TOP Touristik coraz silniejszy w Polsce
Niemiecka marka obecna na polskim rynku od 2015 roku z optymizmem patrzy na przyszły rok, licząc na jeszcze większe wzrosty sprzedaży. Oferta Lato 2020 jest już dostępna, przy czym zwiększona została liczba połączeń obsługiwanych przez tanie linie – touroperator stawia na pakiety dynamiczne.
W ubiegłym roku TOP Touristik obsłużył w Polsce ok. 10 tys. klientów i ma nadzieję, że w 2019 przekroczyć barierę 15 tys. klientów. Jeden z dwudziestu największych touroperatorów w Polsce w przyszłym roku chce zwiększyć zasięg rozpoznawalności marki TOP Touristik. Optymistyczne prognozy na 2020 daje obserwacja przedsprzedaży oferty na przyszłoroczne lato – widać znaczny wzrost liczby rezerwacji, na poziomie podobnym do ubiegłorocznego.
Więcej egzotyki
W sezonie 2020 TOP Touristik zwiększył produkt na rynku egzotycznym – głównie w Tajlandii i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, zauważył duże zainteresowanie tym kierunkiem wśród klientów i otrzymuje atrakcyjne ceny od kontrahentów.
Touroperator stawia w dużej mierze na pakiety dynamiczne. Zwiększona została siatka połączeń z polskich lotnisk, w tym przede wszystkim tych dostępnych z Warszawy, Katowic i Krakowa, obsługiwanych przez Ryanair i WizzAir.
Prawdziwe dynamiczne pakietowanie
„Znajomość dynamicznego pakietowania sukcesywnie się zwiększa, duża liczba agentów turystycznych przekonuje się do tego typu rozwiązania na polskim rynku. Jest to jeszcze dość “specyficzne” pojęcie w żargonie turystycznym, jednak zaznajomienie się z produktem daje agentom szerokie możliwości podczas prezentacji oferty. Mają możliwość wyboru niestandardowej liczby dni pobytu dla klientów, mogą również wybierać spośród wielu lotnisk w Polsce, jak i za granicą. Możemy zauważyć, że duży touroperatorze w Polsce również zaczynają bratać się z dynamicznym pakietowaniem” – tłumaczy dr Daniel Esavandi – jeden z założycieli i CEO TOP Touristik.
Dynamiczne pakietowanie wymaga specjalistycznych narzędzi rezerwacyjnych, a takimi nie posługuje się wiele firm na polskim rynku. To jeden z powodów, dla których TOP Touristik bardzo szybko zyskał w Polsce popularność – przeniósł sprawdzone w Niemczech rozwiązania technologiczne. Firma już w 2018 roku została uznana za 19. największego touroperatora w Polsce (ranking Wiadomości Turystycznych Touroperatorzy 2018). Celem na polskim rynku jest wejście do pierwszej dziesiątki.
Cel: 10 tys. hoteli
TOP Touristik założyła w 2015 roku grupa niemieckich inwestorów, z wieloletnim doświadczeniem w projektach turystycznych na rynku niemieckim. Korzysta z 15-letniego doświadczenia w pakietowaniu dynamicznym oraz ze współpracy z wysokiej jakości globalnymi kontrahentami na całym świecie.
W ofercie firmy znajduje się ponad 3 tys. hoteli na całym świecie. Do głównych kierunków produktu należą: Hiszpania, Malta i Cypr. Planuje zwiększyć liczbę kierunków oraz liczbę hoteli do 10 tys. hoteli, aby zwiększyć opcje wyboru oferty dla agentów turystycznych i ich klientów.
„Cały czas udoskonalamy nasz produkt turystyczny i staramy się uruchamiać nowe kierunki dla naszych klientów, w tym roku nowościami w naszym portfolio są: Turcja, Egipt, Singapur i Wietnam. Wkrótce dołączymy do nich Stany Zjednoczone. Dajemy elastyczność w doborze terminu, długości pobytu, a także miejsca wylotu klientom” – mówi dr Daniel Esavandi.
Ceny w czasie rzeczywistym
Ceny ofert TOP Touristik są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Koszt rezerwacji jest potwierdzany niezwłocznie tego samego dnia we wszystkie dni robocze.
Zgodnie z prawem turystycznym obowiązującym w Polsce, touroperator posiada gwarancję ubezpieczeniową TU Europa, w wysokości 2,16 mln zł (dla organizatorów, którzy oferują pakiety turystyczne w oparciu o przeloty tanimi i regularnymi liniami lotniczymi oraz czarterami). TOP Touristik jest członkiem Polskiego Związku Organizatorów Turystyki oraz Polskiej Izby Turystyki.
Materiał powstał we współpracy z marką TOP Touristik.
POWIĄZANE WPISY
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 lipca 2024
Badanie GfK i eSky.pl: Polacy chętniej jeżdżą na wakacje poza szczytem sezonu. 33 proc. wyjedzie w czerwcu lub wrześniu
Jedna trzecia Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje poza szczytem sezonu. Połowa z nich…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Według Polaków do all inclusive warto dopłacić ok 500 zł. Wybierają ten typ wypoczynku nie tylko ze względu na alkohol
Wbrew obiegowym opiniom alkohol jest jednym z mniej istotnych powodów, dla którego…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Rejsy z Rainbow: luksus kurortu z bogatym programem objazdówki
Z myślą o miłośnikach komfortu i ciekawych destynacji biuro podróży Rainbow przygotowało…
0 Komentarzy8 Minuty
8 lipca 2024
Biura podróży – rosną ceny sierpniowych imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 lipca 2024
Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki No Limits by Itaka
Marka No Limits by Itaka rozwija produkt adresowany do osób poszukujących aktywnego…
0 Komentarzy1 Minuty