Travelplanet.pl rozwija sprzedaż w kanale franczyzowym. Podsumowanie roku i nagrody dla najlepszych na gali Top of the Top 2023
Partnerzy franczyzowi Travelplanet.pl w 2023 roku zwiększyli swe przychody o 43 proc. Multiagent turystyczny planuje dynamiczny rozwój sieci.
Salony franczyzowe sprzedawały wycieczki droższe od przeciętnej wartości rezerwacji ogółem w Travelplanet.pl – to blisko 9,1 tys. zł wobec ok. 7750 zł. W 96 salonach franczyzowych turyści znacznie chętniej dokupowali również dodatkowe polisy ubezpieczeniowe.
Gala najlepszych
Takie dane zaprezentowano na konferencji i gali Top of the Top 2023, zorganizowanej 20 i 21 marca w Zakopanem. W uroczystości oprócz franczyzobiorców uczestniczyli partnerzy biznesowi multiagenta: AXA, JoinUP! DER Tour Polska i TOP Touristik.
Najlepszych franczyzobiorców uhonorowano statuetkami i nagrodami w kategoriach transakcja roku, odkrycie roku, ekspansja, sprzedaż wycieczek, średnia wartość rezerwacji, sprzedaż zagranicznych touroperatorów, dynamiczny rozwój, sprzedaż polis i konwersja polis.
Więcej nowych salonów
Od 15 marca sieć Travelplanet.pl liczy 100 punktów franczyzowych. Działają w 77 miastach i miasteczkach Polski. I planuje otwieranie kolejnych.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z rozwoju sieci franczyzowej Travelplanet.pl oraz z wyników sprzedażowych. W ubiegłym roku, po okresie zmian zapoczątkowanych po pandemii covid-19, dokonała się transformacja sieci naziemnej w oparciu o nową umowę i operacyjne zasady działania” – mówi Radosław Damasiewicz, prezes Travelplanet.pl.
Z etapu reorganizacji sieć przechodzi to fazy wzrostu.
„Fundamenty są solidne i sprawdzone w boju świetnego sezonu 2023. Za to właśnie oraz za podążanie za wspólną wizją chcieliśmy podziękować naszym Partnerom podczas gali Top of the Top” – podkreśla prezes Damasiewicz.
Zagraniczne oferty i najwyższe prowizje
Travelplanet.pl otwiera salony franczyzowe, których potencjał wskazuje na możliwość wygenerowania minimum 1 mln złotych obrotu na sprzedaży wycieczek w pierwszym roku działalności. W ubiegłym roku najlepsze salony franczyzowe przekroczyły istotnie pozom 10 mln zł.
„Oferujemy dziś najlepsze warunki finansowe wśród multiagentów, atrakcyjny model sprzyjający zwiększaniu przychodów oraz pewien zakres swobody działania. Wierzymy, że wymaga tego sprzedaż produktów turystycznych, szczególnie na rynkach lokalnych i w bezpośrednim kontakcie. Nasza oferta jest bezwzględnie najszersza na rynku, sprzedajemy wycieczki TUI oraz kilkunastu niemieckich biur. Zamierzamy wykorzystywać tę dużą przewagę do rozszerzenia sieci” – zauważa Radosław Damasiewicz.
„Zanim podejmiemy decyzję o otwarciu salonu, dokładnie analizujemy najbliższe otoczenie planowanej do otwarcia placówki. Potwierdzamy u touroperatorów zgody na prowadzenie sprzedaży. Potencjalny franczyzobiorca otrzymuje od nas kompletną informację i dopiero na jej podstawie podejmujemy wspólnie decyzję o otwarciu salonu. Franczyzobiorca ma wyłączność terytorialną, dostęp do ofert zagranicznych touroperatorów” – dodaje dyrektor działu franczyz Grzegorz Chabior.
Jeden adres dla kilkudziesięciu biur podróży
Travelplanet.pl to wiodący na rodzimym rynku agent turystyczny, świadczący usługi od 23 lat. Jest częścią grupy Invia, największego w Europie sprzedawcy ofert wakacji online, zrzeszającego największych multiagentów w Centralnej Europie, sprzedających wakacje zorganizowane. Firma jest członkiem Polskiej Izby Turystyki i działa na polskim rynku od 2001 roku. W jednym miejscu Klienci mogą porównywać i wybierać wyjazdy od wszystkich czołowych organizatorów, zarówno polskich jak i niemieckich – łącznie to ponad 60 biur podróży.
POWIĄZANE WPISY
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty
16 kwietnia 2024
Targi IMEX Frankfurt 2024 odbędą się od 14 do 16 maja
Biuro Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej po raz kolejny organizuje…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Polinezja Francuska od teraz dostępna dla podróżujących z Exim Tours
Exim Tours, część Grupy DERTOUR, wprowadza Polinezję Francuską do swojej oferty…
0 Komentarzy2 Minuty
15 kwietnia 2024
Biura podróży – duża podaż i mocny złoty przyhamowały wzrost cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty