Travelplanet.pl rozwija sprzedaż w kanale franczyzowym. Podsumowanie roku i nagrody dla najlepszych na gali Top of the Top 2023
![](https://www.waszaturystyka.pl/wp-content/uploads/2024/03/travelplanet-tatrafoto.pl-0087-1-kopia.png)
Partnerzy franczyzowi Travelplanet.pl w 2023 roku zwiększyli swe przychody o 43 proc. Multiagent turystyczny planuje dynamiczny rozwój sieci.
Salony franczyzowe sprzedawały wycieczki droższe od przeciętnej wartości rezerwacji ogółem w Travelplanet.pl – to blisko 9,1 tys. zł wobec ok. 7750 zł. W 96 salonach franczyzowych turyści znacznie chętniej dokupowali również dodatkowe polisy ubezpieczeniowe.
Gala najlepszych
Takie dane zaprezentowano na konferencji i gali Top of the Top 2023, zorganizowanej 20 i 21 marca w Zakopanem. W uroczystości oprócz franczyzobiorców uczestniczyli partnerzy biznesowi multiagenta: AXA, JoinUP! DER Tour Polska i TOP Touristik.
Najlepszych franczyzobiorców uhonorowano statuetkami i nagrodami w kategoriach transakcja roku, odkrycie roku, ekspansja, sprzedaż wycieczek, średnia wartość rezerwacji, sprzedaż zagranicznych touroperatorów, dynamiczny rozwój, sprzedaż polis i konwersja polis.
Więcej nowych salonów
Od 15 marca sieć Travelplanet.pl liczy 100 punktów franczyzowych. Działają w 77 miastach i miasteczkach Polski. I planuje otwieranie kolejnych.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z rozwoju sieci franczyzowej Travelplanet.pl oraz z wyników sprzedażowych. W ubiegłym roku, po okresie zmian zapoczątkowanych po pandemii covid-19, dokonała się transformacja sieci naziemnej w oparciu o nową umowę i operacyjne zasady działania” – mówi Radosław Damasiewicz, prezes Travelplanet.pl.
Z etapu reorganizacji sieć przechodzi to fazy wzrostu.
„Fundamenty są solidne i sprawdzone w boju świetnego sezonu 2023. Za to właśnie oraz za podążanie za wspólną wizją chcieliśmy podziękować naszym Partnerom podczas gali Top of the Top” – podkreśla prezes Damasiewicz.
Zagraniczne oferty i najwyższe prowizje
Travelplanet.pl otwiera salony franczyzowe, których potencjał wskazuje na możliwość wygenerowania minimum 1 mln złotych obrotu na sprzedaży wycieczek w pierwszym roku działalności. W ubiegłym roku najlepsze salony franczyzowe przekroczyły istotnie pozom 10 mln zł.
„Oferujemy dziś najlepsze warunki finansowe wśród multiagentów, atrakcyjny model sprzyjający zwiększaniu przychodów oraz pewien zakres swobody działania. Wierzymy, że wymaga tego sprzedaż produktów turystycznych, szczególnie na rynkach lokalnych i w bezpośrednim kontakcie. Nasza oferta jest bezwzględnie najszersza na rynku, sprzedajemy wycieczki TUI oraz kilkunastu niemieckich biur. Zamierzamy wykorzystywać tę dużą przewagę do rozszerzenia sieci” – zauważa Radosław Damasiewicz.
„Zanim podejmiemy decyzję o otwarciu salonu, dokładnie analizujemy najbliższe otoczenie planowanej do otwarcia placówki. Potwierdzamy u touroperatorów zgody na prowadzenie sprzedaży. Potencjalny franczyzobiorca otrzymuje od nas kompletną informację i dopiero na jej podstawie podejmujemy wspólnie decyzję o otwarciu salonu. Franczyzobiorca ma wyłączność terytorialną, dostęp do ofert zagranicznych touroperatorów” – dodaje dyrektor działu franczyz Grzegorz Chabior.
Jeden adres dla kilkudziesięciu biur podróży
Travelplanet.pl to wiodący na rodzimym rynku agent turystyczny, świadczący usługi od 23 lat. Jest częścią grupy Invia, największego w Europie sprzedawcy ofert wakacji online, zrzeszającego największych multiagentów w Centralnej Europie, sprzedających wakacje zorganizowane. Firma jest członkiem Polskiej Izby Turystyki i działa na polskim rynku od 2001 roku. W jednym miejscu Klienci mogą porównywać i wybierać wyjazdy od wszystkich czołowych organizatorów, zarówno polskich jak i niemieckich – łącznie to ponad 60 biur podróży.
POWIĄZANE WPISY
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 lipca 2024
Badanie GfK i eSky.pl: Polacy chętniej jeżdżą na wakacje poza szczytem sezonu. 33 proc. wyjedzie w czerwcu lub wrześniu
Jedna trzecia Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje poza szczytem sezonu. Połowa z nich…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Według Polaków do all inclusive warto dopłacić ok 500 zł. Wybierają ten typ wypoczynku nie tylko ze względu na alkohol
Wbrew obiegowym opiniom alkohol jest jednym z mniej istotnych powodów, dla którego…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Rejsy z Rainbow: luksus kurortu z bogatym programem objazdówki
Z myślą o miłośnikach komfortu i ciekawych destynacji biuro podróży Rainbow przygotowało…
0 Komentarzy8 Minuty
8 lipca 2024
Biura podróży – rosną ceny sierpniowych imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 lipca 2024
Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki No Limits by Itaka
Marka No Limits by Itaka rozwija produkt adresowany do osób poszukujących aktywnego…
0 Komentarzy1 Minuty