Travelport wprowadza nową platformę dla biur podróży
Najnowsza wersja platformy – Travelport Smartpoint 6.0, daje pracownikom biur podróży większe możliwości doradzania klientom w wyborze spośród pełnej gamy produktów, usług dodatkowych i ofert linii lotniczych dystrybuowanych przez Travelport, z interaktywnymi graficznymi ekranami i rezerwacją w czasie rzeczywistym.
Wersja Smartpoint 6.0 jest już dostępna do pobrania dla aplikacji komputerowej, a użytkownicy wersji opartej na przeglądarce internetowej otrzymają automatyczne uaktualnienie. Najnowsza wersja umożliwia biurom podróży łatwy dostęp do informacji o taryfach i produktach dodatkowych linii lotniczych z poziomu wyszukiwania dostępności, kalkulacji oraz zapytań typu shopping w procesie rezerwacji. Zapewnia lepszy wgląd w charakterystykę produktów w kluczowych fazach zakupów dokonywanych przez klientów. Ponadto podróżni mogą być lepiej informowani o dostępnych produktach i opcjach, kosztach rezerwacji wyższej taryfy oraz usługach dodatkowych, które pozwalają dostosowywać podróż do indywidualnych potrzeb.
Dalsze usprawnienia to zredukowana liczba kliknięć potrzebnych aby wyświetlić najważniejsze informacje oraz możliwość rezerwowania i opłacania przez biuro podróży szerokiej gamy produktów niskokosztowych linii lotniczych zintegrowanych z platformą, za pomocą kart debetowych (oprócz kart kredytowych), w ramach jednego procesu rezerwacji.
Smartpoint 6.0 to najnowsze rozwiązanie zintegrowane z Travelport Rich Content and Branding, znakomitym rozwiązaniem handlowym dla linii lotniczych, które umożliwia branży turystycznej łatwy dostęp do porównywania taryf, sprzedaży według atrybutów produktów oraz rezerwację usług dodatkowych. Funkcje te spotykają się z zainteresowaniem największych linii lotniczych ze wszystkich głównych regionów. Ponad 100 linii podpisało umowy, a przeszło 70 już wykorzystuje bogate możliwości tego produktu, co pozwala im w pełni prezentować swoje oferty biurom podróży, które wyszukują, rezerwują i sprzedają połączenia lotnicze dla setek milionów pasażerów prywatnych i korporacyjnych na całym świecie.
Jason Clarke, wiceprezes i dyrektor zarządzający ds. globalnej sprzedaży w firmie Travelport, powiedział: „Stale pracujemy nad dalszym doskonaleniem naszej innowacyjnej platformy Travelport Smartpoin. Słuchamy także opinii naszych klientów — biur podróży — aby szczegółowo poznać ich oczekiwania dotyczące naszych produktów i systemów. Ta najnowsza wersja umożliwia im poprawę efektywności sprzedaży, zwiększenie przychodów oraz rozwój działalności. Otrzymaliśmy bardzo pozytywne opinie od biur podróży, które ją dla nas testowały. Chcemy ją szeroko udostępnić, aby wszyscy nasi klienci mogli korzystać z jej zalet.”
POWIĄZANE WPISY
2 czerwca 2023
Fly.pl odnotowuje rekordową sprzedaż w maju. Polacy wybierają wycieczki do Turcji, Egiptu i Grecji
Biuro podróży Fly.pl odnotowało kolejny rekordowy miesiąc sprzedaży w maju. W porównaniu…
0 Komentarzy2 Minuty
2 czerwca 2023
Itaka rusza z nowym projektem videocastów
Itaka rozszerza swoje działania promocyjne, aby w nowy sposób dotrzeć do klientów. Już…
0 Komentarzy1 Minuty
2 czerwca 2023
Maciej Szczechura od lipca prezesem Rainbow, Grzegorz Baszczyński będzie w radzie nadzorczej
Grzegorz Baszczyński, dotychczasowy Prezes Zarządu, przechodzi do Rady Nadzorczej. Spółką…
0 Komentarzy4 Minuty
31 maja 2023
Warsztaty Meet Tenerife w Polsce – promocja turystycznego potencjału wyspy
W ostatnich dniach w czterech miastach w Polsce odbyły się warsztaty Meet Tenerife, które…
0 Komentarzy3 Minuty
31 maja 2023
Kenia na mapie Rainbow. Nowy kierunek lotów z Wrocławia
W sezonie zima 2023/24, biuro podróży Rainbow po raz pierwszy zaoferuje klientom loty z…
0 Komentarzy4 Minuty
29 maja 2023
Biura podróży – kolejny tydzień ze spadkiem cen sierpniowych imprez turystycznych
W minionym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 31 lipca i 6 sierpnia 2023…
0 Komentarzy4 Minuty
25 maja 2023
Travelplanet.pl: ceny na lato 2023 wzrosły, ale połowa Polaków planuje wakacyjny wyjazd
Blisko połowa Polaków (49 proc.) zamierza wyjechać na wakacje tego lata, jednak badanie…
0 Komentarzy6 Minuty
22 maja 2023
Biura podróży – wyjazdy sierpniowe znowu tańsze
W minionym tygodniu średnia cena dla wycieczek z wylotami pomiędzy 31 lipca i 6 sierpnia…
0 Komentarzy4 Minuty
22 maja 2023
Weco-Travel, Air France, KLM i Hotel Nobu Warsaw zaprezentowali ofertę wyjazdów incentive
W restauracji hotelu Nobu odbyło się spotkanie tematyczne dotyczące wyjazdów incentive do…
0 Komentarzy2 Minuty