Trwa jeszcze wczesna rejestracja na konferencję o marketingu w Chinach
Rynek chiński to 1,4 mld potencjalnych klientów, ale jak do nich dotrzeć? Odpowiedzi na to pytanie dostarczą eksperci konferencji m2C „marketing to China”, która odbędzie się w dniach 29-30 stycznia 2019 w Pradze. Do końca września można zarejestrować się taniej. Kolejna zniżka przysługuje też naszym czytelnikom.
Rynek chiński, dysponujący największą na świecie grupą potencjalnych klientów należących do klasy średniej, jest bardzo atrakcyjny dla firm zachodnich, w tym dla branży turystycznej. Jednak promocja w tym dynamicznie rozwijającym się kraju niesie ze sobą mnóstwo wyzwań. Jaką strategię obrać, z jakich platform komunikacji korzystać? Aby się tego dowiedzieć, warto wziąć udział w konferencji „marketing to China”. Jednym z patronów wydarzenia jest portal WaszaTurystyka.pl.
Na nic Facebook i Google
Chiny to przede wszystkim zupełnie inny od zachodniego świat wirtualny, inna specyfika procesu zakupowego, a także silna rywalizacja marek zagranicznych z lokalnymi. W Chinach na nic zda się doskonała biegłość w pozycjonowaniu strony w Gogle czy promocji na Facebooku. Aby zaistnieć na tym rynku, potrzebna jest ekspercka wiedza – a w Pradze można będzie zdobyć ją bezpośrednio od menedżerów z praktyką w marketingu na chińskim rynku.
Konferencja m2C „marketing to China” odbędzie się w dniach 29-30 stycznia 2019 roku w czeskiej Pradze, w hotelu Clarion Congress. Trwa jeszcze wczesna rejestracja (do końca września), a dla czytelników naszego portalu organizatorzy przygotowali zniżkę.
Tańsza rejestracja dla czytelników WaszaTurystyka.pl
Aby skorzystać ze zniżki na bilet wstępu należy kliknąć tutaj, następnie wybrać opcję zakupu biletu i na etapie wyboru rodzaju biletu kliknąć „enter promotional code”. Kod promocyjny upoważniający do 15 proc. zniżki dla naszych czytelników to WTUR. Upust dotyczy biletów ALL-IN i VIP.
Organizatorem konferencji m2C „marketing to China” jest firma H8 Education& Consulting. Jej założycielem jest Tomasz Janczak, który od 6 lat współorganizuje dotcomhotel- konferencje poświęcone tematyce e-commerce, revenue management i dystrybucji on-line w branży turystycznej. Imprezy pod tą marką odbywały się w Warszawie, Pradze, Budapeszcie, Moskwie, Zagrzebiu, Belgradzie i Antalii, gdzie zgromadziły ponad 1000 osobową widownię. Tomasz Janczak od ponad 15 lat zajmuje stanowiska zarządzające w działach e-commerce międzynarodowych grup hotelowych, a ostatnie 4 lata zarządzał europejskim biurem Plateno Group- największej chińskiej firmy hotelowej, pod której markami działa ponad 4500 hoteli. H8 Education& Consulting jest też partnerem COTRI ( China Outbound Travel Research Institute), który oferuje certyfikowane szkolenia „Chinese Tourist Welcome” dedykowane dla branży turystycznej.
POWIĄZANE WPISY
2 czerwca 2023
Europa odzyskuje przewagę w organizacji spotkań stowarzyszeniowych, ale Polska traci pozycję w rankingu ICCA
Według najnowszego raportu ICCA (Międzynarodowe Stowarzyszenie Kongresów i Konferencji)…
0 Komentarzy4 Minuty
31 maja 2023
Rusza kampania promująca Niemcy obiektami UNESCO
Nowa akcja promocyjna Niemieckiej Centrali Turystyki skoncentrowana na obiektach…
0 Komentarzy3 Minuty
30 maja 2023
Holiday Barometer 2023 Polacy nie rezygnują z podróży, a ponad połowa wyda na nie więcej pieniędzy
Pomimo trudnej sytuacji ekonomicznej i wzrostu cen, aż 3/4 Polaków ma już zaplanowane…
0 Komentarzy6 Minuty
24 maja 2023
Weekend portugalski w Warszawie. Czwarta edycja już od 16 czerwca w Hali Gwardii
Od 16 do 18 czerwca w Hali Gwardii w Warszawie odbędzie się czwarta edycja Weekendu…
0 Komentarzy1 Minuty
18 maja 2023
Garda Trentino – włoska kultura, kuchnia i aktywności na świeżym powietrzu
W minionym tygodniu odbyło się spotkanie z dziennikarzami poświęcone Garda Trentino –…
0 Komentarzy3 Minuty
17 maja 2023
W ośrodkach TMR narciarze mogą konkurować długością pokonanych tras. Słowacki narciarz zimą przejechał prawie 7 tys. km
W słowackim ośrodku narciarskim Jasna i Tatrach Wysokich miłośnicy sportów zimowych mieli…
0 Komentarzy3 Minuty
16 maja 2023
Raport Global Travel Trends 2023: rośnie popularność podróży śladami filmów i seriali
Według raportu Global Travel Trends 2023, na decyzje podróżnych media społecznościowe i…
0 Komentarzy4 Minuty
15 maja 2023
Life-changing experience: Grecja staruje z nową kampanią promocyjną
Grecka Narodowa Organizacja Turystyczna (GNTO) startuje z nową kampanią promocyjną o…
0 Komentarzy1 Minuty
12 maja 2023
Targi ATM 2023 większe niż rok temu. Polska musi lepiej promować swoją ofertę w krajach Zatoki Perskiej
Największa w historii frekwencja oraz liczba wystawców, liczne panele dotyczące…
1 Komentarz12 Minuty