Sun & Fun Holidays odświeżył logotyp

Nowy logotyp Sun & Fun Holidays nie różni się od poprzedniego layoutem, lecz typografią. Jak napisał touroperator w komunikacie, unowocześniony znak graficzny jest symbolem zmian, jakie zachodzą w biurze podróży.
Od dzisiaj Sun & Fun Holidays posługuje się nowym logo. Przez ponad 15 lat, od początku funkcjonowania na polskim rynku, biuro podróży nie wprowadzało znaczących zmian w identyfikacji wizualnej.
„Decyzja o odświeżeniu logo, została poparta potrzebą unowocześnienia znaku. Po połączeniu z Blue Style, jednym z największych czeskich touroperatorów, Sun & Fun Holidays dynamicznie się rozwija realizując strategię stabilnego wzrostu” – napisała w komunikacie Magdalena Plutecka, PR & marketing manager Sun&Fun Holidays.
Na pierwszy rzut oka nowe logo nie różni się znacząco od pierwowzoru.


Zachowano kolorystykę – dominującą barwę pomarańczową oraz kolory: granatowy i biały, a także charakterystyczne, nawiązujące do wypoczynku motywy słońca i fali, które współgrają z nazwą firmy.
Jak napisała Magdalena Plutecka, dzięki zastosowaniu prostszej i łagodniejszej dla oka czcionki, nowa identyfikacja wizualna jest znacznie czytelniejsza i bardziej praktyczna.
„Logo doskonale uzupełnia odświeżony wizerunek Sun & Fun Holidays i odzwierciedla ideę stabilnego, nowoczesnego i dynamicznie rozwijającego się biura podróży, które zmienia się dla polskiego klienta” – mówi Natalia Knap, dyrektor ds. marketingu Blue Style. „Znak jest nowoczesny i bardziej czytelny, a jednocześnie zachowuje ciągłość z dotychczasową identyfikacją wizualną. To logiczna konsekwencja strategicznych zmian, które zachodzą w naszej marce” – dodaje.
Sun & Fun Holidays rozpoczął sprzedaż wycieczek na Lato 2020 już we wrześniu, zwiększając program czarterowy o 25 proc. W pierwszej połowie października do biur podróży w całej Polsce dotrze najnowszy katalog touroperatora. Oprócz zmienionego layoutu, klienci znajdą w nim nowości produktowe.
Biuro podróży zaprezentuje je na wyjeździe Vip Sun & Fun Mega Tour na Djerbie, na który wspólnie z Tunezyjską Organizacją Turystyczną zaprosił swoich najlepszych partnerów.
Wprowadzeniu nowego katalogu będzie towarzyszyć intensywna kampania reklamowa na siatkach wielkoformatowych oraz w radiu.
Od lipca touroperator ma też nową stronę internetową z szybką i intuicyjną wyszukiwarką ofert, a także z prostszym procesem dokonywania rezerwacji. Strona jest dostosowana do urządzeń mobilnych.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
24 listopada 2025
Travelist.pl: Polacy coraz wcześniej rezerwują wyjazdy na lato 2026. Bałtyk pozostaje liderem
Polscy turyści coraz wcześniej planują wakacyjny wypoczynek. Jak wynika z danych portalu…
0 Komentarzy3 Minuty










