SITE Poland: linie lotnicze zaczynają być elastyczne

Podczas spotkania SITE Poland z reprezentantami linii dało się zaobserwować większą elastyczność linii lotniczych w obecnie dynamicznie zmieniającej się sytuacji wywołanej rozprzestrzeniającym się koronawirusem.
W nawiązaniu do wcześniej ogłoszonej przez SITE Poland strategii „Good will policy” w poniedziałek zorganizowane zostało spotkanie z przedstawicielami linii lotniczych (PLL LOT, Alitalia, Emirates, KLM/AirFrance, Singapore Airlines, Turkish Airlines, Aegean, Latam, El Al, Ukraine Airlines i Time4Travel), członkami SITE Poland i reprezentacją SOIT, dotyczące dynamicznie zmieniającej się sytuacji rynkowej w związku z epidemią koronawirusa na świecie.
Prezes Site Poland, Grażyna Grot-Duziak, przedstawiła jakie inicjatywy branża incentive podjęła w ostatnich dwóch tygodniach, aby niwelować ryzyka, co komunikuje do klientów, rynku i mediów, a także z jakimi sytuacjami musi się zmagać nasza branżą. Uczestnicy spotkania, w formule brain stormingu razem szukali rozwiązań na teraz i na przyszłość.
Najważniejsze kwestie i idee, jakie się powtarzały podczas rozmów to: good will, szczerość, zaufanie, bezpieczeństwo, zrozumienie, potrzeby stron, partnerstwo, wsparcie wzajemne, dobro klienta, elastyczność, kreacja, przyszłość i sukces.
Grażyna Grot-Duziak, prezes Site Poland, powiedziała: “Naszemu spotkaniu towarzyszyły głównie pozytywne emocje, a niektórzy uczestnicy po spotkaniu wyszli uspokojeni, gdyż dowiedzieliśmy się m.in. na jaka pomoc linii lotniczych możemy liczyć w przypadku, gdy grupa utknie na kwarantannie. Z zadowoleniem obserwujemy większą elastyczność linii lotniczych w obecnie panującej i dynamicznie zmieniającej się sytuacji.
Good will policy to idea, którą będziemy propagować również w rozmowach z hotelami, DMC oraz innymi dostawcami. W tym bardzo niepewnym czasie razem musimy wypracowywać rozwiązania, które pomogą nam przetrwać i odbudować zaufanie klientów.”
POWIĄZANE WPISY
18 grudnia 2025
eSky: Polacy planują podróże z wyprzedzeniem. Wzrost rezerwacji do USA i Meksyku
Dane z internetowego biura podróży eSky pokazują, że Polacy coraz częściej planują…
0 Komentarzy3 Minuty
16 grudnia 2025
Blisko 200 agentów na Wielkiej Gali Nekera: sukcesy, wyróżnienia i plany na przyszłość
Blisko 200 agentów turystycznych oraz partnerzy biznesowi i przedstawiciele mediów wzięli…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
eSky: Rośnie zainteresowanie zimowymi wyjazdami do Hiszpanii, Portugalii i Maroka
Polacy coraz częściej planują ferie zimowe poza krajem, wybierając kierunki o…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Malta w czołówce wyborów użytkowników eSky
Malta od lat przyciąga Polaków swoją historią, śródziemnomorskim klimatem i urokiem. W…
0 Komentarzy2 Minuty
12 grudnia 2025
eSky: Rok 2026 sprzyja podróżom. Polacy mogą wykorzystać do 61 dni wolnych
Według danych eSky, rok 2026 stwarza Polakom okazję do maksymalnego wykorzystania dni…
0 Komentarzy3 Minuty
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty










