Ścisła współpraca Travelport z United Airlines

Travelport poinformował o zawarciu długoterminowej umowy z United Airlines. Zwiększy to dostępność atrakcyjnych usług i cen linii United Airlines oraz zapewni dostęp do produktów dodatkowych z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii sprzedaży oferowanej w ramach platformy Travelport Merchandising. Linie te będą również korzystać z produktu Rich Content and Branding firmy Travelport.
Rich Content and Branding umożliwia liniom lotniczym bardziej efektywne prezentowanie oferty produktów dzięki możliwości podania większej liczby szczegółowych informacji, w tym dostępnych usług i (lub) usług dodatkowych. Oferuje również biurom podróży możliwość zakupu alternatywnych produktów za pośrednictwem platformy Travelport w sposób podobny do tego, jaki jest stosowany na ukierunkowanej na klienta stronie internetowej tych linii lotniczych. United Airlines zrzesza ponad 40 różnych przewoźników z całego świata — od tradycyjnych przewoźników sieciowych poprzez linie regionalne po niskokosztowe linie lotnicze — którzy już zarejestrowali się w celu używania tego rozwiązania.
Travelport to pierwszy globalny system dystrybucji, w którym ponownie umożliwiono biurom podróży sprzedaż oferowanych przez United Airlines miejsc Economy Plus z dodatkową przestrzenią na nogi. Biura podróży współpracujące z firmą Travelport mogą uzyskać informacje o dostępności i cenach miejsc Economy Plus w ramach platformy Travelport travel commerce, która umożliwia dokonanie rezerwacji w czasie rzeczywistym oraz automatyczne dodawanie ich do podróży wykupionej przez klienta indywidualnego lub korporacyjnego korzystającego z usług danego biura podróży.
Tom O’Toole, wiceprezes ds. marketingu i lojalności klientów w firmie United Airlines oraz prezes MileagePlus powiedział: „Pod względem opcji podróży oferta United Airlines jest wciąż uzupełniana o dynamiczne produkty dostosowane do potrzeb naszych klientów. Linie United Airlines są zadowolone z faktu, że umowa ta umożliwia nam oferowanie klientom korzystnych opcji za pośrednictwem dodatkowych kanałów sprzedaży. Zamierzamy nadal polepszać naszą obsługę klientów oraz biur podróży z wykorzystaniem rozwiązań firmy Travelport”.
Derek Sharp, dyrektor zarządzający ds. globalnej dystrybucji sprzedaży i usług w firmie Travelport dodał: „United Airlines to jedne z największych linii lotniczych na świecie, dlatego bardzo się cieszymy z rozszerzenia naszej długoterminowej współpracy oraz z tego, że skorzystają z naszych inwestycji w pionierską technologię sprzedaży, która została stworzona z myślą o zaspokojeniu ewoluujących potrzeb globalnego łańcucha dystrybucji podróży. Linie United Airlines będą mogły wykorzystać czołową technologię firmy Travelport do zwiększenia swojego globalnego zasięgu, promowania swojej marki wśród klientów z całego świata, a także — co chyba najważniejsze — maksymalizacji przychodów przypadających na jedno sprzedane miejsce”.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rozkład lotów na lato 2026
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rekordowy rozkład lotów na lato 2026,…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
TAP Air Portugal rozszerza program NDC i podpisuje nową umowę z Amadeus
TAP Air Portugal ogłosił rozwój programu NDC dzięki podpisaniu nowej umowy z Amadeus oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
PLL LOT uruchamia świąteczny kalendarz adwentowy z codziennymi promocjami
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły świąteczną akcję promocyjną inspirowaną kalendarzem…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Wizz Air otworzył szóstą bazę operacyjną w Polsce. 11 nowych tras z Lotniska Warszawa-Modlin
Dziś, 1 grudnia 2025 roku, linia lotnicza Wizz Air uruchomiła bazę operacyjną na Lotnisku…
0 Komentarzy2 Minuty
1 grudnia 2025
Zielona Góra-Babimost ma nową halę Non-Schengen
Lotnisko Zielona Góra-Babimost zakończyło kluczowy etap modernizacji, obejmujący m.in.…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Enter Air i Coral Travel z nową umową czarterową na sezon 2026/2027
Enter Air podpisał z Coral Travel Poland umowę czarteru obejmującą współpracę w sezonie…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2025
Ryanair ogłasza ofertę Black Friday: drugi bilet za połowę ceny
Ryanair uruchomił wyprzedaż z okazji Black Friday, oferując promocję „drugi bilet za pół…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2025
Enter Air podsumowuje III kwartał 2025 roku
Przychody Enter Air po trzech kwartałach 2025 roku osiągnęły 2 422,8 mln zł, a EBITDA…
0 Komentarzy3 Minuty
28 listopada 2025
PLL LOT uruchomiły nowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi
PLL LOT uruchomiły nowe sezonowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi w północnej…
0 Komentarzy2 Minuty









