Wakacje.pl – zmiany w sekcji sprzedaży i produktu

Od 1 września w sekcji produktu i sieci stacjonarnej Wakacje.pl S.A. stanowisko dyrektora produktu obejmuje Jolanta Kołodziejczyk, zaś zarządzanie sprzedażą i rozwojem kanału stacjonarnego, obejmującego sieci franczyzowe Wakacje.pl, MyTravel i Wakacyjny Świat, obejmuje Wioletta Zarzycka.
Departamentem Produktu i Sieci Stacjonarnej niezmiennie pokieruje Damian Ozga, członek zespołu zrządzającego Wakacje.pl S.A. Obydwie zmiany są wynikiem nowych wyzwań stojących przed Grupą oraz reorganizacji struktury departamentu.
Dyrektor Sieci Sprzedaży, Wioleta Zarzycka, obejmie zarządzanie sprzedażą i rozwojem sieci trzech marek należących do multiagenta – Wakacje.pl, MyTravel i Wakacyjny Świat.
Będzie odpowiadać za realizację wyników w kanale tradycyjnym Grupy, który dzisiaj liczy 370 salonów funkcjonujących pod trzema brandami i nadal rośnie. Do jej obowiązków będzie należała realizacja planów sprzedażowych, podtrzymywanie dobrych relacji z franczyzobiorcami oraz tworzenie synergii pomiędzy trzema markami. Będzie odpowiadała również za ekspansję sieci na nowych rynkach lokalnych. Na stanowisku zastąpi Rafała Buczaka.
Damian Ozga powiedział: „Nie sposób nie docenić ogromnego wkładu Wioletty w sukces sieci Wakacje.pl, którą konsekwentnie budowała od 2011 roku. Jestem przekonany, że jej ogromne doświadczenie będzie siłą napędową do dalszego rozwoju sieci MyTravel i Wakacyjny Świat, które na wielu płaszczyznach mają szansę dorównać salonom franczyzowym Wakacje.pl. Przed nami wiele wyzwań na coraz bardziej zmieniającym się rynku turystyki zorganizowanej, a Wioletta nie raz udowodniła, że doskonale rozumie i porusza się w tym segmencie. Jednocześnie bardzo dziękuję za współpracę Rafałowi, który z naturalną dla niego energią i zaangażowaniem podjął się przeprowadzenia całej sieci przez okres zmian i optymalizacji po obydwu akwizycjach. Z branżą turystyczną związana jest od 25 lat, obejmowała stanowiska managerskie zarządzając sprzedażą we wszystkich kanałach, przez większość lat jako dyrektor sprzedaży i rozwoju Triada S.A., a od 2011 roku przejęła odpowiedzialność za ekspansję marki Wakacje.pl w kanale stacjonarnym jako dyrektor sieci sprzedaży.”
Nowa dyrektor produktu, Jolanta Kołodziejczyk, w Wakacje.pl S.A. będzie odpowiadała za realizację celów sprzedażowych wynikających z umów z partnerami biznesowymi, podtrzymywanie relacji z dostawcami usług touroperatorskich oraz komplementarnych (ubezpieczenia, parkingi), a także rozwój produktu w kanale online i offline. Do tej pory obszarem produktowym zarządzał bezpośrednio Damian Ozga.
Damian Ozga dodał: „Rynek turystyczny nie ma przed Jolantą tajemnic, a ona sama jest też osobą doskonale znaną i cenioną w branży. Dlatego z pełnym przekonaniem i spokojem powierzam jej zarządzanie obszarem produktowym, będącym podstawą naszego biznesu. Potrzeby klientów nieustannie się zmieniają, a dostarczenie im kompletnego produktu jest naszym priorytetem. Nie mam wątpliwości, że Jolanta sprosta ambitnym zadaniom i z powodzeniem wykorzysta swoje ogromne doświadczenie.”
Jolanta Kołodziejczyk ma ogromne doświadczenie managerskie, od 20 lat obejmowała kierownicze stanowiska w branży turystycznej na rynku polskim i czeskim. Rozpoczęła karierę jako Zastępca Dyrektora Generalnego w Polskim Biurze Podróży S.A., przez wiele lat związana była z biurem podróży Orbis Travel, gdzie zajmowała kierownicze stanowiska w obszarze handlowym oraz strategii i marketingu. Rozwijała karierę również na rynku czeskim jako Contracting Director w CK Fischer, drugim największym biurze podróży w Czechach, będąc również Dyrektorem Zarządzającym i Członkiem Zarządu w Fischer Polska. Od 2012 roku z sukcesem współtworzyła największą sieć agencyjną w Polsce – Wakacyjny Świat, należącą od lutego 2019 roku do Wakacje.pl S.A. Grupa Wakacje.pl zarządza największą siecią multiagencyjną na rynku turystycznym w Polsce. Obecnie pod marką Wakacje.pl działa 215 salonów, w MyTravel funkcjonuje 50 biur, w sieci Wakacyjny Świat 105 biur.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
24 listopada 2025
Travelist.pl: Polacy coraz wcześniej rezerwują wyjazdy na lato 2026. Bałtyk pozostaje liderem
Polscy turyści coraz wcześniej planują wakacyjny wypoczynek. Jak wynika z danych portalu…
0 Komentarzy3 Minuty










