Sun & Snow wprowadza nowości do wakacyjnej oferty

Firma Sun & Snow zarządzająca wynajmem ponad 2,7 tys. apartamentów, w ponad 50 miejscowościach wypoczynkowych oraz miastach w Polsce, przygotowała ofertę wakacyjną. Po okresie tzw. first minut firma skupia się na opracowaniu rabatów na wybrane kierunki oraz pakietów – co stanowi nowość w ofercie operatora.
Tegoroczna oferta letnia, która opracowało Sun & Snow, będzie pierwszą w historii, która w całości obejmie program lojalnościowy, w którym na turystów czekają dodatkowe rabaty czy system poleceń. Rabat w wysokości 5 proc., będzie naliczany już od pierwszego pobytu, zaś wraz ze zgromadzonymi punktami będzie on rósł nawet do 10 proc. Część programu stanowić będzie również system poleceń wśród klientów, gdzie po wygenerowania kodu polecającego i przekazaniu go osobie, która nie jest jeszcze klientem Sun & Snow, uczestnik programu otrzyma również zniżkę dla siebie.
„Tegoroczne lato będzie bardzo intensywne dla branży turystycznej. Widzimy rosnące zainteresowanie naszą ofertą, ale także działania konkurencji, która również szykuje wiele atrakcji. W tym roku – po sukcesie akcji first minut promujemy nasze resorty, gdzie co tydzień pojawiają się ciekawe zniżki na wybrane miasta oraz gdzie po raz pierwszy oferujemy ciekawe pakiety, np.” Dzieci wypoczywają taniej” czy „W góry nad wodę” – mówi Mariola Skorupa, dyrektor sprzedaży i marketingu Sun & Snow.
Spośród atrakcyjnych kierunków wypoczynku w tegoroczne wakacje, Sun & Snow, szczególnie poleca resort w Białce Tatrzańskiej, Zakopane Lipki Park, Resort Szklarska Poręba, Czarna Góra Resort, Kołobrzeg czy Jastrzębia Góra Residence. Ofertę tą wspiera w czerwcu akcja „Upoluj swoje miasto z rabatem 200 zł”, gdzie co tydzień czeka na turystów nowa oferta, a dzięki usłudze PayPo można zapłać za rezerwację, nawet po 30 dniach. Dodatkowo w czerwcu Sun & Snow przygotowało ofertę, w której do każdego dwudniowego pobytu, można dobrać jedną dobę gratis czy zabrać pupila za darmo.
„W tym roku wiele obiecujemy sobie, po wprowadzeniu do oferty pakietów, które dodatkowo oferują nie tylko śniadania, ale szereg atrakcji, takich jak animacje dla dzieci, kino plenerowe czy wspólne grillowanie. Na razie w ramach testów wprowadziliśmy takie usługi w Białce Tatrzańskiej i Czarna Góra Resort, jednak liczymy, że takich miejsc na mapie obsługiwanych przez nas będzie coraz więcej” – dodaje Mariola Skorupa z Marketingu Sun & Snow.
Jak zauważa Sun & Snow obecnie większość pobytów jest rezerwowanych znacznie wcześniej niż w latach ubiegłych. Do tej pory istotnym trendem było wstrzymywanie się turystów z rezerwacjami do ostatniej chwili, co wynikało zarówno z obaw dotyczących pogody, ale także świeżych wspomnień związanych z zakazami wyjazdów w okresie pandemii czy obaw dotyczących wzrostu cen. Obecnie wg. danych Sun & Snow, większość atrakcyjnych ofert jest rezerwowana minimum na 2-4 tygodnie przed datą przyjazdu.
POWIĄZANE WPISY
24 listopada 2025
IGHP: Październik przyniósł stabilne wyniki w polskich hotelach
Obłożenie hoteli w Polsce w październiku 2025 roku utrzymało się na stabilnym poziomie, a…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2025
Otwarto nowy najwyższy hotel na świecie – Ciel Dubai Marina
15 listopada 2025 roku oficjalnie otwarto Ciel Dubai Marina, należący do Vignette…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2025
Hotel Mercure Warszawa Centrum zorganizował wernisaż „Konie, Byki, Limeryki”
Hotel Mercure Warszawa Centrum zorganizował wernisaż zatytułowany „Konie, Byki,…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2025
TRIBE współpracuje z ASP Wrocław i MIXD w projekcie edukacyjnym dla studentów
TRIBE ogłasza rozpoczęcie projektu edukacyjnego „Exploring TRIBE” realizowanego we…
0 Komentarzy2 Minuty
12 listopada 2025
Arche otworzy hotel Metalowiec w Muszynie
Arche SA przygotowuje otwarcie nowego hotelu w Muszynie. Arche Metalowiec Muszyna,…
0 Komentarzy2 Minuty
7 listopada 2025
Mazury bez tłumów: Karwica przyciąga miłośników ciszy i natury
Coraz więcej Polaków wybiera Mazury zamiast zagranicznych kurortów, szukając ciszy,…
0 Komentarzy6 Minuty
6 listopada 2025
Accor podsumowuje wyniki za trzeci kwartał 2025 roku
Grupa Accor poinformowała o wzroście przychodów w trzecim kwartale 2025 roku o 3,1 proc.…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2025
GRIFID Hotels prezentuje pięciogwiazdkowy hotel Noa w Złotych Piaskach
Grupa GRIFID Hotels prezentuje swój najnowszy obiekt - pięciogwiazdkowy hotel GRIFID Noa,…
0 Komentarzy2 Minuty










