Sun & Fun Holidays odświeżył logotyp
Nowy logotyp Sun & Fun Holidays nie różni się od poprzedniego layoutem, lecz typografią. Jak napisał touroperator w komunikacie, unowocześniony znak graficzny jest symbolem zmian, jakie zachodzą w biurze podróży.
Od dzisiaj Sun & Fun Holidays posługuje się nowym logo. Przez ponad 15 lat, od początku funkcjonowania na polskim rynku, biuro podróży nie wprowadzało znaczących zmian w identyfikacji wizualnej.
„Decyzja o odświeżeniu logo, została poparta potrzebą unowocześnienia znaku. Po połączeniu z Blue Style, jednym z największych czeskich touroperatorów, Sun & Fun Holidays dynamicznie się rozwija realizując strategię stabilnego wzrostu” – napisała w komunikacie Magdalena Plutecka, PR & marketing manager Sun&Fun Holidays.
Na pierwszy rzut oka nowe logo nie różni się znacząco od pierwowzoru.
Zachowano kolorystykę – dominującą barwę pomarańczową oraz kolory: granatowy i biały, a także charakterystyczne, nawiązujące do wypoczynku motywy słońca i fali, które współgrają z nazwą firmy.
Jak napisała Magdalena Plutecka, dzięki zastosowaniu prostszej i łagodniejszej dla oka czcionki, nowa identyfikacja wizualna jest znacznie czytelniejsza i bardziej praktyczna.
„Logo doskonale uzupełnia odświeżony wizerunek Sun & Fun Holidays i odzwierciedla ideę stabilnego, nowoczesnego i dynamicznie rozwijającego się biura podróży, które zmienia się dla polskiego klienta” – mówi Natalia Knap, dyrektor ds. marketingu Blue Style. „Znak jest nowoczesny i bardziej czytelny, a jednocześnie zachowuje ciągłość z dotychczasową identyfikacją wizualną. To logiczna konsekwencja strategicznych zmian, które zachodzą w naszej marce” – dodaje.
Sun & Fun Holidays rozpoczął sprzedaż wycieczek na Lato 2020 już we wrześniu, zwiększając program czarterowy o 25 proc. W pierwszej połowie października do biur podróży w całej Polsce dotrze najnowszy katalog touroperatora. Oprócz zmienionego layoutu, klienci znajdą w nim nowości produktowe.
Biuro podróży zaprezentuje je na wyjeździe Vip Sun & Fun Mega Tour na Djerbie, na który wspólnie z Tunezyjską Organizacją Turystyczną zaprosił swoich najlepszych partnerów.
Wprowadzeniu nowego katalogu będzie towarzyszyć intensywna kampania reklamowa na siatkach wielkoformatowych oraz w radiu.
Od lipca touroperator ma też nową stronę internetową z szybką i intuicyjną wyszukiwarką ofert, a także z prostszym procesem dokonywania rezerwacji. Strona jest dostosowana do urządzeń mobilnych.
POWIĄZANE WPISY
18 marca 2025
Wielkanoc tańszą alternatywą dla majówki 2025
W tym roku długi majowy weekend wypada wyjątkowo blisko świąt Wielkanocnych. Oba terminy…
0 Komentarzy7 Minuty
18 marca 2025
31 tys. Polaków odwiedziło Maltę w styczniu
Malta od dłuższego czasu cieszyła się popularnością wśród polskich turystów, jednak w tym…
0 Komentarzy1 Minuty
17 marca 2025
Biura podróży – ceny imprez turystycznych zaczynają spadać
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 marca 2025
Śląskie powołuje Klub Ambasadora Kongresów
Utworzenie drugiego w Polsce regionalnego Klubu Ambasadora Kongresów polskich jest szansą…
0 Komentarzy4 Minuty
10 marca 2025
Rainbow z nową kampanią „Będzie co wspominać”
Marka Rainbow prezentuje swoją najnowszą kampanię reklamową „Będzie co wspominać”, której…
0 Komentarzy2 Minuty
10 marca 2025
Biura podróży – w marcu powrót wysokich cen imprez turystycznych
Największe spadki cen w ostatnim tygodniu odnotowano w Portugalii i na Teneryfie – o 192…
0 Komentarzy3 Minuty
10 marca 2025
Nekera i Turespaña zapraszają na spanish event: największe hiszpańskie wydarzenie branżowe w 2025 roku
Wkrótce odbędzie się kolejna edycja Spanish Event, prestiżowego corocznego wydarzenia…
0 Komentarzy2 Minuty
7 marca 2025
Strelicje na klifach, czyli z Itaką na Maderę
Touroperator na Maderę wysyła klientów od 2007 roku. Dzięki doświadczeniu i długoletniej…
0 Komentarzy12 Minuty
7 marca 2025
Africa Showcase Roadshow po raz trzeci w Polsce
Africa Showcase Roadshow odbył się w zeszłym tygodniu w Polsce, Czechach oraz - po raz…
0 Komentarzy2 Minuty