Visit Britain prognozuje silne ożywienie w wydatkach turystów przyjazdowych

Visit Britain opublikowało prognozę dotyczącą turystyki przyjazdowej na rok 2023, która przewiduje silne ożywienie w wydatkach turystów zagranicznych. Według podanej analizy wydatki turystów przyjezdnych będą rosły szybciej niż liczba odwiedzających, przy czym wydatki te będą również wyższe w przeliczeniu na jedną podróż.
Ogólna prognoza przewiduje wydatki międzynarodowych gości w Wielkiej Brytanii w wysokości 29,5 miliarda funtów w 2023 r., co stanowi wzrost o 4 proc. w stosunku do najwyższych w historii wydatków, w których wyniosły 28,4 miliarda funtów w 2019 r. Patrząc na liczbę wizyt w Wielkiej Brytanii, prognozuje się 35,1 mln wizyt, 86 proc. z 40,9 mln w 2019 roku.
Visit Britain zaktualizowało również swoją prognozę na koniec roku 2022 do 29,7 mln przyjazdów do Wielkiej Brytanii, to 73 proc. z 2019 r., i wydatków w wysokości 25,9 mld funtów, co daje 91 proc. z 2019 r. Wynika to ze wzrostu wydatków zagranicznych gości w Wielkiej Brytanii w minionym roku oraz z wyższymi wydatkami na wizytę i dłuższymi pobytami.
“Naszym priorytetem było odbudowanie wartości międzynarodowych odwiedzających, więc bardzo zachęcające jest obserwowanie ciągłej silnej prognozy ożywienia w wydatkach, wspierającej miejsca pracy, małe firmy i lokalne gospodarki w całym kraju” – powiedziała Patricia Yates, dyrektor generalna Visit Britain.
Start nowej kampanii marketingowej
Visit Britain uruchamia również nową kampanię marketingową Great Britain, aby zwiększyć liczbę rezerwacji, inspirując turystów do “Patrzenia na rzeczy inaczej”, promując przy tym gościnność i podkreślać, że Wielka Brytania jest miejscem dynamicznym, integracyjnym i pełnym przygód.
Kampania obejmuje też najważniejsze wydarzenia w 2023 r., w tym koronację króla Karola III i organizację przez Liverpool Konkursu Piosenki Eurowizji w imieniu Ukrainy.
Badania przeprowadzone przez Visit Britain w 2022 roku wykazały, że odkrywanie historii i dziedzictwa Wielkiej Brytanii jest głównym motywatorem dla międzynarodowych podróżników chcących odwiedzić ten kraj w tym roku, a następnie odwiedzić jego tętniące życiem miasta. Badania wykazały również, że największym motywatorem dla odwiedzających globalnie w wyborze miejsca docelowego jest to, że oferuje ono “dobry stosunek jakości do ceny” i jest “przyjaznym miejscem do odwiedzenia”.
Turystyka przyjazdowa osiągnęła wartość ponad 28 miliardów funtów dla brytyjskiej gospodarki w 2019 roku, będąc trzecim największym eksporterem usług i ważną częścią brytyjskiego handlu.
POWIĄZANE WPISY
2 lutego 2023
POT ogłasza konkurs na nowych dyrektorów ZOPOT w Budapeszcie i Tokio
Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła konkurs na stanowisko Dyrektora Zagranicznego…
0 Komentarzy4 Minuty
2 lutego 2023
Alfred Wagner prezesem Wrocławskiej Organizacji Turystycznej
31 stycznia Agnieszka Szymerowska złożyła rezygnację z funkcji prezesa zarządu…
0 Komentarzy3 Minuty
1 lutego 2023
Hotel Nobu zostanie otwarty w Ras Al Khaimah
Wielkoformatowa inwestycja na wyspie Marjan o łącznej powierzchni 70 tys. metrów…
0 Komentarzy3 Minuty
1 lutego 2023
Tatry Super Ski z promocją na wybrane skipassy
Największy projekt narciarskiej w Polsce – Tatry Super Ski – 30 stycznia ruszył z kolejną…
0 Komentarzy3 Minuty
1 lutego 2023
Cypr – Polacy na 4. miejscu w 2022 roku, wzrost o 132,8 proc. w stosunku do 2019 roku
W 2022 roku Cypr odwiedziło 3 201 080 turystów, o 19,5 proc mniej niż w 2019 roku.…
0 Komentarzy1 Minuty
31 stycznia 2023
Wakacje.pl: prezes UOKiK się pomylił, nie wpływamy na wysokość cen
Wakacje.pl S.A. wydały oświadczenie w związku z dzisiejszym komunikatem Urzędu Ochrony…
0 Komentarzy1 Minuta
30 stycznia 2023
Zysk netto Ryanaira w III kwartale 2022 wyniósł 211 mln euro
Ryanair ogłosił dziś (30 stycznia) osiągnięty zysk netto za trzeci kwartał w wysokości…
0 Komentarzy5 Minuty
30 stycznia 2023
Travelplanet.pl: w minionym roku wakacje zdrożały o ponad 18 proc. w porównaniu do 2021
Travelplanet.pl przygotował Raport Podróznika na podstawie zarezerwowanych wakacji, który…
0 Komentarzy8 Minuty
30 stycznia 2023
PHH promuje model prognostyczny dla branży hotelarskiej
Projekt z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, przygotowany przez studentów UMK, pod…
0 Komentarzy1 Minuty