Trzy dni szkoleń dla agentów Fostertravel.pl

Za nami roadshow „Foster Learning” skierowany do agentów sieci Fostertravel.pl. Druga tura szkoleń odbyła się w Rzeszowie, Katowicach oraz we Wrocławiu, partnerami wydarzenia były Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka, Katowice Airport i Port Lotniczy Wrocław.
Inauguracja cyklu miała miejsce w połowie maja w warszawskim hotelu Renaissance zlokalizowanym na lotnisku im. F. Chopina. Czerwcowa odsłona „Foster Learning” trwała trzy dni i odbyła się w Rzeszowie (18 czerwca), Katowicach na lotnisku w Pyrzowicach (19 czerwca) oraz 20 czerwca we Wrocławiu – również na lotnisku. Partnerami wydarzenia były porty lotnicze: Rzeszów, Katowice oraz Wrocław, a także touroperatorzy: Rego-Bis, JoinUp i Sun&Fun.
Łącznie w ciągu trzech dni w warsztatach i prezentacjach wzięło udział blisko 25 salonów sieci Fostertravel.pl z południa Polski, gromadząc na eventach ponad 60 osób. Wśród nich znalazły się zarówno osoby z wieloletnim doświadczeniem w branży turystycznej, jak i agenci, którzy dopiero co nawiązali współpracę z siecią Fostertravel.pl.
Spotkania przygotowano w formule learn and lunch według podobnej agendy. W jej skład wchodziły m.in. prezentacja wyników i struktury sprzedaży Fostertravel.pl za pierwsze pięć miesięcy br., wprowadzenie w nowości systemowo-technicznych sieci oraz nowości w dziale MICE. Na każdym ze szkoleń uczestnicy mogli też zapoznać się z ofertą goszczących ich lotnisk, czyli Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka, Portu Lotniczego Katowice w Pyrzowicach i Portu Lotniczego Wrocław. Każdy z partnerów mógł podzielić się nowościami w ofercie i podstawowymi informacjami lotniskowymi. Podobnie jak w trakcie pierwszego z cyklu spotkania w Warszawie, do udziału w wydarzeniu zaproszono touroperatorów, którzy zaprezentowali oferowane przez siebie produkty z naciskiem na ofertę z konkretnego lotniska. Agenci Fostertravel.pl mogli więc zapoznać się bliżej z ofertą Rego-Bis, JoinUp i Sun&Fun.
Spotkania w ramach „Foster Learning” przebiegały w przyjemnej i pracowitej atmosferze. Poruszano na nich kwestie technicznych i logistycznych rozwiązań do współpracy z touroperatorami. Uczestnicy mogli zapoznać się z mechanizmami stosowanymi przy składaniu rezerwacji, kanałami komunikacji z touroperatorem itp. O produkcie poszczególnych organizatorów można było dowiedzieć się więcej w trakcie ostatniego panelu.








Materiał partnera
POWIĄZANE WPISY
12 grudnia 2025
eSky: Rok 2026 sprzyja podróżom. Polacy mogą wykorzystać do 61 dni wolnych
Według danych eSky, rok 2026 stwarza Polakom okazję do maksymalnego wykorzystania dni…
0 Komentarzy3 Minuty
8 grudnia 2025
Fly.pl partnerem V Gali Waszej Turystyki
9 stycznia 2026 roku w Warszawie odbędzie się V Gala Waszej Turystyki, podczas której…
0 Komentarzy1 Minuty
8 grudnia 2025
XII Gremium Ekspertów Turystyki w Wałczu: edukacja jako klucz do przyszłości branży
W dniach 2-3 grudnia 2025 roku Centralny Ośrodek Sportu w Wałczu był gospodarzem XII…
0 Komentarzy5 Minuty
5 grudnia 2025
Wesprzyj naszą aukcję charytatywną. Zgłoś przedmiot i pomóż najmłodszym w trakcie V Gali Waszej Turystyki
Podczas kolejnej edycji Gali Waszej Turystyki, która odbędzie się 9 stycznia 2026 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
27 listopada 2025
Biuro Rainbow podsumowało III kwartał 2025 roku. Blisko 13 proc. wzrostu przychodów, nowe hotele i większa flota
Po udanym III kwartale 2025 roku Rainbow zapowiada dalszy rozwój. Spółka zwiększa skalę…
0 Komentarzy4 Minuty










