Sieć Mercure ma już ponad tysiąc hoteli. W planach kolejne 200 obiektów

Mercure sieć hotelowa należąca do grupy Accor, która niedawno obchodziła 50. lat działalności, w swoim portfolio ma już ponad 1000 hoteli. Tylko w 2024 roku marka otworzyła 30 nowych obiektów w Chinach i 11 w Japonii. Uruchomiła także największy hotel Mercure na świecie – liczący 989 pokoi Mercure ICON Singapore City Centre czerpiący inspirację z singapurskiego Chinatown.
Na polskim rynku w tej sieci hotelowej działa 26 obiektów a najnowszym jest Mercure Szczyrk Resort, otwarty na początku września 2024 roku. Od swojego powstania w latach 70. i dołączenia do grupy Accor w 1975 roku, marka Mercure szybko ugruntowała swoją pozycję na rynku. Do najważniejszych zdarzeń w jej historii należało uruchomienie pierwszego międzynarodowego hotelu w Lizbonie w roku 1983 oraz ekspansja w rejonie Bliskiego Wschodu, Azji Południowo-Wschodniej i Australii.
„Jesteśmy niezwykle dumni z tego, jak sieć rozwijała się na przestrzeni lat, zarówno przez nowe inwestycje, jak i dołączanie istniejących już obiektów. Nie możemy się doczekać tego, co marka osiągnie w ciągu kolejnych pięćdziesięciu lat” – podkreśla Jean-Jacques Morin, group deputy ceo and premium, midscale & economy division ceo, Accor.
Rok 2024 to czas wzrostu sieci w Chinach i Japonii, co pozwoliło marce Mercure przekroczyć liczbę tysiąca obiektów w 68 krajach. Najnowsze otwarcia obejmują takie hotele, jak: Mercure London Earls Court (Wielka Brytania), Mercure Chandigarh Tribune Chowk (Indie), Mercure Fukuoka Munakata Resort & Spa (Japonia), Mercure Marival Emotions Resort (Meksyk), Mercure Nantong Renmin Road (Chiny) i Mercure Dubai Deira (ZEA). Do 2028 Mercure planuje otworzyć ponad 200 kolejnych hoteli, kontynuując jeden z najbardziej ambitnych planów rozwoju w historii portfolio Accor.
„Współpraca i partnerstwo z właścicielami hoteli Mercure niezmiennie cieszy i motywuje do dalszego działania.Mercure to marka niezwykle atrakcyjna, zapewniająca świetną rozpoznawalność i zróżnicowaną sieć hoteli, a także inspirowaną lokalnie ofertę, co doceniają nasi partnerzy” – zauważa Camil Yazbeck, global chief development officer, premium, midscale & economy division, Accor.
POWIĄZANE WPISY
26 listopada 2025
Polska podsumowuje udział w targach IBTM World 2025 w Barcelonie
Podczas tegorocznych targów IBTM World w Barcelonie Polska zaprezentowała szeroką ofertę…
0 Komentarzy4 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
IGHP: Październik przyniósł stabilne wyniki w polskich hotelach
Obłożenie hoteli w Polsce w październiku 2025 roku utrzymało się na stabilnym poziomie, a…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
eSky: Podróże zamiast zakupów. Jak wykorzystać okres Black Friday na inwestycję w siebie?
W czasie, gdy sklepy kuszą rekordowymi promocjami, coraz głośniej mówi się o…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2025
Otwarto nowy najwyższy hotel na świecie – Ciel Dubai Marina
15 listopada 2025 roku oficjalnie otwarto Ciel Dubai Marina, należący do Vignette…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2025
Hotel Mercure Warszawa Centrum zorganizował wernisaż „Konie, Byki, Limeryki”
Hotel Mercure Warszawa Centrum zorganizował wernisaż zatytułowany „Konie, Byki,…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2025
TRIBE współpracuje z ASP Wrocław i MIXD w projekcie edukacyjnym dla studentów
TRIBE ogłasza rozpoczęcie projektu edukacyjnego „Exploring TRIBE” realizowanego we…
0 Komentarzy2 Minuty
12 listopada 2025
Rafał Szmytke dołącza do zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego
Polski Holding Hotelowy poinformował, że z dniem 12 listopada 2025 roku do zarządu spółki…
0 Komentarzy1 Minuty
12 listopada 2025
Arche otworzy hotel Metalowiec w Muszynie
Arche SA przygotowuje otwarcie nowego hotelu w Muszynie. Arche Metalowiec Muszyna,…
0 Komentarzy2 Minuty










