Travelmediate Poland będzie współpracować z turecką DMC

Forma Travelmediate Poland podpisała umowę na reprezentowanie znanej tureckiej firmy DMC: MEP Destination Business Solutions.

Umowa została podpisana 1 lutego i dotyczy usług reprezentacji, marketingu i sprzedaży na polskim rynku turystycznym. MEP Destination Business Solutions to marka firmy Meptur, specjalizująca się w organizacji wyjazdów incentive, konferencji i wydarzeń biznesowych na terenie Turcji, Azerbejdżanu i Cypru Północnego. Firma Meptur z główną siedzibą w Stambule, obchodzi 43-lecie istnienia. Jest jedną z najbardziej znanych i uznanych firm świadczących usługi incoming w Turcji.

Eda Ozden Gunyus, Managing Direktor, powiedziała: „Polska była zawsze jednym z ważniejszych rynków dla nas, dlatego zależało nam na podpisaniu umowy. Wpływ pandemii na nasz biznes jest znaczący. Ale szybko zaadaptowaliśmy się do nowych warunków. Pod marką MEP Live z powodzeniem oferujemy organizację eventów hybrydowych i online na wielu rynkach. Organizujemy też „virtual experiences” – transmisje live z miejsc niedostępnych dla zwykłych turystów na potrzeby konferencji biznesowych. Widzimy wracające duże zainteresowanie turystów indywidualnych z Polski. Chętnie doradzimy agencjom z Polski jak bezpiecznie zorganizować pobyty grupowe.”

Piotr Cieślak, Sales Director Poland Travelmediate, dodał: „Turcja była najpopularniejszym kierunkiem wakacyjnym w Polsce w 2020 roku. Nie ma w tym nic dziwnego – to kierunek bliski, bezpieczny, a dzięki słabszemu kursowi tureckiej liry – również tani. A tureckie hotele słyną z wysokiego standardu. Zależy mi szczególnie na wypromowaniu mniej oczywistych miejsc w Turcji, jak kurorty narciarskie i daleki wschód z biblijną górą Ararat. MEP ma też świetne pomysły na eventy online – takie jak warsztaty winiarskie, kosmetyczne i kulinarne.”

Travelmediate Poland od ponad 5 lat reprezentuje na polskim rynku wybranych Partnerów DMC z 5 kontynentów. Firma ma oddziały w Beneluksie, Francji, Wielkiej Brytanii, USA i Niemczech.