Udane workshopy Niemców
W trzech miastach: Gdańsku, Warszawie i Katowicach, 14 przedstawicieli niemieckich branży turystycznej uczestniczyło w workshopach zorganizowanych przez Niemiecką Centralę Turystyczną (DZT).
Tegoroczna impreza spotkała się z dużym zainteresowaniem polskich biur podróży. Agata Płońska z warszawskiego biura DZT, podkreśliła: “Cieszy nas głównie frekwencja w Gdańsku. Trochę się obawialiśmy czy tamtejsze biura będa zainteresowane workshopem niemieckim, tymczasem na spotkaniu zjawiło się około trzydziestu przedstawicieli pomorskich firm.”
Na workshop stawili się przedstawiciele regionów i miast, dla których rynek polski jest bardzo istotny. Najmocniejszą reprezentację wystawiła Saksonia – tamtejsze Biuro Turystyki i Marketingi, Fabryka Porcelany w Miśni, Lipsk, zamki Saksonii. Była również przedstawicielka Norymbergi, gdzie odbędzie się najbliższa edycja workshopu turystyki przyjazdowej do Niemiec – Germany Travel Mart. Ciekawym potwierdzeniem wagi, jaką przykłada branża niemiecka do polskiego rynku był fakt, że ponad połowa rozmówców niemieckich mówiła po polsku.
Oto kilka wypowiedzi uczestników workshopu:
Sabine Fisher z Leipzig Tourismus und Marketing GmbH: “Jestem bardzo zadowolona. Coraz więcej Polaków odwiedza Lipsk i – co nas najbardziej cieszy – nie są to tylko, jak przed laty, biznesmeni, ale coraz więcej rodzin z dziećmi. Bardzo mnie ucieszyła wizyta w Gdańsku. Pierwszy raz tam uczestniczyłam w workshopie i od razu odbyłam wiele ciekawych rozmów.”
Klara Piwnicka-Hensche z Brandenburgii: “Kiedy tylko mam okazję to przyjeżdżam na spotkania biznesowe do Polski. To nasz najważniejszy rynek i to zarówno jeśli chodzi o odpoczynek rodzinny, jak i przyjazdy młodzieży, wyjazdy weekendowe i – coraz częściej – imprezy typu incentive.”
Julian Jędrzejczak, biuro “Fatra”: “Bardzo mile zaskoczony jestem profesjonalnym przygotowaniem niemieckich partnerów. Ucieszyło mnie też, że mają przygotowaną ofertę na każdą kieszeń, ale i dla klienta lubiącego różne formy noclegów. Na przykład w Goerlitz otrzymałem propozycje eleganckich apartamentów w starej części miasta w przystępnej cenie.”
Oto pełna lista wystawców niemieckich:
A&O Hotels and Hostels Holding AG
Augustusburg/Scharfenstein/Lichtenwalde Schlossbetriebe gGmbH
Congress- und Tourismus Zentrale Nürnberg
Europastadt GörlitzZgorzelec GmbH
Hotel Schloss Neuhardenberg
Leipzig Tourismus und Marketing GmbH (LIPSK i okolice)
München Tourismus
Park Przygody Kulturinsel
Ruhr Tourismus GmbH
Staatliche Porzellan-Manufaktur Meissen GmbH
Staatliche Schlösser, Burgen und Gärten Sachsen gGmbH
Tourismus Marketing Brandenburg GmbH (TMB)
Tourismus Marketing Gesellschaft Sachsen mbH
Zugspitze TOP OF GERMANY
{gallery}4533{/gallery}
POWIĄZANE WPISY
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 lipca 2024
Badanie GfK i eSky.pl: Polacy chętniej jeżdżą na wakacje poza szczytem sezonu. 33 proc. wyjedzie w czerwcu lub wrześniu
Jedna trzecia Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje poza szczytem sezonu. Połowa z nich…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Według Polaków do all inclusive warto dopłacić ok 500 zł. Wybierają ten typ wypoczynku nie tylko ze względu na alkohol
Wbrew obiegowym opiniom alkohol jest jednym z mniej istotnych powodów, dla którego…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Rejsy z Rainbow: luksus kurortu z bogatym programem objazdówki
Z myślą o miłośnikach komfortu i ciekawych destynacji biuro podróży Rainbow przygotowało…
0 Komentarzy8 Minuty
8 lipca 2024
Biura podróży – rosną ceny sierpniowych imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 lipca 2024
Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki No Limits by Itaka
Marka No Limits by Itaka rozwija produkt adresowany do osób poszukujących aktywnego…
0 Komentarzy1 Minuty