Serwis Musement wszedł na rynek polski
W ofercie serwisu specjalizującego się w wyszukiwaniu i rezerwowaniu biletów do największych atrakcji turystycznych na całym świecie, można znaleźć ponad 1000 atrakcji dostępnych w 70 krajach. Musement jest częścią niemieckiej grupy TUI, pozostając niezależną firmą w dziale TUI Destination Experiences (TUI DX).
Platforma została stworzona, aby pomóc podróżnikom odkrywać nowe miejsca i rezerwować bilety bez konieczności stania w kolejce. Ma
w swojej ofercie ponad 1000 różnych atrakcji w 70 krajach, obejmujących m.in. wydarzenia i zajęcia sportowe, ekskluzywne wycieczki kulinarne, degustacje jedzenia i wina, życie nocne, sztukę, aktywny wypoczynek i wiele innych.
Łatwiejsze planowanie
Na szeroki zakres oferty Musement składają się zarówno wycieczki grupowe z przewodnikiem, jak i karty wstępu dla indywidualnego odbiorcy. Dzięki biletom skip-the-line serwis pozwala zaoszczędzić czas unikając czekania przy wejściach. Musement służy także pomocą na etapie planowania podróży, dostarczając sugestie dotyczące miejsc do odwiedzenia. 65 proc. wszystkich biletów można pobrać w wersji elektronicznej.
Ponad pół miliona użytkowników
Serwis jest dostępny w 8 językach za pośrednictwem kilku platform: strony internetowej, aplikacji Musement i Triposo oraz platformy dla biur podróży. Przeprowadzono również integracje technologiczne z niezliczoną liczbą partnerów dystrybucyjnych online – od Google po hotels.com. Miesięcznie z usług serwisu korzysta ponad pół miliona użytkowników.
Firma częścią grupy TUI
Platforma została założona w 2013 roku. Od 2018 roku Musement jest częścią niemieckiej grupy TUI, największego zintegrowanego operatora turystyki na świecie. Po przejęciu Musement pozostaje niezależną firmą w dziale TUI Destination Experiences (TUI DX). Funkcję dyrektora generalnego serwisu pełni Alessandro Petazzi.
Główna siedziba firmy znajduje się w Mediolanie. Biura zlokalizowane są w Hamburgu, Amsterdamie, Barcelonie, Dubaju, Londynie, Monachium, Nowym Jorku, Orlando i Paryżu.
Serwis był do tej pory znany klientom m.in. we Francji, Hiszpanii, Niemczech, Włoszech, Brazylii czy Portugalii.
POWIĄZANE WPISY
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 lipca 2024
Badanie GfK i eSky.pl: Polacy chętniej jeżdżą na wakacje poza szczytem sezonu. 33 proc. wyjedzie w czerwcu lub wrześniu
Jedna trzecia Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje poza szczytem sezonu. Połowa z nich…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Według Polaków do all inclusive warto dopłacić ok 500 zł. Wybierają ten typ wypoczynku nie tylko ze względu na alkohol
Wbrew obiegowym opiniom alkohol jest jednym z mniej istotnych powodów, dla którego…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Rejsy z Rainbow: luksus kurortu z bogatym programem objazdówki
Z myślą o miłośnikach komfortu i ciekawych destynacji biuro podróży Rainbow przygotowało…
0 Komentarzy8 Minuty
8 lipca 2024
Biura podróży – rosną ceny sierpniowych imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 lipca 2024
Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki No Limits by Itaka
Marka No Limits by Itaka rozwija produkt adresowany do osób poszukujących aktywnego…
0 Komentarzy1 Minuty