca spełnienie wymogów higienicznych nastąpi po przeprowadzenia bezpłatnego audytu.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
WP Holding sprzedaje Fluege.de chińskiej grupie Tongcheng Travel
Fluege.de ma nowego właściciela. WP Holding zawarło umowę sprzedaży Invia Flights Germany…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
ULC rusza z nową edycją kampanii „Nie pakuj się w kłopoty”
Urząd Lotnictwa Cywilnego rozpoczął nową edycję kampanii edukacyjnej „Nie pakuj się w…
0 Komentarzy2 Minuty










