Travelmediate Poland będzie współpracować z turecką DMC
Forma Travelmediate Poland podpisała umowę na reprezentowanie znanej tureckiej firmy DMC: MEP Destination Business Solutions.
Umowa została podpisana 1 lutego i dotyczy usług reprezentacji, marketingu i sprzedaży na polskim rynku turystycznym. MEP Destination Business Solutions to marka firmy Meptur, specjalizująca się w organizacji wyjazdów incentive, konferencji i wydarzeń biznesowych na terenie Turcji, Azerbejdżanu i Cypru Północnego. Firma Meptur z główną siedzibą w Stambule, obchodzi 43-lecie istnienia. Jest jedną z najbardziej znanych i uznanych firm świadczących usługi incoming w Turcji.
Eda Ozden Gunyus, Managing Direktor, powiedziała: „Polska była zawsze jednym z ważniejszych rynków dla nas, dlatego zależało nam na podpisaniu umowy. Wpływ pandemii na nasz biznes jest znaczący. Ale szybko zaadaptowaliśmy się do nowych warunków. Pod marką MEP Live z powodzeniem oferujemy organizację eventów hybrydowych i online na wielu rynkach. Organizujemy też „virtual experiences” – transmisje live z miejsc niedostępnych dla zwykłych turystów na potrzeby konferencji biznesowych. Widzimy wracające duże zainteresowanie turystów indywidualnych z Polski. Chętnie doradzimy agencjom z Polski jak bezpiecznie zorganizować pobyty grupowe.”
Piotr Cieślak, Sales Director Poland Travelmediate, dodał: „Turcja była najpopularniejszym kierunkiem wakacyjnym w Polsce w 2020 roku. Nie ma w tym nic dziwnego – to kierunek bliski, bezpieczny, a dzięki słabszemu kursowi tureckiej liry – również tani. A tureckie hotele słyną z wysokiego standardu. Zależy mi szczególnie na wypromowaniu mniej oczywistych miejsc w Turcji, jak kurorty narciarskie i daleki wschód z biblijną górą Ararat. MEP ma też świetne pomysły na eventy online – takie jak warsztaty winiarskie, kosmetyczne i kulinarne.”
Travelmediate Poland od ponad 5 lat reprezentuje na polskim rynku wybranych Partnerów DMC z 5 kontynentów. Firma ma oddziały w Beneluksie, Francji, Wielkiej Brytanii, USA i Niemczech.
POWIĄZANE WPISY
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
23 kwietnia 2024
„Poland. More Than You Expected” – odbyły się warsztaty dla przedstawicieli stowarzyszeń w Brukseli
18 kwietnia 2024 roku w hotelu The Hoxton Brussels Zagraniczny Ośrodek POT w Brukseli…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Wiener: Polacy na majówkę zaciskają pasa. Większość zostanie w domu
Tegoroczna majówka będzie długa – biorąc trzy dni urlopu możemy przedłużyć weekend do…
0 Komentarzy5 Minuty
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty