Wakacje.pl kupiły Parklot.pl – serwis pośredniczący w rezerwacji miejsc parkingowych
Parklot.pl to funkcjonujący od września 2016 r. marketplace pozwalający dokonać rezerwacji miejsc na prawie 50 parkingach przy głównych lotniskach w Polsce.
Założycielem i prezesem spółki jest Bartłomiej Niespodziany, który rozpoczął projekt jeszcze w czasie studiów na Politechnice Warszawskiej. Dziś serwis Parklot może pochwalić się największą liczbą użytkowników w swojej kategorii.
Dariusz Górzny, prezes zarządu Wakacje.pl., powiedział: „Zakup marki Parklot.pl doskonale wpisuje się w strategię Wakacje.pl opartą o stałe poszerzenie oferty produktowej dostępnej dla naszych klientów zarówno w kanale internetowym, jak i w sieci franczyzowej. Cieszę się, że do zespołu Wakacje.pl dołącza młody, sprawny manager w osobie Bartłomieja Niespodzianego, który będzie kontynuował rozwój stworzonego przez siebie biznesu, wykorzystując potencjał i wsparcie marki Wakacje.pl. Zespół Parklot zajmie się obsługą całości produktu parkingowego Wakacje.pl. Witryna www.parklot.pl będzie funkcjonowała w dotychczasowej formie.”
Bartłomiej Niespodziany, założyciel Parklot.pl, dodał: „Jestem dumny, że dołączamy do Wakacje.pl, najlepszej w Polsce marki w segmencie internetowych multiagentów turystycznych. Jest to dla nas nieoceniona szansa na udział w tworzeniu dynamicznie rozwijającego się rynku, a także korzystanie z unikatowego know-how wypracowanego przez 20 lat działalności Wakacje.pl.”
Inwestycja Wakacje.pl S.A. to kolejny krok w realizacji strategii rozwoju segmentu turystycznego spółki WP Holding.
Należą do niego wyspecjalizowane w turystyce zagranicznej marki Wakacje.pl i My Travel oraz – w turystyce krajowej – Nocowanie.pl i Eholiday.pl. WPH jest również mniejszościowym udziałowcem spółki eSky.pl S.A.
POWIĄZANE WPISY
21 marca 2025
Odwiedź Francję po igrzyskach
Przedstawiciele atrakcji turystycznych z Francji zaprezentowali się na warsztatach dla…
0 Komentarzy2 Minuty
20 marca 2025
Zima w tropikach? Itaka startuje ze sprzedażą sezonu 25/26
Itaka rozpoczyna promocyjną sprzedaż sezonu zima 25/26. Touroperator stawia na egzotykę,…
0 Komentarzy15 Minuty
19 marca 2025
Morza marzeń. Rejsy z Itaką
Z roku na rok dynamicznie rośnie popularność rejsów wycieczkowych. Rejsy stają się stylem…
0 Komentarzy9 Minuty
18 marca 2025
Wielkanoc tańszą alternatywą dla majówki 2025
W tym roku długi majowy weekend wypada wyjątkowo blisko świąt Wielkanocnych. Oba terminy…
0 Komentarzy7 Minuty
18 marca 2025
31 tys. Polaków odwiedziło Maltę w styczniu
Malta od dłuższego czasu cieszyła się popularnością wśród polskich turystów, jednak w tym…
0 Komentarzy1 Minuty
17 marca 2025
Biura podróży – ceny imprez turystycznych zaczynają spadać
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 marca 2025
Śląskie powołuje Klub Ambasadora Kongresów
Utworzenie drugiego w Polsce regionalnego Klubu Ambasadora Kongresów polskich jest szansą…
0 Komentarzy4 Minuty
10 marca 2025
Rainbow z nową kampanią „Będzie co wspominać”
Marka Rainbow prezentuje swoją najnowszą kampanię reklamową „Będzie co wspominać”, której…
0 Komentarzy2 Minuty
10 marca 2025
Biura podróży – w marcu powrót wysokich cen imprez turystycznych
Największe spadki cen w ostatnim tygodniu odnotowano w Portugalii i na Teneryfie – o 192…
0 Komentarzy3 Minuty