SITE Poland: linie lotnicze zaczynają być elastyczne

SITE Poland i linie lotnicze
Uczestnicy spotkania SITE Poland z liniami lotniczymi/fot. archiwum SITE Poland

Podczas spotkania SITE Poland z reprezentantami linii dało się zaobserwować większą elastyczność linii lotniczych w obecnie dynamicznie zmieniającej się sytuacji wywołanej rozprzestrzeniającym się koronawirusem.

W nawiązaniu do wcześniej ogłoszonej przez SITE Poland strategii „Good will policy” w poniedziałek zorganizowane zostało spotkanie z przedstawicielami linii lotniczych (PLL LOT, Alitalia, Emirates, KLM/AirFrance, Singapore Airlines, Turkish Airlines, Aegean, Latam, El Al, Ukraine Airlines i Time4Travel), członkami SITE Poland i reprezentacją SOIT, dotyczące dynamicznie zmieniającej się sytuacji rynkowej w związku z epidemią koronawirusa na świecie.

Prezes Site Poland, Grażyna Grot-Duziak, przedstawiła jakie inicjatywy branża incentive podjęła w ostatnich dwóch tygodniach, aby niwelować ryzyka, co komunikuje do klientów, rynku i mediów, a także z jakimi sytuacjami musi się zmagać nasza branżą. Uczestnicy spotkania, w formule brain stormingu razem szukali rozwiązań na teraz i na przyszłość.

Najważniejsze kwestie i idee, jakie się powtarzały podczas rozmów to: good will, szczerość, zaufanie, bezpieczeństwo, zrozumienie, potrzeby stron, partnerstwo, wsparcie wzajemne, dobro klienta, elastyczność, kreacja, przyszłość i sukces.

Grażyna Grot-Duziak, prezes Site Poland, powiedziała: “Naszemu spotkaniu towarzyszyły głównie pozytywne emocje, a niektórzy uczestnicy po spotkaniu wyszli uspokojeni, gdyż dowiedzieliśmy się m.in. na jaka pomoc linii lotniczych możemy liczyć w przypadku, gdy grupa utknie na kwarantannie. Z zadowoleniem obserwujemy większą elastyczność linii lotniczych w obecnie panującej i dynamicznie zmieniającej się sytuacji.
Good will policy to idea, którą będziemy propagować również w rozmowach z hotelami, DMC oraz innymi dostawcami. W tym bardzo niepewnym czasie razem musimy wypracowywać rozwiązania, które pomogą nam przetrwać i odbudować zaufanie klientów.”