Udana kampania Słowacji na YouTube

Ponad 6,230 mln odsłon, ponad milion oglądających spot. To wyniki oglądalności spotu reklamowego Słowacji na YouTube w Polsce, Rosji i na Węgrzech. Słowacka Agencja Ruchu Turystycznego (SACR) rozpoczęła kampanię reklamową 16 grudnia 2013 a zakończyła kilka dni temu.
Spotypokazywał Słowację, jako kraj, gdzie można spędzić niezapomniany zimowy urlop. Były oczywiście nadawane w językach danych lrajów
W Polsce spot miła 1,4 mln odsłon, oglądało go 330 tysięcy osób. W Rosji było to odpowiednio – 2,6 mln i 347 tysięcy a na Węgrzech – ponad 2,2 mln i 240 tysięcy ludzi.
Dyrektor generalna SACR, Marta Kučerová powiedziała: “Nasza kampania reklamowa, którą przeprowadziliśmy na YouTuBe, potwierdziła, że obecnie taka forma reklamy jest najbardziej odpowiednia i najszybciej trafia do największej liczby odbiorców. Na podstawie zeszłorocznej kampanii przygotowaliśmy spoty w różnych wersjach językowych a wprowadzone innowacje przyniosły nam, w porównaniu do roku ubiegłego, dodatkowe 100 tysięcy unikalnych użytkowników. Oceniamy, że na przykład w Rosji, nasze reklamy w tablecie lub na smartfonie oglądało ponad 8 proc. ludzi.”
Ciekawostką jest informacja, że w Polsce spot najchętniej i najliczniej był oglądany przez ludzi w wieku do 25 roku życia, zaś w Rosji i na Węgrzech – głównie przez ludzi powyżej 45 roku życia.
POWIĄZANE WPISY
29 listopada 2023
Rainbow: zimą ciepłe kraje odwiedzi blisko 180 tys. turystów
W Rainbow zakończyły się pierwsze loty do wszystkich egzotycznych miejsc na zimę 2023/24.…
0 Komentarzy2 Minuty
27 listopada 2023
Atrakcyjna Mołdawia na wyciągnięcie ręki
Mołdawia jest jednym z nielicznych miejsc w Europie, które nadal pozostawia wiele do…
0 Komentarzy6 Minuty
25 listopada 2023
Prawie 80 mln euro inwestycji w ośrodki narciarskie Słowenii
76,5 mln euro przeznaczono na poprawę infrastruktury i rozszerzenie całorocznej oferty…
0 Komentarzy2 Minuty
20 listopada 2023
W Trentino zaczął się sezon narciarski. Ubiegłej zimy największym rynkiem była Polska
W ubiegły weekend rozpoczął się sezon narciarski w Trentino. Czy w tym roku Polacy także…
0 Komentarzy4 Minuty
17 listopada 2023
Kiwi.com: tej zimy podróżnicy z Polski stawiają na Tajlandię i Indie
Mimo pory deszczowej, Azja jest dostępna praktycznie przez cały rok. Jednak wielu…
0 Komentarzy1 Minuty
17 listopada 2023
Westminster Abbey głównym motywem Tatrzańskiej Świątyni Lodowej na Hrebienku
Najpopularniejsza zimowa atrakcja Tatr Wysokich – Tatrzańska Świątynia Lodowa – otwiera…
0 Komentarzy5 Minuty
14 listopada 2023
Saksonia – kraj na miarę światową
Od lat Saksonia jest uważana za jeden z najciekawszych w Europie kierunków podróży…
0 Komentarzy5 Minuty
8 listopada 2023
Ras Al Khaimah i Oman nawiązują partnerstwo w celu rozwijania produktów turystycznych
Urząd ds. Promocji i Rozwoju Emiratu Ras Al Khaimah (RAKTDA) ogłosił zawarcie…
0 Komentarzy3 Minuty
7 listopada 2023
Visit Hungary wznawia działania w Polsce. W 2023 Polska drugim największym rynkiem turystycznym dla Węgrów
Jeszcze przed pandemią Polska była dla Węgrów szóstym największym rynkiem turystyki…
0 Komentarzy3 Minuty