Serwis Musement wszedł na rynek polski

W ofercie serwisu specjalizującego się w wyszukiwaniu i rezerwowaniu biletów do największych atrakcji turystycznych na całym świecie, można znaleźć ponad 1000 atrakcji dostępnych w 70 krajach. Musement jest częścią niemieckiej grupy TUI, pozostając niezależną firmą w dziale TUI Destination Experiences (TUI DX).
Platforma została stworzona, aby pomóc podróżnikom odkrywać nowe miejsca i rezerwować bilety bez konieczności stania w kolejce. Ma
w swojej ofercie ponad 1000 różnych atrakcji w 70 krajach, obejmujących m.in. wydarzenia i zajęcia sportowe, ekskluzywne wycieczki kulinarne, degustacje jedzenia i wina, życie nocne, sztukę, aktywny wypoczynek i wiele innych.
Łatwiejsze planowanie
Na szeroki zakres oferty Musement składają się zarówno wycieczki grupowe z przewodnikiem, jak i karty wstępu dla indywidualnego odbiorcy. Dzięki biletom skip-the-line serwis pozwala zaoszczędzić czas unikając czekania przy wejściach. Musement służy także pomocą na etapie planowania podróży, dostarczając sugestie dotyczące miejsc do odwiedzenia. 65 proc. wszystkich biletów można pobrać w wersji elektronicznej.
Ponad pół miliona użytkowników
Serwis jest dostępny w 8 językach za pośrednictwem kilku platform: strony internetowej, aplikacji Musement i Triposo oraz platformy dla biur podróży. Przeprowadzono również integracje technologiczne z niezliczoną liczbą partnerów dystrybucyjnych online – od Google po hotels.com. Miesięcznie z usług serwisu korzysta ponad pół miliona użytkowników.
Firma częścią grupy TUI
Platforma została założona w 2013 roku. Od 2018 roku Musement jest częścią niemieckiej grupy TUI, największego zintegrowanego operatora turystyki na świecie. Po przejęciu Musement pozostaje niezależną firmą w dziale TUI Destination Experiences (TUI DX). Funkcję dyrektora generalnego serwisu pełni Alessandro Petazzi.
Główna siedziba firmy znajduje się w Mediolanie. Biura zlokalizowane są w Hamburgu, Amsterdamie, Barcelonie, Dubaju, Londynie, Monachium, Nowym Jorku, Orlando i Paryżu.
Serwis był do tej pory znany klientom m.in. we Francji, Hiszpanii, Niemczech, Włoszech, Brazylii czy Portugalii.
POWIĄZANE WPISY
18 grudnia 2025
Itaka spotkała się z partnerami z całej Polski podczas Agent Night Arena
17 grudnia 2025 roku na Itaka Arenie w Opolu odbyło się wydarzenie Itaka Agent Night…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2025
eSky: Polacy planują podróże z wyprzedzeniem. Wzrost rezerwacji do USA i Meksyku
Dane z internetowego biura podróży eSky pokazują, że Polacy coraz częściej planują…
0 Komentarzy3 Minuty
16 grudnia 2025
Blisko 200 agentów na Wielkiej Gali Nekera: sukcesy, wyróżnienia i plany na przyszłość
Blisko 200 agentów turystycznych oraz partnerzy biznesowi i przedstawiciele mediów wzięli…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
eSky: Rośnie zainteresowanie zimowymi wyjazdami do Hiszpanii, Portugalii i Maroka
Polacy coraz częściej planują ferie zimowe poza krajem, wybierając kierunki o…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Malta w czołówce wyborów użytkowników eSky
Malta od lat przyciąga Polaków swoją historią, śródziemnomorskim klimatem i urokiem. W…
0 Komentarzy2 Minuty
12 grudnia 2025
eSky: Rok 2026 sprzyja podróżom. Polacy mogą wykorzystać do 61 dni wolnych
Według danych eSky, rok 2026 stwarza Polakom okazję do maksymalnego wykorzystania dni…
0 Komentarzy3 Minuty
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty










