Wakacje.pl i Niebezpiecznik.pl łączą siły w edukacyjnej kampanii
fot. materiały prasowe
Wakacje.pl we współpracy z serwisem Niebezpiecznik.pl, zainicjowały kampanię edukacyjną pod hasłem „Kierunek: bezpieczne wakacje”. Celem projektu jest zwiększenie świadomości klientów w zakresie bezpieczeństwa na każdym etapie planowania i realizowania podróży.
Marka Wakacje.pl każdego roku wysyła na urlop ponad milion klientów. W ramach kampanii podejmuje działania edukacyjne oparte na realnych sytuacjach, przy współpracy z ekspertami w dziedzinie bezpieczeństwa. Jednym z nich jest Piotr Konieczny, założyciel serwisu Niebezpiecznik.pl, który od kilkunastu lat prowadzi audyty bezpieczeństwa.
„To prawda, że hotelowe sejfy można otworzyć uniwersalnym kodem dostępnym w internecie. Choć wielu turystów nie zdaje sobie z tego sprawy, takie zagrożenie istnieje” – powiedział Piotr Konieczny.
W projekcie uczestniczy również Marcin Prokop, ambasador marki Wakacje.pl. Zarówno on, jak i Piotr Konieczny, mają własne doświadczenia związane z wakacyjnymi oszustwami. Prokop zarezerwował nieistniejący apartament, a Konieczny został celem próby oszustwa przez osoby podszywające się pod linie lotnicze.
„Bezpieczne wakacje zaczynają się na długo przed samym wyjazdem. Czasami ekscytacja ze znalezienia nieprawdopodobnie dobrej oferty jest tak duża, że ignorujemy sygnały ostrzegawcze i padamy ofiarą oszustwa. Bywa też, że wakacyjnym wyjazdem chcemy pochwalić się tak bardzo, że udostępniamy nasze dane wrażliwe na zdjęciach w social mediach bo nie mamy świadomości, że nawet zdjęcie naszej karty pokładowej może być dla przestępców przepustką do podszywania się pod nas” – skomentował Kacper Daszke, head of content marketing w Wakacje.pl i pomysłodawca kampanii.
Kampania „Kierunek: bezpieczne wakacje” ma charakter długofalowy i będzie realizowana w kanałach własnych marki Wakacje.pl, a także na platformie YouTube i w mediach społecznościowych. Wywiad z udziałem Marcina Prokopa i Piotra Koniecznego, będący częścią kampanii, jest dostępny online.
POWIĄZANE WPISY
16 grudnia 2025
Blisko 200 agentów na Wielkiej Gali Nekera: sukcesy, wyróżnienia i plany na przyszłość
Blisko 200 agentów turystycznych oraz partnerzy biznesowi i przedstawiciele mediów wzięli…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
eSky: Rośnie zainteresowanie zimowymi wyjazdami do Hiszpanii, Portugalii i Maroka
Polacy coraz częściej planują ferie zimowe poza krajem, wybierając kierunki o…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Malta w czołówce wyborów użytkowników eSky
Malta od lat przyciąga Polaków swoją historią, śródziemnomorskim klimatem i urokiem. W…
0 Komentarzy2 Minuty
12 grudnia 2025
eSky: Rok 2026 sprzyja podróżom. Polacy mogą wykorzystać do 61 dni wolnych
Według danych eSky, rok 2026 stwarza Polakom okazję do maksymalnego wykorzystania dni…
0 Komentarzy3 Minuty
8 grudnia 2025
Bułgaria krajem turystyki winiarskiej
W ambasadzie Bułgarii w Warszawie odbyła się prezentacja Bułgarskiej Organizacji…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty










