Visit Britain rozpoczyna międzynarodową kampanię za 10 mln funtów

Liczba turystów w Wielkiej Brytanii drastycznie spadła. Odstraszyła ich przede wszystkim pandemia, ale też skutki Brexitu oraz wzrost cen. Rozwiązaniem dla tej sytuacji ma być nowa kampania marketingowa.
W 2021 roku państwa na całym świecie starały się przyciągnąć uwagę turystów. Rząd Wielkiej Brytanii ograniczył budżet na promocję kraju, przez co organizacja promująca turystykę Visit Britain otrzymała 35 proc. mniej pieniędzy niż w 2020 roku.
W lutym ma rozpocząć się międzynarodowa kampania marketingowa, warta 10 mln funtów. Skierowana jest przede wszystkim do turystów z rynku europejskiego i amerykańskiego. Od 14 lutego rozpocznie się w Niemczech, Hiszpanii, Włoszech i Holandii, a od 10 lutego w Stanach Zjednoczonych.
Kampania będzie skupiona na miastach Wielkiej Brytanii, takich jak Londyn, Edynburg i Cardiff, które zostały najmocniej dotknięte brakiem zagranicznych turystów. Oparta została na planie naprawy turystki opublikowanym w czerwcu 2021 roku. Głównym celem jest przywrócenie turystyki krajowej i międzynarodowej do poziomu sprzed pandemii o rok szybciej niż przewidują niezależne prognozy.
Do przełomowych wydarzeń dla angielskiej turystyki zaliczone zostały m.in.: Igrzyska Wspólnoty Narodów, platynowy jubileusz Królowej i Festival UK 2022.
Premier Boris Johnson zadeklarował, że Wielka Brytania jest jednym z najbardziej otwartych krajów w Europie. Kraj jest bezpieczny i otwarty dla odwiedzających. Dla osób w pełni zaszczepionych w najbliższym czasie zostaną zniesione ograniczenia dotyczące wykonywania testów i kwarantanny.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Wesprzyj naszą aukcję charytatywną. Zgłoś przedmiot i pomóż najmłodszym w trakcie V Gali Waszej Turystyki
Podczas kolejnej edycji Gali Waszej Turystyki, która odbędzie się 9 stycznia 2026 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2025
Gruzja na cztery pory roku
Pani Ambasador Gruzji, JE Diana Zhgenti uświetniła konferencję prasową i warsztaty…
0 Komentarzy2 Minuty
27 listopada 2025
Biuro Rainbow podsumowało III kwartał 2025 roku. Blisko 13 proc. wzrostu przychodów, nowe hotele i większa flota
Po udanym III kwartale 2025 roku Rainbow zapowiada dalszy rozwój. Spółka zwiększa skalę…
0 Komentarzy4 Minuty
25 listopada 2025
Madera rozwija turystykę kulinarną: plantacje, winnice, warsztaty
Kulinaria stają się jednym z filarów promocji Maderze, a rosnąca liczba inicjatyw…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
24 listopada 2025
Save the date! V Gala Waszej Turystyki już 9 stycznia 2026
Redakcja portalu WaszaTurystyka.pl serdecznie zaprasza na V Galę Waszej Turystyki, która…
0 Komentarzy2 Minuty
20 listopada 2025
Visit Madeira rusza z nową kampanią, która promuje odpowiedzialne podróżowanie
Agencja Visit Madeira rozpoczęła kampanię świadomościową zachęcającą odwiedzających oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2025
Zimowe ośrodki Trentino stawiają na pełną dostępność usług
Region Trentino wzmacnia swoją pozycję jako kierunek przyjazny osobom z…
0 Komentarzy1 Minuty










