TUI Poland kontynuuje rozwój – w 2020 będzie w Polsce ponad 100 własnych biur

Obok rozwijania sprzedaży internetowej TUI Poland stawia także na rozbudowę własnych punktów oraz salonów franczyzowych. W 2020 roku liczba punktów własnych zwiększy się z 95 do ponad 100, a salonów franczyzowych z 70 do co najmniej 80 biur.
TUI Poland kontynuuje dynamiczny wzrost na polskim rynku usług turystycznych. W roku finansowym 2019, pomimo stagnacji na rynku, firma odnotowała dwucyfrowy wzrost klientów i zysków. ostatnich trzech latach TUI potroiło liczbę klientów.
Marcin Dymnicki, prezes zarządu TUI Poland, powiedział: “Naszym celem jest oferować wysokiej jakości usługi w najlepszych możliwych cenach. Po.”dczas urlopu nasi klienci coraz częściej poszukują wyjątkowych wrażeń. Dlatego wycieczki i dodatkowe atrakcje cieszą się rosnącym zainteresowaniem.
To właśnie duży popyt na usługi dodatkowe takie jak wycieczki w miejscu pobytu oraz sprzedaż internetowa są motorem wzrostu TUI Poland.”
Oprócz wycieczek w portfolio touroperatora są również oferty wellness, bilety na imprezy sportowe, koncerty, musicale, do teatru, do parków tematycznych a także wycieczki miejskie z przewodnikiem.
W roku obrachunkowym 2019 koncern TUI sprzedał 9,7 milionów atrakcji i wycieczek, co oznacza wzrost o 117 procent w stosunku do ubiegłego roku. TUI w dalszym ciągu rozszerza swoją ofertę.
W nadchodzącym sezonie letnim powiększy się ona o 20 000 nowych atrakcji i wycieczek, które klienci mogą wybierać z oferty obejmującej dziś 150 000 produktów.
Polscy klienci coraz częściej korzystają z aplikacji do wyszukiwania i rezerwowania wypoczynku. W tym roku liczba użytkowników aplikacji odnotowała trzycyfrowy wzrost.
Obok rozwijania sprzedaży internetowej TUI Poland stawia także na rozbudowę własnych punktów oraz salonów franczyzowych. W 2020 roku liczba punktów własnych zwiększy się z 95 do ponad 100, a salonów franczyzowych z 70 do co najmniej 80 biur.
Maciej Dymnicki dodał: “Oferta TUI jest dostępna zarówno na naszej stronie internetowej, w naszych punktach sprzedaży oraz biurach franczyzowych. Nasi klienci mogą bez problemu przełączać się między różnymi kanałami obsługi, ponieważ procesy sprzedażowe i dane klientów są zsynchronizowane.”
Po rekordowym roku 2019 zainteresowanie ofertą TUI Poland na 2020 utrzymuje się na wysokim poziomie. Touroperator rozszerzył ofertę na Lato 2020. Polscy klienci zyskają dostęp do hoteli lifestyle’owej marki TUI Blue obejmującej 100 obiektów w różnych zakątkach świata. W segmencie budżetowym pojawią się cztery nowe hotele TUI Suneo w Egipcie, Hiszpanii kontynentalnej, Chorwacji i Austrii.
Nadchodzącego lata dużą popularnością będą się cieszyć przede wszystkim takie kierunki jak Turcja i Bułgaria, które odnotowują obecnie dwucyfrowe wzrosty rezerwacji. Z dalszych destynacji, coraz częściej wybierane są Republika Dominikany i Meksyk. Na będący już w sprzedaży sezon zimowy 2020/21 zostanie znacznie rozszerzona oferta lotnicza do Punta Cana z trzema lotami tygodniowo. Rosnącym zainteresowaniem w Polsce cieszą się też podróże z przelotami liniowymi do tak egzotycznych krajów jak Malediwy i Seszele.
Dymnicki podkreślił: “Również w przyszłym roku liczymy na dalszy wzrost.”
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
24 listopada 2025
Travelist.pl: Polacy coraz wcześniej rezerwują wyjazdy na lato 2026. Bałtyk pozostaje liderem
Polscy turyści coraz wcześniej planują wakacyjny wypoczynek. Jak wynika z danych portalu…
0 Komentarzy3 Minuty










