Singapurska Izba Turystyki startuje z globalną kampanią „Made in Singapore”
Singapurska Izba Turystyki (STB) przedstawiła swoją najnowszą globalną kampanię „Made in Singapore”, której głównym celem jest zainspirowanie podróżnych do wyboru Singapuru jako miejsca wypoczynku. Nowa inicjatywa kładzie nacisk na przekształcanie zwyczajnych rzeczy w wyjątkowe doświadczenia, prezentując różnorodne atrakcje dostępne w tym kraju.
Kampania nadaje nowy wymiar marce „Passion Made Possible” i zwraca uwagę na kwintesencję doświadczeń Singapuru, od kultowych atrakcji po te ukryte.
„Kampania Made in Singapore opiera się na naszej marce Passion Made Possible, która odzwierciedla singapurskiego ducha realizacji indywidualnych pasji i tworzenia nowych możliwości. Poprzez tę kampanię chcielibyśmy wzmocnić wizerunek Singapuru jako kierunku turystycznego, który przemienia wyobraźnię w rzeczywistość. Naszym celem jest pokazanie, jak codzienne, zwyczajne chwile stają się niezwykłe i niezapomniane, dzięki przeżywaniu ich tylko w Singapurze – aby zachęcić turystów do podróży tutaj” – powiedział Kenneth Lim, Assistant Chief Executive (Marketing Group) w STB.
Singapur – miejsce pełne inspiracji
Badanie przeprowadzone w listopadzie 2021 roku z udziałem ponad 3 tys. respondentów na 10 rynkach zagranicznych wykazało, że ponad 60 proc. osób szuka podróży bardziej świadomych, a blisko 80 proc. osób planujących podróże szuka miejsc, które ich inspirują.
Celem kampanii Made in Singapore jest utrzymanie Singapuru w centrum uwagi i dotarcie do różnych osób podróżujących poprzez prezentację kluczowych walorów kraju: inspirującego miasta otoczonego przyrodą, które nie tylko tętni życiem i jest kosmopolityczne, ale także zakorzenione w silnym wielokulturowym dziedzictwie.
Aby zbudować więź emocjonalną i zainspirować do podróży do Singapuru, kampania przyjmuje śmiały i zabawny ton, oddający ducha miasta: poprzez pokazanie w nowym świetle tego, co znane, otrzymujemy wakacje pełne przeżyć. Od „kąpieli w lesie” w nieoczekiwanym otoczeniu kaskad deszczu wodospadu Rain Vortex na lotnisku Jewel Changi, po posiłek w tradycyjnym centrum street food Lau Pa Sat i podziwianie kolorowego „pokazu lotniczego” w zupełnie nowym Ptasim Raju Mandai – Singapur zamienia wyobraźnię w prawdziwe doświadczenia dla podróżników.
POWIĄZANE WPISY
29 kwietnia 2024
Niższe ceny w hotelach Grupy PHH z Młodzieżową Kartą EURO26
Od kwietnia posiadacze Młodzieżowej Karty EURO26 mogą uzyskać 10 proc. zniżki na noclegi…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
23 kwietnia 2024
„Poland. More Than You Expected” – odbyły się warsztaty dla przedstawicieli stowarzyszeń w Brukseli
18 kwietnia 2024 roku w hotelu The Hoxton Brussels Zagraniczny Ośrodek POT w Brukseli…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Wiener: Polacy na majówkę zaciskają pasa. Większość zostanie w domu
Tegoroczna majówka będzie długa – biorąc trzy dni urlopu możemy przedłużyć weekend do…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2024
Majówka last minute: rekordowy wzrost wyjazdów i duże zainteresowanie pięciogwiazdkowymi hotelami
Rezerwacji na tegoroczną majówkę na dwa tygodnie przed jej rozpoczęciem jest już więcej…
0 Komentarzy6 Minuty
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
18 kwietnia 2024
GAR zorganizował drugi jarmark turystyczny we Wrocławiu. Nowa formuła spotkań branżowych
GAR, czyli konsorcjum polskich przedstawicielstw reprezentujących zagraniczne firmy…
0 Komentarzy1 Minuta