Serwis Musement wszedł na rynek polski

W ofercie serwisu specjalizującego się w wyszukiwaniu i rezerwowaniu biletów do największych atrakcji turystycznych na całym świecie, można znaleźć ponad 1000 atrakcji dostępnych w 70 krajach. Musement jest częścią niemieckiej grupy TUI, pozostając niezależną firmą w dziale TUI Destination Experiences (TUI DX).
Platforma została stworzona, aby pomóc podróżnikom odkrywać nowe miejsca i rezerwować bilety bez konieczności stania w kolejce. Ma
w swojej ofercie ponad 1000 różnych atrakcji w 70 krajach, obejmujących m.in. wydarzenia i zajęcia sportowe, ekskluzywne wycieczki kulinarne, degustacje jedzenia i wina, życie nocne, sztukę, aktywny wypoczynek i wiele innych.
Łatwiejsze planowanie
Na szeroki zakres oferty Musement składają się zarówno wycieczki grupowe z przewodnikiem, jak i karty wstępu dla indywidualnego odbiorcy. Dzięki biletom skip-the-line serwis pozwala zaoszczędzić czas unikając czekania przy wejściach. Musement służy także pomocą na etapie planowania podróży, dostarczając sugestie dotyczące miejsc do odwiedzenia. 65 proc. wszystkich biletów można pobrać w wersji elektronicznej.
Ponad pół miliona użytkowników
Serwis jest dostępny w 8 językach za pośrednictwem kilku platform: strony internetowej, aplikacji Musement i Triposo oraz platformy dla biur podróży. Przeprowadzono również integracje technologiczne z niezliczoną liczbą partnerów dystrybucyjnych online – od Google po hotels.com. Miesięcznie z usług serwisu korzysta ponad pół miliona użytkowników.
Firma częścią grupy TUI
Platforma została założona w 2013 roku. Od 2018 roku Musement jest częścią niemieckiej grupy TUI, największego zintegrowanego operatora turystyki na świecie. Po przejęciu Musement pozostaje niezależną firmą w dziale TUI Destination Experiences (TUI DX). Funkcję dyrektora generalnego serwisu pełni Alessandro Petazzi.
Główna siedziba firmy znajduje się w Mediolanie. Biura zlokalizowane są w Hamburgu, Amsterdamie, Barcelonie, Dubaju, Londynie, Monachium, Nowym Jorku, Orlando i Paryżu.
Serwis był do tej pory znany klientom m.in. we Francji, Hiszpanii, Niemczech, Włoszech, Brazylii czy Portugalii.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
24 listopada 2025
Travelist.pl: Polacy coraz wcześniej rezerwują wyjazdy na lato 2026. Bałtyk pozostaje liderem
Polscy turyści coraz wcześniej planują wakacyjny wypoczynek. Jak wynika z danych portalu…
0 Komentarzy3 Minuty










