Świat MICE w Warszawie

Pierwsza w tym roku edycja Meet the Bidder przyciągnęła wystawców z czterech kontynentów. Zainteresowanie Polską jako kierunkiem dla branży incentive stale rośnie.
Ponad 100 przedstawicieli polskich agencji incentive odbywało spotkania biznesowe przy trzydziestu ośmiu stolikach. 13 marca w warszawskim hotelu Sound Garden odbyła się 21. już edycja „Meet the Bidder”, czyli workshopu dla branży spotkań. Marcowa edycja organizowana jest przeważnie niedługo po targach ITB, tak aby wystawcy z najdalszych zakątków świata mogli połączyć przyjazd do Niemiec z wizytą w Polsce.
Przygotowani wystawcy
W tym roku organizatorom wydarzenia, czyli firmie Travel Bidder, udało się zaprosić wystawców m.in. z: Afryki, Ameryki Południowej i Azji, ale także z tych bliższych: Słowacji, Czech, Węgier. Zwiększyła się też liczba stałych partnerów Travel Biddera, który jest oficjalnym reprezentantem kilku zagranicznych firm DMC (Destination Management Companies) w Polsce. Wśród partnerów znajdują się: Asian Trails, Travco,, Acercar Viajes, ECT events & meetings z Dominikany oraz Special Interest Travel z Malty.
Głównym partnerem wydarzenia jest SITE Poland, którego udział polega przede wszystkim na przygotowaniu zagranicznych wystawców do rozmów z polskimi agencjami. Podczas prezentacji poprzedzającej workshop eksperci z SITE Poland wyjaśniają, na czym polega specyfika polskiego rynku i czego oczekuje polski klient korzystający z usług typu MICE.
Kreatywne podejście do klienta
„Zainteresowanie polskim rynkiem branży spotkań jest coraz większe. Mamy kreatywnych organizatorów, którzy trzymają wysoki poziom usług. Ulubionym kierunkiem polskich klientów pozostaje Hiszpania, ze względu na gwarancję pogody i szeroką ofertę. Klienci ciągle szukają nowych doświadczeń, przeżyć. Popularnością cieszą się wydarzenia związane z kulinariami, gotowaniem, wydarzenia kreatywne, niecodzienne. Klienci chcą mieć kontakt z lokalną społecznością, doświadczyć czegoś głębszego, nietypowego.” – komentuje Katarzyna Kałuża-Nawrot, business development director w Travel Bidderze.
„Każdy rynek ma swoją specyfikę, staramy się przekazać naszym partnerom wiedzę o polskim kliencie. Dla nas np. lunch w ogrodzie pomarańczowym będzie ciekawym, fajnym przeżyciem, dla Greków i Hiszpanów to codzienność i coś zwyczajnego. Dlatego tak ważne są spotkania i prezentacje, które pozwalają zdobyć wiedzę o kliencie” – dodaje.
Jak szacuje Travel Bidder, obecnie na polskim rynku działa ok. 110 agenci incentive i ponad 150 agencji robiących wyjazdy szyte na miarę.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
24 listopada 2025
Travelist.pl: Polacy coraz wcześniej rezerwują wyjazdy na lato 2026. Bałtyk pozostaje liderem
Polscy turyści coraz wcześniej planują wakacyjny wypoczynek. Jak wynika z danych portalu…
0 Komentarzy3 Minuty










