Ubezpieczenia turystyczne Signal Iduna w systemie Amadeus
Firmy Amadeus i Signal Iduna podpisały umowę, na mocy której oferta ubezpieczeń podróżnych Signal Iduna jest dostępna w systemie GDS Amadeus.
Dla firmy Amadeus nawiązanie współpracy z kolejnym towarzystwem ubezpieczeniowym stanowi dużą wartość.
Oferowanie w systemie GDS zróżnicowanej oferty ubezpieczeniowej to kolejny krok, pozwalający biurom podróży jeszcze lepiej wychodzić naprzeciw oczekiwaniom podróżnych, dając agentom możliwość personalizowania oferty i zachowania konkurencyjności.
Paweł Rek, Sales Director, Business Travel Agencies, CEE, powiedział: „Rosnący w ogromnym tempie rynek ubezpieczeń turystycznych stanowi bardzo interesujący obszar dla naszych klientów – biur podróży. Oprócz walorów finansowych, z ich punktu widzenia ważne są takie aspekty jak: zebranie różnorodnych usług turystycznych w jednym systemie i w jednej rezerwacji, potwierdzanie i wystawianie polisy w czasie rzeczywistym, a także jednolity i prosty proces rezerwacyjny dla wielu firm ubezpieczeniowych. To wszystko daje gwarancję oszczędności czasu: wystawienie polisy zajmuje kilka sekund. Podróżni posiadają dostęp do wielu dostawców oraz szerokiej oferty polis ubezpieczeniowych, dlatego też biuro musi być w stanie zaproponować im wartość dodaną.”
Jerzy Świątek, dyrektor Biura Sprzedaży Ubezpieczeń Turystycznych w Towarzystwie Ubezpieczeniowym Signal Iduna, dodał: „Nawiązanie współpracy z Amadeus to dla nas duża szansa rozwoju, gdyż integracja z globalnym systemem dystrybucji otwiera całkiem nowy kanał sprzedaży, dzięki któremu nasza oferta będzie mogła dotrzeć do szerokiego grona aktualnych i potencjalnych klientów, także biznesowych. Oferta produktów dostępnych w Amadeus została specjalnie dopasowana i uproszczona, aby jak najbardziej usprawnić sprzedaż polis ubezpieczeniowych i ułatwić agentom jej obsługę. Co więcej, sprzedaż ubezpieczeń może stanowić ważne źródło dodatkowych przychodów dla biur podróży, gdyż oferowane prowizje są na bardzo wysokim poziomie.”
Współpraca Amadeus z kolejnym już towarzystwem ubezpieczeniowym jest możliwa dzięki Amadeus Insurance Hosting – rozwiązaniu przeznaczonemu dla dostawców ubezpieczeniowych.
Agenci Signal Iduna dodatkowo posiadają dostęp do lokalnego wsparcia w języku polskim. Firma informuje, że już rozpoczęły się indywidualne sesje szkoleniowe z pierwszymi agentami pracującymi w systemie Amadeus.
POWIĄZANE WPISY
29 marca 2024
Choose Greece prezentuje ofertę grecką na polskim rynku
26 marca 2024 w warszawskim hotelu Polonia Palace odbyło się spotkanie promocyjne…
0 Komentarzy1 Minuty
28 marca 2024
Nad Como zakończyły się targi BILNI 2024
W niedzielę zakończył workshop BILNI 2024, jedna z największych imprez poświęconych…
0 Komentarzy2 Minuty
28 marca 2024
Rekordowy wzrost liczby polskich turystów w Niemczech. Ponad 4,1 mln noclegów w 2023 roku
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uważa, że turystyka przyjazdowa jest na dobrej drodze…
0 Komentarzy4 Minuty
28 marca 2024
Ponad 50-proc. wzrost, dominacja Egiptu. Fly.pl podsumował zimę
Sezon Zima 2023/2024 dobiega końca. Z pierwszych podsumowań branży turystycznej wynika,…
0 Komentarzy6 Minuty
26 marca 2024
Travelplanet.pl rozwija sprzedaż w kanale franczyzowym. Podsumowanie roku i nagrody dla najlepszych na gali Top of the Top 2023
Partnerzy franczyzowi Travelplanet.pl w 2023 roku zwiększyli swe przychody o 43 proc.…
0 Komentarzy3 Minuty
25 marca 2024
Otwarcie 300. salonu Wakacje.pl
Wakacje.pl uruchomił 300. salon sprzedaży w Swadzimiu koło Poznania. W wydarzeniu udział…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Itaka zwycięzcą Mobile Trends Awards 2024
Mobile Trends Awards przyznawane są od 13 lat i trafiają do firm, których projekty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych idą systematycznie w górę
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 marca 2024
Itaka startuje ze sprzedażą sezonu zima 2025. W ofercie egzotyczna nowość
Hasłem O! Zima 24/25 Itaka rozpoczyna sprzedaż kolejnego sezonu. Na start przygotowano…
0 Komentarzy5 Minuty