Udana kampania Słowacji na YouTube

Ponad 6,230 mln odsłon, ponad milion oglądających spot. To wyniki oglądalności spotu reklamowego Słowacji na YouTube w Polsce, Rosji i na Węgrzech. Słowacka Agencja Ruchu Turystycznego (SACR) rozpoczęła kampanię reklamową 16 grudnia 2013 a zakończyła kilka dni temu.
Spotypokazywał Słowację, jako kraj, gdzie można spędzić niezapomniany zimowy urlop. Były oczywiście nadawane w językach danych lrajów
W Polsce spot miła 1,4 mln odsłon, oglądało go 330 tysięcy osób. W Rosji było to odpowiednio – 2,6 mln i 347 tysięcy a na Węgrzech – ponad 2,2 mln i 240 tysięcy ludzi.
Dyrektor generalna SACR, Marta Kučerová powiedziała: „Nasza kampania reklamowa, którą przeprowadziliśmy na YouTuBe, potwierdziła, że obecnie taka forma reklamy jest najbardziej odpowiednia i najszybciej trafia do największej liczby odbiorców. Na podstawie zeszłorocznej kampanii przygotowaliśmy spoty w różnych wersjach językowych a wprowadzone innowacje przyniosły nam, w porównaniu do roku ubiegłego, dodatkowe 100 tysięcy unikalnych użytkowników. Oceniamy, że na przykład w Rosji, nasze reklamy w tablecie lub na smartfonie oglądało ponad 8 proc. ludzi.”
Ciekawostką jest informacja, że w Polsce spot najchętniej i najliczniej był oglądany przez ludzi w wieku do 25 roku życia, zaś w Rosji i na Węgrzech – głównie przez ludzi powyżej 45 roku życia.
POWIĄZANE WPISY
28 listopada 2025
Gruzja na cztery pory roku
Pani Ambasador Gruzji, JE Diana Zhgenti uświetniła konferencję prasową i warsztaty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Madera rozwija turystykę kulinarną: plantacje, winnice, warsztaty
Kulinaria stają się jednym z filarów promocji Maderze, a rosnąca liczba inicjatyw…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2025
Visit Madeira rusza z nową kampanią, która promuje odpowiedzialne podróżowanie
Agencja Visit Madeira rozpoczęła kampanię świadomościową zachęcającą odwiedzających oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2025
Zimowe ośrodki Trentino stawiają na pełną dostępność usług
Region Trentino wzmacnia swoją pozycję jako kierunek przyjazny osobom z…
0 Komentarzy1 Minuty
17 listopada 2025
Dubai Airshow 2025: Emirates prezentują nowe technologie i produkty
Emirates zaprezentują na Dubai Airshow 2025 nowe technologie i rozwiązania, które mają…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2025
World Travel Awards wyróżnia Portugalię jako najlepszy kierunek w Europie
Podczas 32. gali World Travel Awards 2025 w Forte Village Resort na Sardynii Portugalię…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2025
Raport Registradores de España: Polacy wciąż aktywni na rynku nieruchomości w Hiszpanii
Hiszpania pozostaje atrakcyjnym kierunkiem dla zagranicznych inwestorów, w tym Polaków. W…
0 Komentarzy2 Minuty










