Serwis Fly.pl podwójnie nominowany w konkursie e-commerce
Serwis Fly.pl został nominowany w konkursie e-Commerce Polska awards 2020 w dwóch kategoriach: Design&Usability (Design roku) i Best on mobile.
E-Commerce Polska awards to prestiżowy konkurs organizowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, której misją jest rozwój polskiej branży cyfrowej. Skierowany jest do przedstawicieli e-sklepów, platform internetowych, e-usług oraz e-finansów. Jury konkursu tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem, uznane autorytety branży e-commerce.
Grzegorz Bosowski, prezes Fly.pl, powiedział: „To ogromne wyróżnienie znaleźć się w zestawieniu obok najbardziej znanych marek, takich jak Empik czy Sephora, zwłaszcza w tak trudnych czasach do prowadzenia biznesu w branży turystycznej. Dwie nominacje w konkursie e-Commerce Polska są potwierdzeniem, że dobrze wykonujemy naszą pracę. Przy tworzeniu nowego serwisu postawiliśmy na większą przejrzystość i intuicyjność oraz dostosowanie do najnowszych trendów w e-handlu. Zadbaliśmy też o to, by platforma była w pełni responsywna w wersji mobilnej, i jak się okazuje była to dobra decyzja. W nowej rzeczywistości obserwuje się coraz większe zainteresowanie online’owym kanałem sprzedaży, na który stawiamy od samego początku powstania firmy. Stale rozwijamy FLY.PL i liczymy, że wprowadzane udoskonalenia w efekcie przyciągną jeszcze więcej nowych klientów.
Z niecierpliwością czekamy na rozstrzygnięcie konkursu, choć już same nominacje w tak zaszczytnym gronie to ogromny sukces FLY.PL i zdecydowanie powód do satysfakcji. Wyniki poznamy 24 września.”
POWIĄZANE WPISY
7 lipca 2025
Compensa: Polacy coraz częściej planują urlop poza latem
Rozpoczęły się letnie wakacje. Choć tradycyjnie kojarzą się z urlopem, rośnie liczba…
0 Komentarzy4 Minuty
7 lipca 2025
Wizz Air wspiera szkolenie astronautów z Polski i Węgier
Linia lotnicza Wizz Air uczestniczyła w przygotowaniach astronautów z Polski i Węgier do…
0 Komentarzy1 Minuty
7 lipca 2025
Wizz Air wprowadza nowy slogan marki – „Let’s WIZZ”
Wizz Air ogłosił wprowadzenie nowego sloganu marki – „Let’s WIZZ”. Zmiana stanowi element…
0 Komentarzy1 Minuty
4 lipca 2025
PPL podsumowują 2024 rok: blisko 1,7 mld zł przychodu
Polskie Porty Lotnicze (PPL) zakończyły 2024 rok z przychodami na poziomie 1,626 mld zł,…
0 Komentarzy2 Minuty
4 lipca 2025
Honor i eSky uruchamiają kampanię z myślą o cyfrowym pokoleniu
Honor i eSky rozpoczęły wspólną kampanię skierowaną do pokolenia Z, odpowiadając na…
0 Komentarzy3 Minuty
4 lipca 2025
Future Mind x AirHelp: nowa aplikacja wspierająca pasażerów linii lotniczych
AirHelp we współpracy z polską firmą technologiczną Future Mind, opracował nową mobilną…
0 Komentarzy3 Minuty
4 lipca 2025
Wakacje.pl organizatorem wyjazdu strategicznego do Egiptu
Blisko 80 menedżerów marek turystycznych wzięło udział w wyjazdowej sesji strategicznej…
0 Komentarzy2 Minuty
3 lipca 2025
Costa odkrywa morze na nowo: zintegrowane doświadczenia Sea & Land na lato 2025
Z okazji lata 2025 roku Costa Cruises prezentuje odnowione portfolio doświadczeń „Sea…
0 Komentarzy5 Minuty
3 lipca 2025
Emilia-Romania – 9000 km rowerowych możliwości dla turystyki
Emilia-Romania to włoski region, który pokochali rowerzyści z całego świata. Dzięki nowym…
0 Komentarzy7 Minuty