Trip.com skorzysta z technologii Amadeusa
Internetowe biuro podróży Trip.com wykorzysta rozwiązanie Amadeus Master Pricer Instant Search, aby zapewnić szybkość, precyzję i dostępność rezerwacji oczekiwaną przez klientów w świecie, w którym liczy się każda sekunda.
Trip.com, wiodące internetowe biuro podróży należące do grupy Ctrip, nawiązało współpracę z firmą Amadeus i wdrożyło technologię Amadeus Master Pricer Instant Search, która zapewnia klientom znakomite możliwości wyszukiwania i dokonywania zakupu.
Rozwiązanie to jest używane przez czołowe internetowe biura podróży i metawyszukiwarki. W ciągu milisekund dostarcza informacji o najlepszych dostępnych ofertach lotniczych, nie zmniejszając przy tym precyzji wyników wyszukiwania. Dzięki pięcioletniej umowie technologicznej z firmą Amadeus, serwis Trip.com będzie mógł prezentować podróżnym najbardziej ekonomiczne, najwygodniejsze i ciekawsze oferty, które w pełni spełnią ich oczekiwania. To kluczowe dla konwersji odwiedzających witrynę w poszukiwaniu inspiracji w klientów faktycznie dokonujących zakupu.
Jane Sun, dyrektor generalny grupy Ctrip, powiedziała: „We współczesnej internetowej branży turystycznej bez żadnej przesady można stwierdzić, że liczy się każda sekunda. Rozwiązanie firmy Amadeus w zaawansowany sposób łączy oczekiwane przez użytkowników szybkość, precyzję i dokładność rezerwacji, co ma newralgiczne znaczenie dla wyróżnienia oferty Trip.com na rynku. Nawiązana przez nas współpraca jest także kluczowa dla wdrożenia usług Trip.com dla klientów anglojęzycznych na rynkach międzynarodowych”.
Technologię Amadeus Master Pricer Instant Search stworzono z myślą o błyskawicznym udostępnianiu podróżnym odpowiedzi generowanych na podstawie milionów rzeczywistych wyników rezerwacji, obliczonych wstępnie zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązanie stosuje zaawansowane algorytmy, inteligentne mechanizmy odświeżania pamięci podręcznej oraz sprawdzanie dostępności w czasie rzeczywistym w celu błyskawicznego wyświetlania wyników wyszukiwania bez wpływu na dostępność i jakość. Dzięki dostępowi do najszerszej oferty linii lotniczych technologia udostępnia rekomendacje połączeń w jedną i obie strony oraz informacje o najtańszych lotach.
Decius Valmorbida, wiceprezes jednostki Travel Channels w firmie Amadeus, dodał: „Cieszymy się bardzo, mogąc wesprzeć rozwój tak dynamicznego przedsiębiorstwa jak Trip.com. W internetowej branży turystycznej robi się tłoczno, a zdolność szybkiego generowania odpowiedzi pozwala naszym zdaniem zdobyć przewagę nad konkurencją. Szybkim odpowiedziom musi jednak towarzyszyć dostosowanie do kontekstu i dostępność. Jesteśmy przekonani, że Amadeus Master Pricer to najlepsze rozwiązanie zapewniające wszystkie te i dodatkowe możliwości, co pomoże firmie Trip.com wyprzedzić konkurencję podczas ekspansji na nowych rynkach.”
Amadeus Master Pricer Instant Search umożliwia kierowanie ofert do nowych klientów i podróżnych za pośrednictwem kanału mobilnego. To rozwiązanie kompaktowe, dostosowane do kontekstu i działające natychmiastowo, idealnie sprawdza się więc w aplikacjach mobilnych.
POWIĄZANE WPISY
11 lutego 2025
TOP Touristik odnotowuje 40 proc. proc. wzrost rezerwacji na Maltę w 2025 roku
TOP Touristik touroperator specjalizujący się w dynamicznym pakietowaniu odnotował wzrost…
0 Komentarzy2 Minuty
10 lutego 2025
Tourist Polska uruchamia innowacyjną aplikację „Gotowy na Wakacje”
Biuro podróży Tourist Polska jako pierwsze w kraju wprowadziło i uruchomiło aplikację…
0 Komentarzy2 Minuty
10 lutego 2025
Biura podróży – wzrost cen wycieczek ponownie mocno przyspieszył
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
5 lutego 2025
Elkie Pupek nową menadżerką ds. sprzedaży i marketingu w TOP Touristik
TOP Touristik poinformował o dołączeniu Elkie Pupek do zespołu na stanowisko sales &…
0 Komentarzy1 Minuta
4 lutego 2025
Raport Podróżnika: jak Polacy podróżowali w 2024 roku?
Rok 2024 przyniósł kolejne rekordy w turystyce – więcej podróży, większe zainteresowanie…
0 Komentarzy11 Minuty
3 lutego 2025
Biura podróży – imprezy turystyczne coraz droższe
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
3 lutego 2025
Rainbow został partnerem Olimpiady Geograficznej
Wsparcie edukacji młodych ludzi od zawsze jest dla Rainbow bardzo ważnym elementem…
0 Komentarzy1 Minuty
30 stycznia 2025
Anex Tour Poland zaprezentował nową ofertą dla agentów podczas Road Show 2025
Pięć największych miast w Polsce, 500 gości, przedstawiciele najlepszych hoteli z…
0 Komentarzy2 Minuty
28 stycznia 2025
Itaka wspiera WOŚP – podróż luksusowym statkiem dla zwycięzcy licytacji
Biuro Podróży Itaka kolejny raz włączyło się w akcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej…
0 Komentarzy1 Minuty