SITE Poland: linie lotnicze zaczynają być elastyczne
![Uczestnicy spotkania SITE Poland z liniami lotniczymi SITE Poland i linie lotnicze](https://www.waszaturystyka.pl/wp-content/uploads/2020/03/SITE.jpg)
Podczas spotkania SITE Poland z reprezentantami linii dało się zaobserwować większą elastyczność linii lotniczych w obecnie dynamicznie zmieniającej się sytuacji wywołanej rozprzestrzeniającym się koronawirusem.
W nawiązaniu do wcześniej ogłoszonej przez SITE Poland strategii „Good will policy” w poniedziałek zorganizowane zostało spotkanie z przedstawicielami linii lotniczych (PLL LOT, Alitalia, Emirates, KLM/AirFrance, Singapore Airlines, Turkish Airlines, Aegean, Latam, El Al, Ukraine Airlines i Time4Travel), członkami SITE Poland i reprezentacją SOIT, dotyczące dynamicznie zmieniającej się sytuacji rynkowej w związku z epidemią koronawirusa na świecie.
Prezes Site Poland, Grażyna Grot-Duziak, przedstawiła jakie inicjatywy branża incentive podjęła w ostatnich dwóch tygodniach, aby niwelować ryzyka, co komunikuje do klientów, rynku i mediów, a także z jakimi sytuacjami musi się zmagać nasza branżą. Uczestnicy spotkania, w formule brain stormingu razem szukali rozwiązań na teraz i na przyszłość.
Najważniejsze kwestie i idee, jakie się powtarzały podczas rozmów to: good will, szczerość, zaufanie, bezpieczeństwo, zrozumienie, potrzeby stron, partnerstwo, wsparcie wzajemne, dobro klienta, elastyczność, kreacja, przyszłość i sukces.
Grażyna Grot-Duziak, prezes Site Poland, powiedziała: “Naszemu spotkaniu towarzyszyły głównie pozytywne emocje, a niektórzy uczestnicy po spotkaniu wyszli uspokojeni, gdyż dowiedzieliśmy się m.in. na jaka pomoc linii lotniczych możemy liczyć w przypadku, gdy grupa utknie na kwarantannie. Z zadowoleniem obserwujemy większą elastyczność linii lotniczych w obecnie panującej i dynamicznie zmieniającej się sytuacji.
Good will policy to idea, którą będziemy propagować również w rozmowach z hotelami, DMC oraz innymi dostawcami. W tym bardzo niepewnym czasie razem musimy wypracowywać rozwiązania, które pomogą nam przetrwać i odbudować zaufanie klientów.”
POWIĄZANE WPISY
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 lipca 2024
Badanie GfK i eSky.pl: Polacy chętniej jeżdżą na wakacje poza szczytem sezonu. 33 proc. wyjedzie w czerwcu lub wrześniu
Jedna trzecia Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje poza szczytem sezonu. Połowa z nich…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Według Polaków do all inclusive warto dopłacić ok 500 zł. Wybierają ten typ wypoczynku nie tylko ze względu na alkohol
Wbrew obiegowym opiniom alkohol jest jednym z mniej istotnych powodów, dla którego…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Rejsy z Rainbow: luksus kurortu z bogatym programem objazdówki
Z myślą o miłośnikach komfortu i ciekawych destynacji biuro podróży Rainbow przygotowało…
0 Komentarzy8 Minuty
8 lipca 2024
Biura podróży – rosną ceny sierpniowych imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 lipca 2024
Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki No Limits by Itaka
Marka No Limits by Itaka rozwija produkt adresowany do osób poszukujących aktywnego…
0 Komentarzy1 Minuty