Serwis Musement wszedł na rynek polski

W ofercie serwisu specjalizującego się w wyszukiwaniu i rezerwowaniu biletów do największych atrakcji turystycznych na całym świecie, można znaleźć ponad 1000 atrakcji dostępnych w 70 krajach. Musement jest częścią niemieckiej grupy TUI, pozostając niezależną firmą w dziale TUI Destination Experiences (TUI DX).

Platforma została stworzona, aby pomóc podróżnikom odkrywać nowe miejsca i rezerwować bilety bez konieczności stania w kolejce. Ma
w swojej ofercie ponad 1000 różnych atrakcji w 70 krajach, obejmujących m.in. wydarzenia i zajęcia sportowe, ekskluzywne wycieczki kulinarne, degustacje jedzenia i wina, życie nocne, sztukę, aktywny wypoczynek i wiele innych.

Łatwiejsze planowanie

Na szeroki zakres oferty Musement składają się zarówno wycieczki grupowe z przewodnikiem, jak i karty wstępu dla indywidualnego odbiorcy. Dzięki biletom skip-the-line serwis pozwala zaoszczędzić czas unikając czekania przy wejściach. Musement służy także pomocą na etapie planowania podróży, dostarczając sugestie dotyczące miejsc do odwiedzenia. 65 proc. wszystkich biletów można pobrać w wersji elektronicznej.

Ponad pół miliona użytkowników

Serwis jest dostępny w 8 językach za pośrednictwem kilku platform: strony internetowej, aplikacji Musement i Triposo oraz platformy dla biur podróży. Przeprowadzono również integracje technologiczne z niezliczoną liczbą partnerów dystrybucyjnych online – od Google po hotels.com. Miesięcznie z usług serwisu korzysta ponad pół miliona użytkowników.

Firma częścią grupy TUI

Platforma została założona w 2013 roku. Od 2018 roku Musement jest częścią niemieckiej grupy TUI, największego zintegrowanego operatora turystyki na świecie. Po przejęciu Musement pozostaje niezależną firmą w dziale TUI Destination Experiences (TUI DX). Funkcję dyrektora generalnego serwisu pełni Alessandro Petazzi.

Główna siedziba firmy znajduje się w Mediolanie. Biura zlokalizowane są w Hamburgu, Amsterdamie, Barcelonie, Dubaju, Londynie, Monachium, Nowym Jorku, Orlando i Paryżu.

Serwis był do tej pory znany klientom m.in. we Francji, Hiszpanii, Niemczech, Włoszech, Brazylii czy Portugalii.