Wakacje.pl i Niebezpiecznik.pl łączą siły w edukacyjnej kampanii
fot. materiały prasowe
Wakacje.pl we współpracy z serwisem Niebezpiecznik.pl, zainicjowały kampanię edukacyjną pod hasłem „Kierunek: bezpieczne wakacje”. Celem projektu jest zwiększenie świadomości klientów w zakresie bezpieczeństwa na każdym etapie planowania i realizowania podróży.
Marka Wakacje.pl każdego roku wysyła na urlop ponad milion klientów. W ramach kampanii podejmuje działania edukacyjne oparte na realnych sytuacjach, przy współpracy z ekspertami w dziedzinie bezpieczeństwa. Jednym z nich jest Piotr Konieczny, założyciel serwisu Niebezpiecznik.pl, który od kilkunastu lat prowadzi audyty bezpieczeństwa.
„To prawda, że hotelowe sejfy można otworzyć uniwersalnym kodem dostępnym w internecie. Choć wielu turystów nie zdaje sobie z tego sprawy, takie zagrożenie istnieje” – powiedział Piotr Konieczny.
W projekcie uczestniczy również Marcin Prokop, ambasador marki Wakacje.pl. Zarówno on, jak i Piotr Konieczny, mają własne doświadczenia związane z wakacyjnymi oszustwami. Prokop zarezerwował nieistniejący apartament, a Konieczny został celem próby oszustwa przez osoby podszywające się pod linie lotnicze.
„Bezpieczne wakacje zaczynają się na długo przed samym wyjazdem. Czasami ekscytacja ze znalezienia nieprawdopodobnie dobrej oferty jest tak duża, że ignorujemy sygnały ostrzegawcze i padamy ofiarą oszustwa. Bywa też, że wakacyjnym wyjazdem chcemy pochwalić się tak bardzo, że udostępniamy nasze dane wrażliwe na zdjęciach w social mediach bo nie mamy świadomości, że nawet zdjęcie naszej karty pokładowej może być dla przestępców przepustką do podszywania się pod nas” – skomentował Kacper Daszke, head of content marketing w Wakacje.pl i pomysłodawca kampanii.
Kampania „Kierunek: bezpieczne wakacje” ma charakter długofalowy i będzie realizowana w kanałach własnych marki Wakacje.pl, a także na platformie YouTube i w mediach społecznościowych. Wywiad z udziałem Marcina Prokopa i Piotra Koniecznego, będący częścią kampanii, jest dostępny online.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
26 listopada 2025
Polska podsumowuje udział w targach IBTM World 2025 w Barcelonie
Podczas tegorocznych targów IBTM World w Barcelonie Polska zaprezentowała szeroką ofertę…
0 Komentarzy4 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty










