Świętokrzyskie promuje się na zimę

Spoty i billboardy reklamują świętokrzyskie stoki narciarskie, ale też serwisy internetowe: www.swietokrzyskie.travel oraz www.narty-swietokrzyskie.pl
Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Świętokrzyskiego (ROT WŚ) startuje z pierwszą w historii telewizyjną kampanią promocyjną aktywnego wypoczynku zimowego w Górach Świętokrzyskich. Spoty oraz billboardy sponsorskie będą emitowane na antenie stacji TVN 24.
Kampania powstawała dzięki współpracy ROT WŚ oraz sześciu ośrodków narciarskich z regionu, które współfinansują działania promocyjne.
Jacek Kowalczyk, prezes Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego, powiedział: „Dzięki pieniądzom unijnym oraz wkładowi stowarzyszenia, skupiającego sześć ośrodków narciarskich przeprowadzimy długą kampanię, prezentującą możliwości naszych stoków. Jesteśmy jednym z nielicznych województw w Polsce o ile nie jedynym, gdzie w stolicy województwa, czyli w Kielcach i to niemal w centrum miasta znajdują się dwa wyciągi narciarskie o znakomitej infrastrukturze. Chcemy to pokazać widzom z całej Polski”.
Małgorzata Wilk – Grzywna, dyrektor biura Zarządu ROT WŚ, dodała: „Na potrzeby kampanii przygotowano 30 -, i 15 – sekundowe wersje spoty reklamowe oraz 8 – sekundowe billboardy sponsorskie. Emisja spotów 30 sekundowych rozpocznie się 16 listopada. 1 grudnia zostaną one zamienione na spoty 15 – sekundowe, dodatkowo wzmocnione 8 – sekundowymi billboardami sponsorskimi przed i po prognozie pogody. Kampanię zakończymy w połowie stycznia, kiedy to będą emitowane już tylko 8 – sekundowe billboardy sponsorskie przy prognozie pogody”.
POWIĄZANE WPISY
14 lipca 2025
II Warszawskie Forum Turystyki i Rekreacji: „Zarządzanie turystyką i rekreacją – wczoraj, dziś i jutro” już 28 listopada
Społeczna Akademia Nauk wraz ze Szkołą Główną Gospodarstwa Wiejskiego zapraszają na II…
0 Komentarzy2 Minuty
10 lipca 2025
Gubałówka zaprasza na lato 2025: plaża w górach, sport i góralski folklor
Na czas wakacji Gubałówka - jeden z najchętniej odwiedzanych ośrodków turystycznych Grupy…
0 Komentarzy1 Minuty
10 lipca 2025
Od Szkocji po Mazowsze. V edycja Dnia Szkockiego w Jadowie
Jadów po raz piąty zamienił się w szkocką stolicę Mazowsza. 5 lipca odbyła się kolejną…
0 Komentarzy4 Minuty
9 lipca 2025
Gniezno: Widowisko „Milenium Koronacji Bolesława Chrobrego” przyciągnie 12 tys. widzów
W sierpniu 2025 roku odbędzie w Gnieźnie plenerowe widowisko historyczno-teatralne…
0 Komentarzy1 Minuty
7 lipca 2025
Compensa: Polacy coraz częściej planują urlop poza latem
Rozpoczęły się letnie wakacje. Choć tradycyjnie kojarzą się z urlopem, rośnie liczba…
0 Komentarzy4 Minuty
7 lipca 2025
Ranking UIA 2024: Polska na 21. miejscu w organizacji konferencji
Polska potwierdziła swoją pozycję na arenie międzynarodowej jako atrakcyjna destynacja…
0 Komentarzy2 Minuty
7 lipca 2025
Ruszyła kolejna edycja kampanii „Polska. Więcej niż myślisz!”
Na początku lipca ruszyła kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii „Polska. Więcej niż…
0 Komentarzy2 Minuty
4 lipca 2025
Letnia akcja kulinarna PLOT: wielkopolskie smaki w nowoczesnej interpretacji
W lipcu i sierpniu 2025 roku w Poznaniu i okolicach odbędzie się akcja „Smaczne lato w…
0 Komentarzy2 Minuty
3 lipca 2025
Sopot i Visa rozpoczynają program analizy zwyczajów płatniczych turystów
Sopot, we współpracy z Visa, uruchamia od lipca 2025 roku program mający na celu poznanie…
0 Komentarzy2 Minuty