TOP Touristik: 78 proc. wzrost wyjazdów do Hiszpanii
fot.: materiały prasowe
Polski touroperator TOP Touristik, specjalizujący się w pakietach dynamicznych, aktywnie wzmacnia swoją pozycję na rynku. Niedawno firma uczestniczyła w Road Show Meet Hiszpania 2025 oraz Aviareps Roadshow, prezentując swoją ofertę i budując strategiczne partnerstwa.
TOP Touristik koncentruje się na promowaniu destynacji takich jak Hiszpania, Malta, Cypr i Portugalia. Wydarzenia takie jak Road Show Meet Hiszpania 2025 oraz Aviareps Roadshow pozwoliły firmie zaprezentować swoje podejście do pakietów dynamicznych, co przyczyniło się do nawiązania strategicznych partnerstw z agentami turystycznymi oraz organizacjami branżowymi.
W ramach Road Show Meet Hiszpania 2025 w Warszawie, Lublinie, Rzeszowie i Krakowie, TOP Touristik zaprezentowało ofertę hiszpańskich destynacji i innowacyjne rozwiązania turystyczne. W Katowicach wydarzenie zostało połączone z warsztatami ALLinTOO, tworząc strefę hiszpańską, która dostarczyła szczegółowych informacji na temat turystycznego potencjału Hiszpanii. Wzrost sprzedaży wyjazdów do Hiszpanii o 78 proc. w 2024 roku świadczy o rosnącej popularności tego kierunku wśród polskich turystów.
Podczas Aviareps Roadshow w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku, TOP Touristik zaprezentowało swoje portfolio i jednocześnie nawiązało kontakty z międzynarodowymi liniami lotniczymi oraz organizacjami turystycznymi. Wydarzenia te wspierają rozwój oferty firmy w krajach takich jak Bułgaria, Malta, Maroko, Hiszpania, Jordania i Portugalia.
Podczas spotkań TOP Touristik zaprezentowało nowy materiał promocyjny, podkreślający zaangażowanie w wysoką jakość doświadczeń podróżniczych i różnorodność kierunków.
„Podczas wydarzenia zaprezentowaliśmy nasz nowy film promocyjny, który spotkał się z niezwykle pozytywnym odbiorem. Materiał doskonale oddaje unikalne podejście TOP Touristik do organizacji podróży oraz różnorodność naszej oferty. Cieszymy się, że nasza wizja i jakość usług są doceniane przez agentów turystycznych oraz partnerów biznesowych” – powiedział dr Daniel Esavandi.
TOP Touristik pozostaje wierne innowacjom i ekspansji, nieustannie dostosowując swoją ofertę do zmieniających się potrzeb podróżnych i partnerów branżowych. Firma planuje nowe inicjatywy promocyjne, wzmocnienie współpracy biznesowej i dalsze wsparcie dla agentów turystycznych.
POWIĄZANE WPISY
24 kwietnia 2025
Itaka wprowadza własną markę lotniczą. Air 001 wchodzi na rynek
Air 001 to nowy projekt Itaka Holdings. W odpowiedzi na potrzebę większej kontroli nad…
0 Komentarzy4 Minuty
23 kwietnia 2025
Abu Dhabi gościło najlepszych sprzedawców Itaki
Blisko 200 najlepszych partnerów sprzedażowych Itaki spotkało się w dniach 10–17 kwietnia…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2025
Rainbow Złotym Partnerem XVI Forum Promocji Turystycznej
Pozostało już kilka dni do kolejnej edycji Forum Promocji Turystycznej organizowanego…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2025
Rainbow: najlepsze zagraniczne kierunki na majówkę 2025
Biuro podróży Rainbow przygotowało przegląd kierunków na majówkę, które właśnie w tym…
0 Komentarzy7 Minuty
16 kwietnia 2025
Więcej lotów z Bydgoszczy do Turcji w sezonie letnim 2025
Port Lotniczy Bydgoszcz ogłosił rozszerzenie siatki połączeń do Turcji w sezonie letnim…
0 Komentarzy1 Minuty
12 kwietnia 2025
Powstał thriller inspirowany wyprawą z Rainbow
Wyprawa do Kenii zorganizowana przez biuro podróży Rainbow stała się inspiracją dla…
0 Komentarzy1 Minuty
12 kwietnia 2025
Zagraniczni turyści odkrywają Bieszczady. Liczba odwiedzających wzrosła o 52 proc. jesienią 2024
Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna poinformowała o wzroście liczby turystów…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Jak zmienia się świat podróży służbowych? Eksperci spotkali się na Forum Liderów Business Travel
Forum Liderów Business Travel, organizowane przez BCD Travel Poland, przyciągnęło do…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Wakacje.pl: Wielkanoc z widokiem na morze. Polacy coraz częściej świętują za granicą
Z danych biura Wakacje.pl wynika, że najczęściej wybieranymi kierunkami na Wielkanoc i…
0 Komentarzy5 Minuty