TOP Touristik odnotowuje 40 proc. proc. wzrost rezerwacji na Maltę w 2025 roku

TOP Touristik touroperator specjalizujący się w dynamicznym pakietowaniu odnotował wzrost liczby rezerwacji na Maltę w styczniu 2025 roku w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. Najnowsze dane pokazują zmieniające się preferencje podróżnych oraz rosnące zainteresowanie elastycznymi rozwiązaniami turystycznymi wśród polskich klientów.
W porównaniu do stycznia 2024 roku liczba rezerwacji wzrosła o 40 proc., a liczba pasażerów zwiększyła się o 44 proc. Ten rosnący popyt przełożył się na 72 proc. wzrost przychodów, osiągając poziom 3,4 mln zł. Ponadto, średnia wartość rezerwacji wzrosła o 23 proc., co świadczy o tym, że polscy podróżni coraz częściej wybierają wyjazdy o wyższym standardzie i bardziej kompleksowe pakiety.
Wyraźnie widać zmiany w nawykach rezerwacyjnych – coraz więcej klientów decyduje się na pobyty all-inclusive, które obecnie stanowią 32 proc. wszystkich rezerwacji (w porównaniu do 18 proc. rok wcześniej). Równocześnie krótsze, 3-5-dniowe wyjazdy zyskały na popularności, co wskazuje na trend częstszych, ale bardziej kompaktowych podróży. Spada natomiast zainteresowanie pakietami obejmującymi jedynie śniadania, co jeszcze bardziej podkreśla rosnące znaczenie opcji all-inclusive.
Firma odnotowuje również wzrost zainteresowania podróżami do innych kierunków, co potwierdza ogólny trend dynamicznego rozwoju branży turystycznej w Polsce. Mimo niepewności gospodarczej polski rynek turystyczny wciąż dynamicznie się rozwija, przewyższając wzrost obserwowany w niektórych krajach sąsiednich. Polscy podróżni wykazują silny apetyt na wyjazdy, napędzany większymi możliwościami finansowymi i lepszą dostępnością lotów. Niemniej jednak wahania kursów walut i rosnące koszty pozostają czynnikami, które warto obserwować w nadchodzących miesiącach.
„Te wyniki potwierdzają, że polscy podróżni coraz chętniej wybierają elastyczne i wartościowe rozwiązania dynamicznego pakietowania. Nasza zdolność do dostosowywania ofert do potrzeb klientów napędza rekordowy wzrost” – powiedział dr Daniel Esavandi, CEO TOP Touristik.
POWIĄZANE WPISY
19 marca 2025
Morza marzeń. Rejsy z Itaką
Z roku na rok dynamicznie rośnie popularność rejsów wycieczkowych. Rejsy stają się stylem…
0 Komentarzy9 Minuty
18 marca 2025
Wielkanoc tańszą alternatywą dla majówki 2025
W tym roku długi majowy weekend wypada wyjątkowo blisko świąt Wielkanocnych. Oba terminy…
0 Komentarzy7 Minuty
18 marca 2025
31 tys. Polaków odwiedziło Maltę w styczniu
Malta od dłuższego czasu cieszyła się popularnością wśród polskich turystów, jednak w tym…
0 Komentarzy1 Minuty
17 marca 2025
Biura podróży – ceny imprez turystycznych zaczynają spadać
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 marca 2025
Śląskie powołuje Klub Ambasadora Kongresów
Utworzenie drugiego w Polsce regionalnego Klubu Ambasadora Kongresów polskich jest szansą…
0 Komentarzy4 Minuty
10 marca 2025
Rainbow z nową kampanią „Będzie co wspominać”
Marka Rainbow prezentuje swoją najnowszą kampanię reklamową „Będzie co wspominać”, której…
0 Komentarzy2 Minuty
10 marca 2025
Biura podróży – w marcu powrót wysokich cen imprez turystycznych
Największe spadki cen w ostatnim tygodniu odnotowano w Portugalii i na Teneryfie – o 192…
0 Komentarzy3 Minuty
10 marca 2025
Nekera i Turespaña zapraszają na spanish event: największe hiszpańskie wydarzenie branżowe w 2025 roku
Wkrótce odbędzie się kolejna edycja Spanish Event, prestiżowego corocznego wydarzenia…
0 Komentarzy2 Minuty
7 marca 2025
Strelicje na klifach, czyli z Itaką na Maderę
Touroperator na Maderę wysyła klientów od 2007 roku. Dzięki doświadczeniu i długoletniej…
0 Komentarzy12 Minuty