Travelport wprowadza nową platformę dla biur podróży

Najnowsza wersja platformy – Travelport Smartpoint 6.0, daje pracownikom biur podróży większe możliwości doradzania klientom w wyborze spośród pełnej gamy produktów, usług dodatkowych i ofert linii lotniczych dystrybuowanych przez Travelport, z interaktywnymi graficznymi ekranami i rezerwacją w czasie rzeczywistym.
Wersja Smartpoint 6.0 jest już dostępna do pobrania dla aplikacji komputerowej, a użytkownicy wersji opartej na przeglądarce internetowej otrzymają automatyczne uaktualnienie. Najnowsza wersja umożliwia biurom podróży łatwy dostęp do informacji o taryfach i produktach dodatkowych linii lotniczych z poziomu wyszukiwania dostępności, kalkulacji oraz zapytań typu shopping w procesie rezerwacji. Zapewnia lepszy wgląd w charakterystykę produktów w kluczowych fazach zakupów dokonywanych przez klientów. Ponadto podróżni mogą być lepiej informowani o dostępnych produktach i opcjach, kosztach rezerwacji wyższej taryfy oraz usługach dodatkowych, które pozwalają dostosowywać podróż do indywidualnych potrzeb.
Dalsze usprawnienia to zredukowana liczba kliknięć potrzebnych aby wyświetlić najważniejsze informacje oraz możliwość rezerwowania i opłacania przez biuro podróży szerokiej gamy produktów niskokosztowych linii lotniczych zintegrowanych z platformą, za pomocą kart debetowych (oprócz kart kredytowych), w ramach jednego procesu rezerwacji.
Smartpoint 6.0 to najnowsze rozwiązanie zintegrowane z Travelport Rich Content and Branding, znakomitym rozwiązaniem handlowym dla linii lotniczych, które umożliwia branży turystycznej łatwy dostęp do porównywania taryf, sprzedaży według atrybutów produktów oraz rezerwację usług dodatkowych. Funkcje te spotykają się z zainteresowaniem największych linii lotniczych ze wszystkich głównych regionów. Ponad 100 linii podpisało umowy, a przeszło 70 już wykorzystuje bogate możliwości tego produktu, co pozwala im w pełni prezentować swoje oferty biurom podróży, które wyszukują, rezerwują i sprzedają połączenia lotnicze dla setek milionów pasażerów prywatnych i korporacyjnych na całym świecie.
Jason Clarke, wiceprezes i dyrektor zarządzający ds. globalnej sprzedaży w firmie Travelport, powiedział: „Stale pracujemy nad dalszym doskonaleniem naszej innowacyjnej platformy Travelport Smartpoin. Słuchamy także opinii naszych klientów — biur podróży — aby szczegółowo poznać ich oczekiwania dotyczące naszych produktów i systemów. Ta najnowsza wersja umożliwia im poprawę efektywności sprzedaży, zwiększenie przychodów oraz rozwój działalności. Otrzymaliśmy bardzo pozytywne opinie od biur podróży, które ją dla nas testowały. Chcemy ją szeroko udostępnić, aby wszyscy nasi klienci mogli korzystać z jej zalet.”
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
24 listopada 2025
Travelist.pl: Polacy coraz wcześniej rezerwują wyjazdy na lato 2026. Bałtyk pozostaje liderem
Polscy turyści coraz wcześniej planują wakacyjny wypoczynek. Jak wynika z danych portalu…
0 Komentarzy3 Minuty










