Singapurska Izba Turystyki startuje z globalną kampanią „Made in Singapore”
Singapurska Izba Turystyki (STB) przedstawiła swoją najnowszą globalną kampanię „Made in Singapore”, której głównym celem jest zainspirowanie podróżnych do wyboru Singapuru jako miejsca wypoczynku. Nowa inicjatywa kładzie nacisk na przekształcanie zwyczajnych rzeczy w wyjątkowe doświadczenia, prezentując różnorodne atrakcje dostępne w tym kraju.
Kampania nadaje nowy wymiar marce „Passion Made Possible” i zwraca uwagę na kwintesencję doświadczeń Singapuru, od kultowych atrakcji po te ukryte.
„Kampania Made in Singapore opiera się na naszej marce Passion Made Possible, która odzwierciedla singapurskiego ducha realizacji indywidualnych pasji i tworzenia nowych możliwości. Poprzez tę kampanię chcielibyśmy wzmocnić wizerunek Singapuru jako kierunku turystycznego, który przemienia wyobraźnię w rzeczywistość. Naszym celem jest pokazanie, jak codzienne, zwyczajne chwile stają się niezwykłe i niezapomniane, dzięki przeżywaniu ich tylko w Singapurze – aby zachęcić turystów do podróży tutaj” – powiedział Kenneth Lim, Assistant Chief Executive (Marketing Group) w STB.
Singapur – miejsce pełne inspiracji
Badanie przeprowadzone w listopadzie 2021 roku z udziałem ponad 3 tys. respondentów na 10 rynkach zagranicznych wykazało, że ponad 60 proc. osób szuka podróży bardziej świadomych, a blisko 80 proc. osób planujących podróże szuka miejsc, które ich inspirują.
Celem kampanii Made in Singapore jest utrzymanie Singapuru w centrum uwagi i dotarcie do różnych osób podróżujących poprzez prezentację kluczowych walorów kraju: inspirującego miasta otoczonego przyrodą, które nie tylko tętni życiem i jest kosmopolityczne, ale także zakorzenione w silnym wielokulturowym dziedzictwie.
Aby zbudować więź emocjonalną i zainspirować do podróży do Singapuru, kampania przyjmuje śmiały i zabawny ton, oddający ducha miasta: poprzez pokazanie w nowym świetle tego, co znane, otrzymujemy wakacje pełne przeżyć. Od „kąpieli w lesie” w nieoczekiwanym otoczeniu kaskad deszczu wodospadu Rain Vortex na lotnisku Jewel Changi, po posiłek w tradycyjnym centrum street food Lau Pa Sat i podziwianie kolorowego „pokazu lotniczego” w zupełnie nowym Ptasim Raju Mandai – Singapur zamienia wyobraźnię w prawdziwe doświadczenia dla podróżników.
POWIĄZANE WPISY
22 kwietnia 2025
Powstało nowe branżowe stowarzyszenie. ESPT oficjalnie rozpoczęło działalność
Europejskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców Turystycznych (ESPT) oficjalnie rozpoczęło…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2025
Nowe połączenia autobusowe z lotniska w Bolonii do Rawenny, Milano Marittima i Cervii
14 kwietnia 2025 roku uruchomione zostały nowe połączenia autobusowe z lotniska w Bolonii…
0 Komentarzy1 Minuty
16 kwietnia 2025
Więcej lotów z Bydgoszczy do Turcji w sezonie letnim 2025
Port Lotniczy Bydgoszcz ogłosił rozszerzenie siatki połączeń do Turcji w sezonie letnim…
0 Komentarzy1 Minuty
16 kwietnia 2025
LOT uruchamia bezpośrednie połączenie Warszawa – Reykjavik-Keflavik
12 kwietnia 2025 roku Polskie Linie Lotnicze LOT zainaugurowały bezpośrednie rejsy na…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2025
Rekordowy marzec 2025 na Lotnisku Rzeszów-Jasionka. Ponad 81 792 pasażerów
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka im. Rodziny Ulmów zakończył marzec 2025 roku z wynikiem 81…
0 Komentarzy1 Minuty
16 kwietnia 2025
Ryanair pozywa agresywnego pasażera za zakłócenie lotu
8 kwietnia 2025 roku Ryanair poinformował o złożeniu pozwu w polskim sądzie przeciwko…
0 Komentarzy1 Minuta
16 kwietnia 2025
TAP Air Portugal wznowiła połączenia do Porto Alegre. Trzy połączenia tygodniowo między Lizboną a stolicą Rio Grande do Sul
TAP Air Portugal wznowiła bezpośrednie połączenia między Lizboną a Porto Alegre – stolicą…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2025
Rozkład lotów w sezonie letnim 2025: Chorwacja połączona z 122 zagranicznymi miastami
Z danych chorwackich portów lotniczych wynika, że w nadchodzącym sezonie letnim Chorwacja…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2025
Drezno i Kraina Łaby podsumowały rekordowy rok 2024. Polska na czele zagranicznych rynków
Z wynikiem 117 tys. noclegów Polska po raz drugi z rzędu została największym zagranicznym…
0 Komentarzy4 Minuty