Wakacje.pl – zmiany w sekcji sprzedaży i produktu

Od 1 września w sekcji produktu i sieci stacjonarnej Wakacje.pl S.A. stanowisko dyrektora produktu obejmuje Jolanta Kołodziejczyk, zaś zarządzanie sprzedażą i rozwojem kanału stacjonarnego, obejmującego sieci franczyzowe Wakacje.pl, MyTravel i Wakacyjny Świat, obejmuje Wioletta Zarzycka.
Departamentem Produktu i Sieci Stacjonarnej niezmiennie pokieruje Damian Ozga, członek zespołu zrządzającego Wakacje.pl S.A. Obydwie zmiany są wynikiem nowych wyzwań stojących przed Grupą oraz reorganizacji struktury departamentu.
Dyrektor Sieci Sprzedaży, Wioleta Zarzycka, obejmie zarządzanie sprzedażą i rozwojem sieci trzech marek należących do multiagenta – Wakacje.pl, MyTravel i Wakacyjny Świat.
Będzie odpowiadać za realizację wyników w kanale tradycyjnym Grupy, który dzisiaj liczy 370 salonów funkcjonujących pod trzema brandami i nadal rośnie. Do jej obowiązków będzie należała realizacja planów sprzedażowych, podtrzymywanie dobrych relacji z franczyzobiorcami oraz tworzenie synergii pomiędzy trzema markami. Będzie odpowiadała również za ekspansję sieci na nowych rynkach lokalnych. Na stanowisku zastąpi Rafała Buczaka.
Damian Ozga powiedział: „Nie sposób nie docenić ogromnego wkładu Wioletty w sukces sieci Wakacje.pl, którą konsekwentnie budowała od 2011 roku. Jestem przekonany, że jej ogromne doświadczenie będzie siłą napędową do dalszego rozwoju sieci MyTravel i Wakacyjny Świat, które na wielu płaszczyznach mają szansę dorównać salonom franczyzowym Wakacje.pl. Przed nami wiele wyzwań na coraz bardziej zmieniającym się rynku turystyki zorganizowanej, a Wioletta nie raz udowodniła, że doskonale rozumie i porusza się w tym segmencie. Jednocześnie bardzo dziękuję za współpracę Rafałowi, który z naturalną dla niego energią i zaangażowaniem podjął się przeprowadzenia całej sieci przez okres zmian i optymalizacji po obydwu akwizycjach. Z branżą turystyczną związana jest od 25 lat, obejmowała stanowiska managerskie zarządzając sprzedażą we wszystkich kanałach, przez większość lat jako dyrektor sprzedaży i rozwoju Triada S.A., a od 2011 roku przejęła odpowiedzialność za ekspansję marki Wakacje.pl w kanale stacjonarnym jako dyrektor sieci sprzedaży.”
Nowa dyrektor produktu, Jolanta Kołodziejczyk, w Wakacje.pl S.A. będzie odpowiadała za realizację celów sprzedażowych wynikających z umów z partnerami biznesowymi, podtrzymywanie relacji z dostawcami usług touroperatorskich oraz komplementarnych (ubezpieczenia, parkingi), a także rozwój produktu w kanale online i offline. Do tej pory obszarem produktowym zarządzał bezpośrednio Damian Ozga.
Damian Ozga dodał: „Rynek turystyczny nie ma przed Jolantą tajemnic, a ona sama jest też osobą doskonale znaną i cenioną w branży. Dlatego z pełnym przekonaniem i spokojem powierzam jej zarządzanie obszarem produktowym, będącym podstawą naszego biznesu. Potrzeby klientów nieustannie się zmieniają, a dostarczenie im kompletnego produktu jest naszym priorytetem. Nie mam wątpliwości, że Jolanta sprosta ambitnym zadaniom i z powodzeniem wykorzysta swoje ogromne doświadczenie.”
Jolanta Kołodziejczyk ma ogromne doświadczenie managerskie, od 20 lat obejmowała kierownicze stanowiska w branży turystycznej na rynku polskim i czeskim. Rozpoczęła karierę jako Zastępca Dyrektora Generalnego w Polskim Biurze Podróży S.A., przez wiele lat związana była z biurem podróży Orbis Travel, gdzie zajmowała kierownicze stanowiska w obszarze handlowym oraz strategii i marketingu. Rozwijała karierę również na rynku czeskim jako Contracting Director w CK Fischer, drugim największym biurze podróży w Czechach, będąc również Dyrektorem Zarządzającym i Członkiem Zarządu w Fischer Polska. Od 2012 roku z sukcesem współtworzyła największą sieć agencyjną w Polsce – Wakacyjny Świat, należącą od lutego 2019 roku do Wakacje.pl S.A. Grupa Wakacje.pl zarządza największą siecią multiagencyjną na rynku turystycznym w Polsce. Obecnie pod marką Wakacje.pl działa 215 salonów, w MyTravel funkcjonuje 50 biur, w sieci Wakacyjny Świat 105 biur.
POWIĄZANE WPISY
28 marca 2023
Rekordowy rok 2022 dla Go Global Travel. „Miliard euro przychodu jest w naszym zasięgu”
Należąca do grupy Go Global Travel polska spółka Merigo, specjalizująca się w systemach…
0 Komentarzy8 Minuty
27 marca 2023
Nowy projekt Nekery. Akademia Rezydentów rusza w kwietniu
Projekt „Akademia Rezydentów”, przeznaczony jest dla młodych ludzi, planujących karierę w…
0 Komentarzy3 Minuty
22 marca 2023
Join Up! uruchamia wakacyjną promocję dla rodzin z dziećmi
Join Up! nowy na polskim rynku, lecz będący już od kilkunastu lat w Europie touroperator,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 marca 2023
Anex Tour wchodzi na polski rynek. W 2023 chcą obsłużyć 200 tys. klientów
Tureckie biuro podróży w ostatnich dniach zorganizowało wydarzenie dla branży…
0 Komentarzy1 Minuty
22 marca 2023
Esky: Polacy wiosną wybiorą się na city breaks w Europie
Według ekspertów z eSky.pl tegorocznej wiosny podróżnicy z Polski w zdecydowanej…
0 Komentarzy6 Minuty
20 marca 2023
Wystawcy Africa Showcase przestawili swoje oferty w Polsce, na Węgrzech i w Czechach
Globalny roadshow – Africa Showcase – rozpoczął się w minionym tygodniu w Europie…
0 Komentarzy2 Minuty
20 marca 2023
Spanish Event – wielkie święto hiszpańskiej turystyki już za tydzień
16 silnych hiszpańskich marek, dwa dni workshopów, 250 profesjonalistów z branży i ogrom…
0 Komentarzy9 Minuty
17 marca 2023
Efe Türkel odchodzi z Join Up
Efe Türkel, po niespełna pół roku zrezygnował ze stanowiska prezesa Join Up! Polska,…
0 Komentarzy1 Minuta
16 marca 2023
Zima w biurach podróży: klienci zapłacili więcej, ale wyjechali tłumniej niż rok temu
Ponad milion Polaków zdecydowało się wyjechać tej zimy z biurami podróży – zarówno na…
0 Komentarzy12 Minuty