Tourist Polska uruchamia innowacyjną aplikację „Gotowy na Wakacje”
Biuro podróży Tourist Polska jako pierwsze w kraju wprowadziło i uruchomiło aplikację „Gotowy na Wakacje”, stworzoną przez firmę Sykon. Narzędzie nie tylko ułatwia planowanie i organizację podróży, ale także oferuje możliwości marketingowe oraz wykorzystuje sztuczną inteligencję (AI) do dostarczania spersonalizowanych treści i rekomendacji dla klientów.
Aplikacja „Gotowy na Wakacje” pozwala użytkownikom w łatwy i intuicyjny sposób przeglądać oferty, rezerwować wycieczki i korzystać z interaktywnych porad turystycznych. Jej algorytmy analizują preferencje klientów, dopasowując oferty do ich indywidualnych oczekiwań, co znacząco podnosi jakość obsługi i komfort planowania podróży.
Nowoczesne narzędzie marketingowe dla branży turystycznej
Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji aplikacja pełni także funkcję potężnego narzędzia marketingowego. Pozwala biurom podróży na precyzyjne targetowanie ofert, automatyczne rekomendacje oraz personalizowane kampanie reklamowe dostosowane do profilu użytkownika. System AI analizuje historię wyszukiwań i rezerwacji, dzięki czemu może sugerować atrakcyjne propozycje podróży w idealnym momencie.
„Turystyka to branża, w której personalizacja usług odgrywa kluczową rolę. Dzięki aplikacji Gotowy na Wakacje nasi klienci otrzymują treści dopasowane do ich preferencji, a my jako biuro podróży mamy dostęp do innowacyjnych rozwiązań marketingowych, które pozwalają nam skuteczniej docierać do podróżnych i inspirować ich do odkrywania nowych miejsc” – mówi Sebastian Nasiłowski, prezes Tourist Polska.
Szansa na technologiczny rozwój dla mniejszych organizatorów turystyki
Oprócz szerokich możliwości dla dużych biur podróży, aplikacja Gotowy na Wakacje otwiera także nowe perspektywy dla mniejszych organizatorów turystyki.
„Gotowy na Wakacje to aplikacja, która umożliwia mniejszym organizatorom uczestniczyć w wyścigu technologicznym, w którym startują duże podmioty turystyczne. Dzięki temu, pomimo mniejszych nakładów kapitałowych, mogą mieć dostęp do nowoczesnych narzędzi technologicznych i skuteczniej konkurować na rynku” – podkreśla Mariusz Galus, prezes firmy Sykon, firmy odpowiedzialnej za stworzenie aplikacji oraz właściciela systemu dla organizatorów N-Sykon.
Dzięki temu mniejsze biura podróży mogą skutecznie docierać do klientów, automatyzować obsługę rezerwacji, a także korzystać z zaawansowanych analiz i prognoz, które do tej pory były dostępne głównie dla największych graczy na rynku. Aplikacja Gotowy na Wakacje jest dostępna na platformy iOS i Android.
POWIĄZANE WPISY
19 marca 2025
Morza marzeń. Rejsy z Itaką
Z roku na rok dynamicznie rośnie popularność rejsów wycieczkowych. Rejsy stają się stylem…
0 Komentarzy9 Minuty
18 marca 2025
Wielkanoc tańszą alternatywą dla majówki 2025
W tym roku długi majowy weekend wypada wyjątkowo blisko świąt Wielkanocnych. Oba terminy…
0 Komentarzy7 Minuty
18 marca 2025
31 tys. Polaków odwiedziło Maltę w styczniu
Malta od dłuższego czasu cieszyła się popularnością wśród polskich turystów, jednak w tym…
0 Komentarzy1 Minuty
17 marca 2025
Biura podróży – ceny imprez turystycznych zaczynają spadać
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 marca 2025
Śląskie powołuje Klub Ambasadora Kongresów
Utworzenie drugiego w Polsce regionalnego Klubu Ambasadora Kongresów polskich jest szansą…
0 Komentarzy4 Minuty
10 marca 2025
Rainbow z nową kampanią „Będzie co wspominać”
Marka Rainbow prezentuje swoją najnowszą kampanię reklamową „Będzie co wspominać”, której…
0 Komentarzy2 Minuty
10 marca 2025
Biura podróży – w marcu powrót wysokich cen imprez turystycznych
Największe spadki cen w ostatnim tygodniu odnotowano w Portugalii i na Teneryfie – o 192…
0 Komentarzy3 Minuty
10 marca 2025
Nekera i Turespaña zapraszają na spanish event: największe hiszpańskie wydarzenie branżowe w 2025 roku
Wkrótce odbędzie się kolejna edycja Spanish Event, prestiżowego corocznego wydarzenia…
0 Komentarzy2 Minuty
7 marca 2025
Strelicje na klifach, czyli z Itaką na Maderę
Touroperator na Maderę wysyła klientów od 2007 roku. Dzięki doświadczeniu i długoletniej…
0 Komentarzy12 Minuty