Wakacje.pl i Niebezpiecznik.pl łączą siły w edukacyjnej kampanii
fot. materiały prasowe
Wakacje.pl we współpracy z serwisem Niebezpiecznik.pl, zainicjowały kampanię edukacyjną pod hasłem „Kierunek: bezpieczne wakacje”. Celem projektu jest zwiększenie świadomości klientów w zakresie bezpieczeństwa na każdym etapie planowania i realizowania podróży.
Marka Wakacje.pl każdego roku wysyła na urlop ponad milion klientów. W ramach kampanii podejmuje działania edukacyjne oparte na realnych sytuacjach, przy współpracy z ekspertami w dziedzinie bezpieczeństwa. Jednym z nich jest Piotr Konieczny, założyciel serwisu Niebezpiecznik.pl, który od kilkunastu lat prowadzi audyty bezpieczeństwa.
„To prawda, że hotelowe sejfy można otworzyć uniwersalnym kodem dostępnym w internecie. Choć wielu turystów nie zdaje sobie z tego sprawy, takie zagrożenie istnieje” – powiedział Piotr Konieczny.
W projekcie uczestniczy również Marcin Prokop, ambasador marki Wakacje.pl. Zarówno on, jak i Piotr Konieczny, mają własne doświadczenia związane z wakacyjnymi oszustwami. Prokop zarezerwował nieistniejący apartament, a Konieczny został celem próby oszustwa przez osoby podszywające się pod linie lotnicze.
„Bezpieczne wakacje zaczynają się na długo przed samym wyjazdem. Czasami ekscytacja ze znalezienia nieprawdopodobnie dobrej oferty jest tak duża, że ignorujemy sygnały ostrzegawcze i padamy ofiarą oszustwa. Bywa też, że wakacyjnym wyjazdem chcemy pochwalić się tak bardzo, że udostępniamy nasze dane wrażliwe na zdjęciach w social mediach bo nie mamy świadomości, że nawet zdjęcie naszej karty pokładowej może być dla przestępców przepustką do podszywania się pod nas” – skomentował Kacper Daszke, head of content marketing w Wakacje.pl i pomysłodawca kampanii.
Kampania „Kierunek: bezpieczne wakacje” ma charakter długofalowy i będzie realizowana w kanałach własnych marki Wakacje.pl, a także na platformie YouTube i w mediach społecznościowych. Wywiad z udziałem Marcina Prokopa i Piotra Koniecznego, będący częścią kampanii, jest dostępny online.
POWIĄZANE WPISY
13 sierpnia 2025
eSky.pl: Kobiety w sile wieku coraz częściej podróżują solo
Coraz więcej kobiet w sile wieku wybiera podróże solo - z danych eSky.pl wynika, że w…
0 Komentarzy2 Minuty
13 sierpnia 2025
Travelist.pl i Storytel z nową kampanią „Poznaj Polskę z audiobookiem”
Travelist.pl uruchamia nową kampanię we współpracy z platformą Storytel, która pozwala…
0 Komentarzy2 Minuty
13 sierpnia 2025
Profitroom: Wakacje 2025 na półmetku. Wzrost rezerwacji, dłuższe pobyty i stabilne ceny
Jak wynika z raportu Profitroom, hotele w Polsce w porównaniu z ubiegłym rokiem…
0 Komentarzy3 Minuty
12 sierpnia 2025
TFG: Rynek turystyczny w Polsce z rekordowym I półroczem 2025 roku
Zgodnie z danymi Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego (TFG), w pierwszym półroczu 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
11 sierpnia 2025
Kiwi.com udostępnia serwer MCP do wyszukiwania lotów przez agentów AI
Firma Kiwi.com, we współpracy z partnerem technologicznym AIpic, udostępniła serwer MCP…
0 Komentarzy1 Minuty
14 sierpnia 2025
Milenium Koronacji Bolesława Chrobrego w Gnieźnie przyciągnęło 12 tys. widzów
Gniezno w pierwszych dniach sierpnia stało się miejscem plenerowego widowiska „Milenium…
0 Komentarzy1 Minuty
14 sierpnia 2025
Kiwi.com: Zwrot pieniędzy za odwołany lot w 14 dni zgodnie z przepisami UE
Odwołany lot nie musi oznaczać chaosu – zgodnie z przepisami Unii Europejskiej…
0 Komentarzy2 Minuty
14 sierpnia 2025
Travelist: Góry wyprzedziły Bałtyk w rezerwacjach na sierpniowy długi weekend
Góry po raz pierwszy od lat wyprzedziły Bałtyk w rezerwacjach na sierpniowy długi weekend…
0 Komentarzy3 Minuty
14 sierpnia 2025
Wakacje.pl: Polacy wybierają mniej oczywiste miejsca w sezonie letnim 2025
Polacy coraz częściej kierują swoją uwagę ku mniej popularnym destynacjom turystycznym,…
0 Komentarzy4 Minuty
13 sierpnia 2025
eSky.pl: Kobiety w sile wieku coraz częściej podróżują solo
Coraz więcej kobiet w sile wieku wybiera podróże solo - z danych eSky.pl wynika, że w…
0 Komentarzy2 Minuty
13 sierpnia 2025
Travelist.pl i Storytel z nową kampanią „Poznaj Polskę z audiobookiem”
Travelist.pl uruchamia nową kampanię we współpracy z platformą Storytel, która pozwala…
0 Komentarzy2 Minuty
13 sierpnia 2025
Profitroom: Wakacje 2025 na półmetku. Wzrost rezerwacji, dłuższe pobyty i stabilne ceny
Jak wynika z raportu Profitroom, hotele w Polsce w porównaniu z ubiegłym rokiem…
0 Komentarzy3 Minuty
12 sierpnia 2025
TFG: Rynek turystyczny w Polsce z rekordowym I półroczem 2025 roku
Zgodnie z danymi Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego (TFG), w pierwszym półroczu 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
11 sierpnia 2025
Kiwi.com udostępnia serwer MCP do wyszukiwania lotów przez agentów AI
Firma Kiwi.com, we współpracy z partnerem technologicznym AIpic, udostępniła serwer MCP…
0 Komentarzy1 Minuty
14 sierpnia 2025
Milenium Koronacji Bolesława Chrobrego w Gnieźnie przyciągnęło 12 tys. widzów
Gniezno w pierwszych dniach sierpnia stało się miejscem plenerowego widowiska „Milenium…
0 Komentarzy1 Minuty
14 sierpnia 2025
Kiwi.com: Zwrot pieniędzy za odwołany lot w 14 dni zgodnie z przepisami UE
Odwołany lot nie musi oznaczać chaosu – zgodnie z przepisami Unii Europejskiej…
0 Komentarzy2 Minuty
14 sierpnia 2025
Travelist: Góry wyprzedziły Bałtyk w rezerwacjach na sierpniowy długi weekend
Góry po raz pierwszy od lat wyprzedziły Bałtyk w rezerwacjach na sierpniowy długi weekend…
0 Komentarzy3 Minuty
14 sierpnia 2025
Wakacje.pl: Polacy wybierają mniej oczywiste miejsca w sezonie letnim 2025
Polacy coraz częściej kierują swoją uwagę ku mniej popularnym destynacjom turystycznym,…
0 Komentarzy4 Minuty
13 sierpnia 2025
eSky.pl: Kobiety w sile wieku coraz częściej podróżują solo
Coraz więcej kobiet w sile wieku wybiera podróże solo - z danych eSky.pl wynika, że w…
0 Komentarzy2 Minuty